Skocz do zawartości

Zdjęcie

Sygnał przy zaniku ciśnienia oleju

14 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Mareczek78

Mareczek78

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 149 postów
  • Zainteresowania:jestem muzykiem, gram na gitarze basowej, gitarze elektrycznej, saksofonie

Napisany 09 czerwiec 2010 - 09:31

Sygnał przy zaniku ciśnienia oleju Panowie - jakie podzespoły są odpowiedzialne za uruchomienie sygnału dźwiękowego przy zaniku ciśnienia oleju w silniku. W moim to nie działa, zresztą jak kupiłem instalacja była w opłakanym stanie
Druga sprawa obrotomierz - nie działa w pełni tzn. obroty silnika pokazuje ok, natomiast nie licznik motogodzin nie działa. Jak to sprawdzić ewentualnie naprawić domowym prostym sposobem?

Edytowany przez krolikNH, 09 czerwiec 2010 - 18:05.

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Sygnał przy zaniku ciśnienia oleju Dzisiaj, 21:40
  •  

#2 Share tomek73

tomek73

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 7791 postów

Napisany 09 czerwiec 2010 - 10:44

Sygnał przy zaniku ciśnienia oleju Przy włączniku rozrusznika masz taki duży przycisk nim rozłączasz sygnał on najczęściej jest winny że nie ma sygnału.Śnidzieją styki.Ja teraz założyłem włącznik z krańcówki tam się nic nie dostanie.W środku masz przekaźnik.Kabel z czujnika oleju idzie do włącznika a z włącznika do przekaźnika i do sygnału.

Licznik mi też nie chodził parę lat to go rozebrałem [ściągnąłem szybkę i odkręciłem z dołu 3 śruby] i okazało się że śruba się popuściła co przytrzymuję zębatkę i ślimak,dokręciłem i działa.

Ortografia

Edytowany przez krolikNH, 09 czerwiec 2010 - 18:03.

#3 Share Mareczek78

Mareczek78

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 149 postów
  • Zainteresowania:jestem muzykiem, gram na gitarze basowej, gitarze elektrycznej, saksofonie

Napisany 11 czerwiec 2010 - 08:49

Sygnał przy zaniku ciśnienia oleju Ten przyciska mam, tyle że żadne kable do niego nie dochodzą.