Polecane posty

Kormoran    1

Witam Wszystkich , mam nastempujący problem z moim MF 255 Otuż wysówa sie końcowka WOM co powoduje wyciek oleju Przekladniowego > Problem zaczą sie po wymianie simeringu walek wylatuje bardzo czesto Co moze być tego przyczyna ??? Dodam ze zalany byl nowym olejem ktorego polowa wyciekla i szkoda lac drugiego dopuki nie usune usterki :D Prosze o Szybką pomoc .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek3220    656

a założyłeś pierścień zabezpieczający tzw. simering lub może wałek dobrze nie wszedł do środka we frezy i nie wchodzi on dobrze w rowek


" No to po małym " - powiedział rolnik wyciągając jaja z sieczkarni.

.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dakota    112

ale ten pierścień zabezpieczający to chyba tam jest pierścień zegera a nie simering?

ale zobacz czy właśnie ten zeger sie nie wyrobił, nie zgiął, albo rowek na niegomógł sie uszkodzić mechanicznie, typu niechcące uderzenie czy coś takiego i wtedy zabezpieczenie za słabo wchodzi, albo jak kupowałeś nowe może zabezpieczenie to zobacz czy jest takie dokładnie jak to stare. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kormoran    1

HM Wlasnie przy tym walku czeos Barkuje ale wkoncy robil to mechanik A jak wyglada ten pierscień Walek wkladam W rowek ale on i tak po paru godzinach pracy sie wysuwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey1993    15

ja to ostatnio robilem w 360 i walek musi ciężko wchodzić w łożysko później simering musi byc dobrze założony i nie ma prawa wychodzić chyba że sprawdzisz że wszystko jest ok to coś złego się dzieje w skrzyni w co wątpie


kupię przyczepę wywrotkę 4,5t, sprzedam ursus c330m 1991r, rozsiewacz KOS na podnośnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
    • Przez Piotrpiotrek89
      Cześć,
      Gdzie znajdę dane dot. Dmc przyczepy z hamulcem? Niestety wymagają tego przy rejestracji, a nigdzie nie mogę znaleźć takiej informacji. Z góry dziękuję.
    • Przez 35bogus
      Witam, 
      Potrzebuje ustawić pompę wtryskową w MF690 1983r. Odebrałem pompę i wtryski od fachowca. Chcę ustawić prawidłowo pompę wtryskową ale nie mam pewności czy dobrze się do tego zabieram. Zaraz po świętach chce to zrobić. 
      Od początku. Kręcę kołem zamachowym, pojawiają mi się dwa znaki jeden po drugim, wnioskuję że to moment wtrysku, dalej kręcę mam jedną kreskę podejrzewam GMP 1 tłoka. Cofam do tych pierwszych dwóch znaków ale nie wiem na który ustawić. Bo jak ustawiam na drugim to w pompie nie mogę ustawić znaku C na koniec segera. Pompa była u dobrego fachowca. Może ja na zły znak ustawiam. Proszę o poradę czy ustawiać na tym pierwszym z tych dwóch czy na dym drugim z tych dwóch. Będę wdzięczny za podpowiedź jak ustawić koło zamachowe żeby potem ustawić pompę.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj