Zaloguj się, aby obserwować  
emilchaja

Problem z napędem w MF 698

Polecane posty

emilchaja    24

Witam problem polega na tym że siedząc w kabinie i skręcając kołami w lewo przy cofaniu do tyłu słychać tak jakby przednie prawe koło łupało(siedząc w kabinie). Jadąc prosto do przodu skręcając w lewo lub w prawo jest wszystko ok. jadąc do tyłu i skręcając kołami w prawo też wszystko jest ok. po rozebraniu krzyżaki są w porządku jedynym mankamentem było pęknięte łożysko ślizgowe to na którym skręca cała przednia zwolnica.Jeśli ktoś ma inne pomysły bardzo proszę o pomoc i z góry bardzo dziękuje. NUMER łożyska to SKF GAC 45 F

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    24

Witam a czy u Ciebie było widac że krzyżaki są zużyte (np. luz )bu u mnie poruszając je ręką nie wyczuwa się luzu, też Ci strzelało przy skreconych kołach do tyłu czy jadąc do przodu i skręcając też? Z góry dzięki za odpowiedź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luckywasak    15

Sprawdz sobie luz poprzeczny na wałku przenoszącym napęd ze skrzyni biegów do przedniego mostu i obficie przesmaruj tulejki które łączą ten wałek z czopami. Wbrew pozorom to właśnie to może być przyczyną stukania. U mnie tak było (łupało na wstecznym przy skręconych kołach i delikatnie grzechotało w czasie jazdy) i wszystko ucichło po dobrym przesmarowaniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    24

Dzieki kolego za podpowiedź nie pomyślałem o tym a to może być przyczyną bo tulejki są suchutkie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez huard
      Witam panowie chciałem się dowiedzieć czy ktoś zwiększał moc w MF 5460 posiadam takiego z 2008rok oryginał ma 115 chciałbym zwiększyć na 125 czy się da? Jakie koszty, i czy trzeba w nim wyciągać pompę?
    • Przez center
      Witam wszystkich mam problem związany z wyciekiem oleju z prawej zwolnicy z mojego MF255, po pracy gdy został umyty i stał w garażu olej wyciekł ze zwolnicy na świeżutko umytą felgę trudno powiedzieć czy jest to między uszczelką czy na wałku trudno tam teraz zajrzeć dokładnie. Ale chcę się spytać czy to ktoś rozbierał może? jest to bardzo skomplikowane żeby wymienić same uszczelniacze? pozdrawiam
    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj