Kyristo

MF 255 Obroty i dziwne zachowanie silnika

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Kyristo    0

Witajcie.

Powiem tak, dziś mój Ferguson zwariował. Otóż.

Po kilkugodzinnej pracy z rotacyjną, wyszedłem z ciągnika aby złożyc kosiarkę, nie gasiłem silnika a tu nagle silnik sam zwiększył prędkośc obrotową do ok 1100- 1200 obr. na min. na ok. 3 sek. potem zszedł na normalne 750. No to do kabiny zgasiłem go, odpalam jeszcze raz robię przygazówkę do 1500 puszczam pedał a on ładnie zszedł z obrotów i zgasł. No to odpalam jeszcze raz, a tu obr. jałowe ok.850. Po tym zdarzeniu silnik zaczął o wiele lepiej wchodzic na obroty, zwiększyła mu się moc i zaczął równiej pracowac bo wcześniej tak dziwnie "tachał".

Dodam że rok temu robiłem kapitalkę i pompa była też na stole i pompiarz wymienił głowice w pompie, powiedział że ma chodzic jak zegarek ale muszę przyznac że nie miał takiej mocy jak powinien, i tak dziwnie chodził a dzisiaj nagle mu się wzięła moc nie wiadomo skąd.

Co może się dziac, przestawia się dawka czy co? Ciekawe ile tak pochodzi I ciekawe czy znowu trzeba będzie dawac pompę na stół?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    576

Coś ci się rozkręciło w pompie chyba trzeba ją na stół dać.Kiedyś miałem tak w 1224 w nocy przyjechałem i było dobrze a rano nie mogłem z podwórka wyjechać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Może się jakiś papłoch zawinął w pompie i blokował wszystko a przy dużym zapotrzebowaniu na paliwo poprostu go przepchało i jest teraz dobrze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kyristo    0

No niestety ale dziś już musiałem zdemontowac pompę. Rano odpalam, wszystko jest cacy tak jak powinno byc, zaczepiam opryskiwacz i gaszę. Płucze beczkę, odpalam znowu a tu ciągnik muł, słabo wchodzi w obroty i nie ma pałera, mimo to jadę wylac popłuczyny ale silnik łapał max. tylko 1750 obr. Gasze, płucze beczkę drugi raz, odpalam a on się sam wkręca na max. obroty :blink:nie reagując w ogóle na pedał gazu, więc szybko gaszę i tak ze 4 razy aż dałem spokój i zacząłem go rozbierac. Jutro z samego rańca jadę do zakładu zobaczymy co oni powiedzą i co znowu spartolą, bo ciężko jest znaleśc dobrego pompiarza;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam mały problem przy mf 255.Na zimnym silniku jest wszystko ok.ma sile nie dymi,ladnie wchodzi w obroty.

A jak sie rozgrzeje to totalny mul,nie moze wejsc w obroty,jak przekroczy 1700obr.to wraca do normy i dymi na kazdych obrotach przy obciazeniu czy bez obciazenia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel14011    0

Napisz coś więcej czy wcześniej byo wszystko ok. i stało się to nagle? Stopniowo słabł? A może po jakimś remoncie? Może poluzowała Ci się pompa wtryskowa i masz za późny zapłon? Jakby wracał do normy po przekroczeniu 1700obr to by nie dymił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Masz racje jak przekroczy 1700 to nie dymi.Wczesniej bylo ok.

Stopniowo słabł!!!Nie były to wielkie oznaki ale teraz na wiosne sie to okazało.

Rok temu mial remont.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    576

Pompa wtryskowa ci wysiadła.Typowy objaw.Jak go nagrzejesz i tak się będzie działo to polej pompę zimną wodą [schłodź ją ]to wszystko wróci do normy.Nagrzeje się i będzie to samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kyristo    0

Witajcie.

Pompa już dawno po naprawie, zrobiłem 30 mth i jest OK, a rozwaliło się cóś takiego w środku

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c3c06f80b7b7d5b2.html

Koszt 100 częsci i 100 za robote, (zwiększył ciśnienie na wtryskach, bo poprzednik ustawił za małe i kazałem mu zwiększyc kapke dawkę żeby miał lepszego buta i muszę powiedziec jak jadę po dołkach i noga podskakuje na gazie to aż go wyrywa do przoduB).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie dlaczego mf 255 nie wchodzi na normalne 750 tylko jak odparł to jest 500 obrotów A potem jak przekazuje to już jest na normalnych obrotach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2327

Pewnie papa wtryskowa chce do pąpiarza pojechac

Edytowano przez robi57362

jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    703

"Mam pytanie dlaczego mf 255 nie wchodzi na normalne 750 tylko jak odparł to jest 500 obrotów A potem jak przekazuje to już jest na normalnych obrotach " - mógłbyś po polsku napisać o co Ci chodzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie dlaczego silnik jak się rozgrzeje to na minimalnych obrotach nie chce ruszyć z żadnego biegu bo gaśnie silnik dodam tyle że silnik przeszedł remont pól roku temu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrev1822
      Witajcie. Otóż mam problem z MF 690 83r. Dzisiaj byłem w polu z gruberem 2.2m na 9 łap. Niby wszystko ok ale nie wiem jak ten ciągnik powinien iść. Na 1 biegu głównym środkowa do przodu a prawa do tyłu. I tu moje takie zaniepokojenie tak jakby nie wkręcał się na obroty pod obciążeniem raz zbiera dobrze a raz dusi się i schodzą mu obroty. Druga sprawa to to że jak wracałem do domu gruber w górę i na asfalcie 3 bieg na najszybszym przełożeniu i w pewnym momencie jakby coś go zaczynało dusić. Schodził z obrotów. Zatrzymałem się sprzęgło i gaz do oporu i ledwo ledwo i zaczął się wkręcać. Ewidentnie brak mocy. Podobnie zauważyłem jak ciagalem przyczepę że zbożem że nie ma siły pod delikatne wzniesienie. Musiałem redukować. Co może być? Pompa wtryskowa wtryski? Luzy ustawiałem już zaworowe na 0.3mm a ompe chcialem oddać ale gdzieś po robotach polowych. Doradzcie może ktoś miał taki przypadek
    • Przez deymonnn
      Kupiłem MF 255 i mam problem z podnośnikiem. Mianowicie cały czas jest maksymalnie podniesiony ( regulacja dźwignią od regulacji siłowej nic nie zmienia tzn nie ma żadnej reakcji) natomiast przy użyciu dźwigni od regulacji pozycyjnej są następujące objawy. przy ustawieniu na zakres regulacji ciśnieniowej przy minimalnym wydatku (dźwignia max do przodu) i obciążeniu ramion podnośnik opada natomiast po zwiększeniu wydatku lub przesunięciu w zakres regulacji pozycyjnej podnośnik idzie w górę i słychać jak pompa pracuje. Jeżeli ktoś miał taki problem proszę o pomoc bo nie chcę się za dużo narozbierać. Poprzedni właściciel jak pomajstrował przy tej dźwigni pod siedzeniem ( zmiana hydrauliki z podnośnika na zewnętrzną) i dźwignią od hydrauliki zewnętrznej uruchomił podnośnik że niby działał normalnie. Inna uszkodzona rzecz to WOM (jest ukręcony wałek włanczający przekaźnik i WOM chodzi cały czas w położeniu biegów zależnych) być może to ma jakiś związek. Od wtorku zabieram się za naprawę więc proszę o jakieś wskazówki
    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, 2 miesiące temu w moim mf 255 wystąpił problem, zaczął w dużych ilościach pobierać olej. Oddałem go do mechanika bo niestety w temacie perkinsa jestem ciemny jak noc. Mechanik stwierdził że przyczyną były zdecydowanie za ciasto ustawione zawory i że silnik jest w bardzo dobrym stanie i nie trzeba nic robić prócz ustawienia zaworów. przy okazji wymieniony olej i wszystkie filtry. ciągnik pracował ok 2 godziny z rozsiewaczem i 4 godziny z pługiem 2 skibowym, zauważyłem jednak że ciut oleju ubyło, olej jest czysty, dobrze się nawet nie ubrudził. ciągnik ma moc,nie kopci, brzmi zdecydowanie lepiej jak przed ,,remontem,, Tak powinno być? silnik przy cięższej pracy ma prawo ciut oleju brać?
    • Przez rumcajsm10
      Witam serdecznie, Mam problem z EHR w MF3065, przestał działać z dnia na dzień, sterownik Autotronic, napięcia na złączu C1 pomierzone zgodnie ze wskazówkami w odnalezionym temacie i wszystko jest poprawnie (masa, stały+, napięcia po alternatorze 13,8v). Czujnik położenia ramion wygląda że ok oporność pomiędzy skrajnymi pinami 43,3 a pomiędzy sąsiednimi po 22 om. Nie jestem pewny zasilenia tego czujnika, gdzieś w książce wyczytałem że niby pomiędzy 6,2 a 7,2v prąd przemienny...? Ja nie mogę się tam niczego domierzyć, do tego środkowy pin w tej kostce zasilającej jest cofnięty (czy tak powinno być?). Jakie napięcie powinno być na zasileniu tego czujnika i na jakich pinach? @marian3p wygląda że Ty masz dużo wiedzy w tych tematach, może masz jeszcze jakieś pomysły? Będę wdzięczny za podpowiedź. Pozdrawiam Paweł.
    • Przez podkarpacierolnik71
      Witam
      w moim mf3070 licznik nie nabija motogodzin. Obroty pokazuje motogodzin już nie liczy . Pytanie moje gdzie  ten kabel zielony od kostki(zdjęcie) ma być podłączony?
      napiecie na nim pokazuje 7,8v
      z góry Dziekuje za pomoc 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj