Zaloguj się, aby obserwować  
max9931

ursus 3512 nie odpala

Polecane posty

max9931    0

Podczas koszenia rotacyjną ciągnik zgasł na polu i nie chce odpalić. Nie pomaga odpowietrzanie, ani na zaciąg. Ale zobaczyłem, że jest pełna misa olejowa (przybywa w niej paliwa). Co może być przyczyną. Oznajmiam, że wymieniłem membranę w pompce zasilającej, a on w ciąż nie odpala. Ale membrana nie wygląda na uszkodzoną. Proszę o pomoc !!!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    122

Sprawdź czy paliwo leci w ogóle. Wymień od razu filtr paliwa. Jedz po kolei po przewodach. Pompa wtryskowa podaje paliwo na wtryskiwacze ?


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max9931    0

dobra a skąd przybywa płynu w misce oleju, bo jak wyjąłem bagnet pomiarowy to zaczęło nim tryskać jak z fontanny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris82    77

możliwe też że wtryski paliwo jest nie przepalane i dostaje się do oleju

a jak z mocą nie słab

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max9931    0

możliwe też że wtryski paliwo jest nie przepalane i dostaje się do oleju

a jak z mocą nie słab

 

 

właśnie że nie słabł,ale wtryskami nie może iść paliwo, jak tam nie dochodzi. A może być to poprzez np.: popsuty zawór na pompce zasilającej, która nie trzyma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Miałem taki przypadek w Ursusie C-360 3P. Mi również przybywało oleju w misce, choć to teoretycznie nie możliwe. Przyczyna była prosta jak się okazało. Otóż awarii uległa pompka paliwowa zasilająca. Uszkodzona membrana nie tłoczyła paliwa do pompy wtryskowej natomiast ropa spływała po krzywce wałka rozrządu, z którego pompka zasilająca czerpie napęd wprost do silnika. Sprawdź może u Ciebie jest to samo. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daras77    1

Raczej nie zawór a membrana.Jeżeli pękła,nie pompuje ci paliwa do filtra tylko do silnika i cały czas będzie zapowietrzony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Popierwsze to tematy się pomyliły to jest ursus. Pozatym po co pisać głupoty o wtryskach jak sie pojęcia nie ma. Sprawdź membrane w pompce paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris82    77

jeśli wtryski będą lały to paliwo nie będzie całkowicie spalane w komorze tylko przez pierścienie pójdzie w mise

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Człowieku zastanów sie co piszesz czy wiesz ile czasu trzeba kręcic rozrusznikiem aby napełnić misę tak aby miarką olej wyleciał. Pozatym w tłokach dziury musiały by być bo inaczej częśc paliwa wydmucha wydechem. Nawet na lejących wtryskach silnik bedzie pracował i dymił.

 

max9931 piszesz raz paliwo raz płyn sprawdź układ chłodzenia czy nic nie brakuje. Jeśli zmieniłeś membrane i dobrze wszystko złożone pozostaje jeszcze uszczelnienie pompy wtryskowej przy kole rozrządu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Odkręć rurkę z wtrysku na pompie jak pokręcisz i nie pójdzie paliwo to ci się głowica w pompie wtryskowej ukręciła.One tak mają.

A paliwo to membrany w pompce albo pompa wtryskowa żadne wtryski.

A na początku odkręć rurkę z pompy wtryskowej co idzie z filtra do pompy i popompuj pompką .

Jak paliwo pójdzie to pompa wtryskowa siadła a jak nie pójdzie to pompka paliwowa wysiadła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max9931    0

Odkręć rurkę z wtrysku na pompie jak pokręcisz i nie pójdzie paliwo to ci się głowica w pompie wtryskowej ukręciła.One tak mają.

A paliwo to membrany w pompce albo pompa wtryskowa żadne wtryski.

A na początku odkręć rurkę z pompy wtryskowej co idzie z filtra do pompy i popompuj pompką .

Jak paliwo pójdzie to pompa wtryskowa siadła a jak nie pójdzie to pompka paliwowa wysiadła.

 

 

Dzięki wszystkim za pomoc. Okazało się, że to pompa wtryskowa się popsuła. A mianowicie ukręcił się wałek w niej. A powodem było to, że ktoś do baku wsypał piach z opiłkami. I wałek się ukręcił. Po prostu dobrze mieć sąsiadów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Takie śmieci zawsze zbierają się w baku, także nie ma co sąsiadów obwiniać :D. Zresztą po to jest filtr żeby żadne zanieczyszczenia nie doszły do pompy. Zatarta głowica to najczęściej wina złego paliwa albo zużycia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Zalezy jeszcze jaka ilość jest tego syfu. To w takim razie musisz zbiornik wypłukać i wyczyścić przewody paliwowe z tego syfu łącznie z pompą zasilającą i przewodami które idą do wtryskiwaczy. Nie wiem czasem czy wtryski się nie zapchaly od tego, więc je też wypadałoby sprawdzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max9931    0

Zalezy jeszcze jaka ilość jest tego syfu. To w takim razie musisz zbiornik wypłukać i wyczyścić przewody paliwowe z tego syfu łącznie z pompą zasilającą i przewodami które idą do wtryskiwaczy. Nie wiem czasem czy wtryski się nie zapchaly od tego, więc je też wypadałoby sprawdzić.

 

 

 

Wszystko już jest przeczyszczone i powymienianie. Więc wszystko powinno chodzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Transporter    164

Witam,mam pilną sprawę, w moim ursusie 3512 po wymianie uszczelki,pod głowicą nie moge uruchomić silnika,zmieniłem filtry paliwa.odpowietrzyłem,ale łapie tak na 200-300 obrotów i po 2-3 sekundach-gasnie ;/ Wiecie co może być przyczyną? Jest To bardzo pilne. Ciągnik ma dopiero 70 mtg od nowości i jest to już jego 3 powazna awaria,oddał bym go na gwarancję,ale dealer z Buska Zdroju się jej wyrzeka,i rozłancza po kazdym telefonie.Niestety taki kraj...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    21

A czy ta uszczlka miała oznaki uszkodzenia? jeśli nie to ja bym szukał innej przyczyny np w układzie paliwowym po pierwsze dokładnie odpowietrzyć


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez huard
      Witam panowie chciałem się dowiedzieć czy ktoś zwiększał moc w MF 5460 posiadam takiego z 2008rok oryginał ma 115 chciałbym zwiększyć na 125 czy się da? Jakie koszty, i czy trzeba w nim wyciągać pompę?
    • Przez center
      Witam wszystkich mam problem związany z wyciekiem oleju z prawej zwolnicy z mojego MF255, po pracy gdy został umyty i stał w garażu olej wyciekł ze zwolnicy na świeżutko umytą felgę trudno powiedzieć czy jest to między uszczelką czy na wałku trudno tam teraz zajrzeć dokładnie. Ale chcę się spytać czy to ktoś rozbierał może? jest to bardzo skomplikowane żeby wymienić same uszczelniacze? pozdrawiam
    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj