Skocz do zawartości

Zdjęcie

Kabina w Bizonie

326 odpowiedzi na ten temat

#1 Share PronarekP5

PronarekP5

MarcinWyrwich

• Members
  • PipPipPip
  • 569 postów

Napisany 20 czerwiec 2007 - 12:34

Kabina w Bizonie Jak myślicie czy lepiej pracuje się Bizonem z kabiną czy bez niej?

Edytowany przez Marcin91, 04 styczeń 2013 - 11:33.

FENDT PoweR i nie ma mocnych !

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Kabina w Bizonie Dzisiaj, 01:42
  •  

#2 Share Basiutka20

Basiutka20

Użytkownik

• V.I.P.
  • rank
  • 92 postów

Napisany 20 czerwiec 2007 - 12:41

Kabina w Bizonie ja tam nie wiem czy lepiej czy gorzej ale mi sie bizon z kabiną bardziej podoba :D
Żeby człowiek był syty musi bardzo dużo miesa jeść - ale mnie sie robic nie chce bo do miasta wyjechała cała wieś - więc ja protestuje, wiecej nic nie wychoduję !!! - ja jestem Rolnik, Rolnik, Rolnik sam w dolynie !!! :P

#3 Share kris14

kris14

Stary Kombinator

• Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 7069 postów

Napisany 20 czerwiec 2007 - 13:24

Kabina w Bizonie Jeśli zdarzy się, że będziesz wracał z pola w deszczu to nie zmokniesz :D i elektronika nie ucierpi.
Po za tym jeśli naprawde mocno się kurzy to praca nie jest taka ciężka.

#4 Share kraker

kraker

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 167 postów

Napisany 20 czerwiec 2007 - 14:39

Kabina w Bizonie Mój sąsiad mówił że w kabinie żle kosić, zmienił zdanie gdy sam kupił :) w tamtym roku strasznie się kurzyło i mówił że gdyby nie kabina to by było prze....ne :D ale zamontuj odrazu jakieś wiatraki bo dmuchawa fabryczna nie wystarcza
MF & Zetor siłą naszej gospodarki
Wszystkie moje materiały chronione prawem autorskim

#5 Share Pixel

Pixel

Zaawansowany

• V.I.P.
  • rank
  • 437 postów

Napisany 20 czerwiec 2007 - 15:04

Kabina w Bizonie Oczywiście ze lepiej z kabiną.Nie kurzy się,nie zmokniesz,można zamontować klimatyzacje itd :D
Jakby lepiej było bez kabiny to by w nowych kombajnach ich nie montowali :)
Pozdrawiam :)