Ziomek1994

Kontrolka ładowania w Ursusie C330

Polecane posty

vcc    12

Jak się chwalisz że niezbyt dobrze to może pozwól innym się wykazać, jak chcesz sam to posprawdzać zasilanie kontrolki, samą żarówkę i instalację do alternatora, jeżeli wszystko będzie OK to do sprawdzenia alternator, przy braku świecenia kontrolki to do sprawdzenia szczotki i reg napięcia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Y635    37

witam przy jakich obrotach silnika prondrnica w c-330 powinna ładować tak aby zgasła kontrolka do ładowania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No to w końcu o co Ci chodzi? O to żeby zgasła kontrolka, czy żeby prądnica ładowała? Bo to dwie różne sprawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

A to kontrolka nie gaśnie wtedy jak zacznie prądnica ładować ? :o Kontrolka sobie , a prądnica sobie - to po co te światełka ? :blink: Zresztą - po co szukasz drugiego dna ? Chłopak pyta przy jakich obrotach powinna gasnąć kontrolka , a Ciebie naszło znowu na wykład . Wiesz to odpowiedz i się nie popisuj .

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Kontrolka gaśnie, ale prądnica jeszcze nie ładuje. I nie ma określonych obrotów przy których ma gasnąć. Orientacyjnie można przyjąć, że jest to 900-1100 obr/min wału korbowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Y635    37

a u mnie przy 2000 tys dopiero gaśnie czy to może być wina regulatora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1448

Bardziej obstawiałbym winę prądnicy. Do regeneracji, lub tańszym kosztem- wymienić zużyte szczotki, może coś to da...

Edytowano przez MF675ursus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Obstawiać to sobie możesz w kasynie. W tym przypadku bez rzetelnych pomiarów nie można powiedzieć co jest przyczyną. A wymiana części na pałę prowadzi tylko do niepotrzebnego wydawania pieniędzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MatiRol92    72

witam, panowiem mam problem z kontrolką ładowania w 330. Mam założony alternator elmot od fiata 125p. Kontrolka gasnie dopiero przy jakiś 1400obr , poźniej na wolnych obrotach 800obr włacza sie z powrotem. Żarówka ma moc 2w. Co zrobić żeby kontrolka gasła przy tych 800-900 obrotach czy nawet mniej? Regulator napicia mam taki

http://f.allegroimg.com/s400/010bfb/86afcbaa41efbbaeca2a83c3a57f

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal8011    51

Moja rada jest taka: zamontuj sprawny alternator od Volkswagena Golfa II diesel lub benzyna.

Edytowano przez michal8011

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukas02
      Witam po wymianie szczotek z regulatorem w mojej Proximie 85 wróciło ładowanie i po czasie mam teraz problem. Licznik przestal działać kontrolka ładowania ledwo świeci ciagnik nie ładuje, dodatkowo zauważyłem gdy wyciągałem alternator i montowałem spowrotem gdy dotykał mocowania to jakby iskrzył na obudowie 
    • Przez emtecc
      Witam Mam w kombajnie zamontowany (Kiedyś była prądnica) alternator A124n. Alternator z fiata 125 Z tego co mi się wydaje to 9cio diodowy. Jest przy nim dokręcony regulator. Nie wiem jakie ma oznaczenie bo symbole wytarte. Dla pewności dodam zdjęcie czy połączenie do alternatora jest poprawne. Włożyłem nowy akumulator i postanowiłem spr czy z ładowaniem wszystko w porządku. Okazało się, że napięcie ładowania rośnie powyżej 14.4 V na niskich obrotach. Gdy zwiększę obroty przelatuje 17V. Stanowczo za dużo. Czy przy zmianie z prądnicy na alternator należy wprowadzić jakieś modyfikacje w instalacji auta?
    • Przez pele19
      Witam!
      Mam taki mały problem w swoim malczyku a dokładnie padł mi alternator który juz nie nadaje sie do regeneracji.
      Był w ciągniku od nowości i już wszystko się powycierało, wymiana szczotek, regulatora nic juz nie pomaga więc pora kupic nowy!
      A teraz pytanie jaki ?
    • Przez Adamo90
      Potrzebuję schemat instalacji elektrycznej w ursusie 5714. W internecie nie mogę znaleźć. Może ktoś ma? Był bym wdzięczny. 
    • Przez Johnderre
      Witam, po zapaleniu ciągnika świeci się kontrolka ładowania, gaśnie dopiero po solidnym przegazowaniu i wtedy zapala się kontrolka stop. Podczas jazdy kontrolka STOP czasami gaśnie, chwilę później znów się zapala albo miga. Czy to jest normalne że kontrolka gaśnie dopiero po solidnym przygazowaniu? Gdy ładowanie się świeci stop się nie świeci, czy to problem Alternatorem?  Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj