Skocz do zawartości

Zdjęcie

Zestawy naprawcze, nowe części do silnika


340 odpowiedzi na ten temat

#141 Share Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2078 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BHA
  • Zainteresowania:coś tam się znajdzie...

    GG-3578015

Napisany 02 sierpień 2010 - 09:56

Zestawy naprawcze, nowe części do silnika wiesz ja osobiście nie mam klucza dynamometrycznego, mam zwykły nasadowy 1/2 do tego zestaw końcówek i jak dokręcam głowice czy korbowody to nakładam na klucz 0,5 metra rurki i na wyczucie, od zawsze tak robie i nie zadrzyło się aby coś się odkręciło...

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Zestawy naprawcze, nowe części do silnika Dzisiaj, 12:30
  •  

#142 Share greeduz123

greeduz123

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 103 postów

Napisany 02 sierpień 2010 - 11:33

Zestawy naprawcze, nowe części do silnika ja właśnie tak przykręciłem i wałem ładnie równo lekko się obraca oczywiście bez głowicy a wracając do korbowodów to jak kręcę bez oleju bo nie mam jeszcze zamontowanej miski olejowej ta tak słychać w pewnym momencie tarcie ale niema to wpływu na kręcenie jest równo a i luzów żadnych tez nie mogę wyczuć rekom to tyle

#143 Share Filipoo

Filipoo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 838 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wronki
  • Zainteresowania:mechanizacja, rolnictwo, praca w lesie

Napisany 02 sierpień 2010 - 14:22

Zestawy naprawcze, nowe części do silnika no to kolego chyba masz silnik składany ten korbowód z wiekszy mmiejscem na panwekę bedzie od c-325/328 i ta panewkę bedzie i ci cięzko znależść albo i wcale ale to widać róznice na panewkach tzn panweka na piąty szlif c-330 jest równa panewce nominalnej c-325/328 dokładnie napewno nie są równe ale gołym okiem róznicy nie widać. smiało dokręcaj zwykłym kluczem jatam zawsze dokrecam i nie ma najmniejszego problemy z czymś;)

#144 Share masato

masato

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 156 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kalisz

Napisany 03 sierpień 2010 - 16:50

Zestawy naprawcze, nowe części do silnika Zapodział Ci się klucz mówisz ;) :D :), a miałeś go w ogóle? :)

Inne szlify są. Panewki możesz dokupić bez problemu na taki wymiar :), u nas bodajże są w sklepie w okolicy Kalisza.

Zmierz wszystko dokładnie, abyś nie rozbierał 843 razy.

Pozdro dziewczyny ;[

#145 Share milanreal1

milanreal1

    Nie zadzieraj z moderatorem :D

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 8983 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Rypina (kuj-pom)
  • Zainteresowania:Sport, muzyka i oczywiście rolnictwo.

Napisany 06 wrzesień 2010 - 21:48

Zestawy naprawcze, nowe części do silnika Jak myślicie który z zestawów naprawczych lepszy:
http://www.farmexper...rodukt2777.aspx czy
http://www.farmexper...rodukt6141.aspx
Ostatnio sprawdzałem ceny w agromie to mieli ten I zestaw i kosztował 159,5zł. Czy ten II zestaw jest na tyle dobry ze kosztuje 2 razy więcej? Czy może jakiś zestaw czeski od zetora?
Myślę o remoncie swojej C-360 bo w ciężkiej pracy olej bierze i to nie mało, aż z kolektora wydechowego i tłumika wywala...
Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

#146 Share Elektrotechnik

Elektrotechnik

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 4477 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Elektronika, specjalizacja: replikatory i teleportery.

Napisany 07 wrzesień 2010 - 12:44

Zestawy naprawcze, nowe części do silnika Ten drugi zestaw jest lepszy ponieważ zawiera gorzycki tłok. W pierwszym nie piszą nic o tłoku więc jest tam jakiś no name.

#147 Share zurs

zurs

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 30 postów

Napisany 07 wrzesień 2010 - 13:52

Zestawy naprawcze, nowe części do silnika polecam oryginalny zestaw naprawczy zetora zestaw zetor

#148 Share motocrossboy

motocrossboy

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 92 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:mechanika, samochody , ciągniki, motocykle cross-owe, Formuła1, wojsko,

Napisany 07 wrzesień 2010 - 18:34

Zestawy naprawcze, nowe części do silnika Ja mam w zapasie dwa zestawy z 89r :) Ale najczęściej jak robimy z kumplem to zetorowskie wstawiają.
Nie zezwalam na użycie moich fotografii i komentarzy do jakichkolwiek celów bez mojej wiedzy i zgody na piśmie, nie zezwalam na kopiowanie i ich zmienianie.

#149 Share asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 4013 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Meneli wg B.Lindy

Napisany 07 wrzesień 2010 - 19:24

Zestawy naprawcze, nowe części do silnika Zdecydowanie ten drugi zestaw,z tłokiem Gorzyckim.
Często polecany na tym forum.

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv


#150 Share masato

masato

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 156 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kalisz

Napisany 07 wrzesień 2010 - 20:39

Zestawy naprawcze, nowe części do silnika W C 330 trzeba wyrzucić drugi pierścień zgarniający olej i powinny zestawy pochodzić dłużej niż 100mth.

Planowanie tłoków...hms norma w c 360 i tym pochodne.
Wystarczy suwmiarkę przyłożyć, nie potrzeba żadnych przymiarów. Można sprawdzić szczelinomierzem lub głębokościomierzem. Ustawienie na 0 może jest dobre, ale do czasu aż wał nabierze luzów, a dokładniej korbowody. W zetorach jest bodajże uszczelka 1,2mm jeżeli tłok wystaje poniżej 0,5 mm nad blok. Z kolei 1,5mm jak powyżej. Tym się sugeruję w przypadku c 360, c 330 i zetorów.

W perkinsach jest różnie...różne podrabiane uszczelki, w których nigdy nie wiadomo jaką grubość będą miały po ściśnięciu.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Zestawy naprawcze, nowe części do silnika Dzisiaj, 12:30
  •  

#151 Share Elektrotechnik

Elektrotechnik

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 4477 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Elektronika, specjalizacja: replikatory i teleportery.

Napisany 08 wrzesień 2010 - 07:24

Zestawy naprawcze, nowe części do silnika

W C 330 trzeba wyrzucić drugi pierścień zgarniający olej i powinny zestawy pochodzić dłużej niż 100mth.

No proszę, jeszcze jeden pseudomechanik i jego genialne porady.

#152 Share masato

masato

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 156 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kalisz

Napisany 08 wrzesień 2010 - 22:30

Zestawy naprawcze, nowe części do silnika Nie pseudomechanik tylko na czeskich zestawach tych tanich, już dwie c 330 zrobiliśmy bez drugiego pierścienia zgarniającego i już jest ponad 150 mth i żadnych oznak przedmuchu. Dawniej nie wytrzymywały nawet 100 mth także coś musi w tym być. Prawdopodobnie zbyt słabo się wszystko smaruje. Dawniej zakładano drugi pierścień dopiero po pewnym przebiegu...ale o tym pisałem i już nie mam chęci się powtarzać.

P.s.
Nie piszę, że jestem czegoś pewien, ponieważ nie założyłem takiej kombinacji pierścieni przy więcej niż np 10 silnikach. Także jak z 5-10 silników będzie tak złożone i wytrzyma powyżej 200 mth, to uważam, że przyniesie to rację mojemu zdaniu.

Silnik z jednym pierścieniem nie bierze oleju, przez 150 mth znajomemu praktycznie nic nie brał, tylko przy dotarciu. Jak są dwa pierścienie to nie bierze praktycznie nic, a silnik powinien wziąć pewną ilość. Także to może być już oznaka niedosmarowania. Dawniej pierścienie miały też inne faski niż teraz mają.

Zrobiliśmy taki eksperyment bo po rozmowach z właścicielami tych c 330 doszliśmy do wniosku, że tak czy siak robią remont co 100mth, także można spróbować co z tego wyjdzie.

P.s.
Proszę bez pseudomechaników... jeśli wiesz, że masz większą wiedzę ode mnie to po prostu to udowodnij i poprzyj faktami.

#153 Share Elektrotechnik

Elektrotechnik

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 4477 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Elektronika, specjalizacja: replikatory i teleportery.

Napisany 09 wrzesień 2010 - 06:10

Zestawy naprawcze, nowe części do silnika Silnik nie powinien w ogóle spalać oleju. Jak zaczyna spalać olej to jest to oznaka jego zużycia. Mój C-360 3P przepracował 500 mth po remoncie i nie zużywa w ogóle oleju. Wiem dokładnie, bo wymianę oleju robię zawsze w tym samym miejscu, dlatego nierówość powierzchni nie wpływa na poziom odczytany na miarce. Dodam jeszcze, że mój C-330 ma 7500 mth i też nie spala oleju. Co do wytrzyamałości silnika po Twoim remoncie, jeżeli wytrzyma 5000 mth to można będzie powiedzieć, że ta metoda jest w miarę skuteczna. Oczywiście pod warunkiem, że po 1000 mth silnik nie będzie spalał więcej oleju niż paliwa. Nie wiem ile silników zrobiłem do tej pory, ale zawsze stosowałem zestawy MAHLE i nigdy nie było żadnych problemów. Nie mogę natomiast się wypowiedzieć na temat czeskich zestawów, bo ich nie stosuję. Jedynie wiem od mojego szlifierza, któy robi mi silniki, że te czeskie zestawy są trochę mniej trwałe niż MAHLE, ale nie żeby wytrzymywały 100 mth. Ciekawi mnie jak były docierane silniki S 312 C na tych zestawach, bo może to być przyczyną tak niskiej trwałości.

#154 Share pooch

pooch

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 722 postów

Napisany 09 wrzesień 2010 - 06:31

Zestawy naprawcze, nowe części do silnika zdecydowanie polecam te drugie zestawy z gorzyckim tłokiem

cena wysoka ale w tym wypadku cena = jakość
W rolnictwie siła!!! :)

#155 Share antonio86

antonio86

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 589 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:łódzkie

Napisany 09 wrzesień 2010 - 14:59

Zestawy naprawcze, nowe części do silnika

ja u siebie zakładałem już wszystkie dostępne: krotoszyn za 165 i za 330, czeskie, steel power, THM i jakoś zaden z nich nie zabłysnoł hehe. Najdłużej pochodziły Zetorowskie czyli czeskie :D

Niewiem jak zakładasz te zestawy albo jak traktujesz ciągniki u mnie Mahle(dawniej krotoszyn na gorzyckim tłoku chodzi 13-15 lat (c-360 jedyny ciągnik na 15h)
Zużycie po kilkuset mth świadczy albo o złym montażu albo o katowaniu ciągnika

#156 Share Elektrotechnik

Elektrotechnik

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 4477 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Elektronika, specjalizacja: replikatory i teleportery.

Napisany 09 wrzesień 2010 - 18:10

Zestawy naprawcze, nowe części do silnika Twierdzę tak samo jak @antonio86, czyli albo niewłaściwy montaż, albo zła eksploatacja. Do tego dochodzi jeszcze obsługa (terminowa wymiana oleju, filtrów itp.).

#157 Share masato

masato

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 156 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kalisz

Napisany 09 wrzesień 2010 - 22:29

Zestawy naprawcze, nowe części do silnika Brednie. Bardzo dużo osób ma problemy po około 100mth na tych najtańszych zestawach. Części które były dawniej to nie te co teraz. Docieranie jest takie jak zawsze, w każdym innym silniku. Nikt nie daje w palnik na start:P.

Druga sprawa to zawszę mierzę odchyłki i widzę jak długo silnik będzie się musiał docierać. Jak jest spasowany na 5 setek to trzeba troszkę podocierać.

Niewłaściwy montaż? Co tam można niewłaściwie zrobić. Pomierzone wszystko, luzy na zamkach odpowiednie, pierścienie w rowkach też luz mają odpowiedni, tłoki nie walą w głowicę, głowice regenerowane. Filtr powietrza nowy cały lub stary, ale sprawdzony. Zapłon sprawdzony. Wtryski ustawione odpowiednio lub na minimalnie niższe ciśnienie niż ustawa przewiduje(zależy jak sprawna pompa wtryskowa jest).

Owszem nikt do nas tych najdroższych zestawów mahle lub oryginałów(niby) nie przywoził, bo każdy myślał, że tanie wystarczy. Problemy zaczęły się od niedawna, także winne będą części. Teraz namawiamy na te najdroższe, choć i tak nikt nie chce wydawać tyle kasy...co potem się zemści.

Silnik nie powinien spalać oleju? To w takim razie jak ma się smarować tłok i pierścienie? Każdy silnik bierze trochę oleju. Nie ma innej opcji. Nie ma silników które nie wezmą ani ml. Powiedz mi jakim cudem nie zaciera się pierścień pierwszy na tłoku? Czyż nie ma tam oleju? Owszem silniki niewysilone biorą mniej, ale co zauważalne jest przy turbodoładowanych silnikach samochodów osobowych...norma jest bodajże 1 litr na 1000km.

Ja miałem yarisa benzyniaka, 1.5 ts. Owszem nie brał oleju jak się nie dało ostro w palnik, a jak się dało to wziął jak każdy silnik.
Ja nie mówię, że ma brać 3 litry od wymiany do wymiany, ale setkę to na pewno weźmie.

Antonio86 przecież Ty masz części z innej ery także nie porównuj z nowymi mahle itd. Nie ma co się podniecać, że kiedyś coś zrobiło ileś tam mth. Dzisiaj już nie zrobi.

Mój C-360 3P przepracował 500 mth po remoncie i nie zużywa w ogóle oleju.


To są kpiny czy jak? Przy dotarciu też oleju nie brał :D :D :) To kurde musiałeś docierać po nocach w domu te elementy :D

Żeby jednak dalej nie prowokować sporów to przyznam, tak silniki nie mogą brać w ogóle oleju. Smarują tłoki krasnoludki, a nadmiar który w ciągu roku przejdzie nad pierwszy pierścień zgarniają murzyni do miski olejowej. To oni strują poziomem oleju w misce;P

#158 Share antonio86

antonio86

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 589 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:łódzkie

Napisany 10 wrzesień 2010 - 08:58

Zestawy naprawcze, nowe części do silnika Pojechałeś ostro :D
Ale ja nie mówiłem o najtańszych zestawach tylko o tych popwżej 300zł
A docieranie to tylko kilka mth postoju na wolnych obrotach a potem stopniowe zwiększanie obciążenia!
Znajomy docierał pół dnia i pojechał orać wszystko ładnie chodziło a po roku kolejna wymiana
A co do zuzycia oleju to jest maź 2% poaliwa-ale to już raczej przed remontem (troche większe przez pierwsze 5-6 mth jak układają się pierścienie)!
Pierścień zagarniający zagarnia raczej wdół niż w góre (inaczej by palił więcej oleju niż paliwa)-góra jest smarowana paliwem
A przy docieraniu tuleji pobór oleju jest naprawde minimalny -co innego przy wale po jefo szlifie lub wymianie ciągnik na dotarciu musi być w czarne kropki :D i docieranie jest dłuższe!
Sprawdza sie stara prawda "jak dbasz tak masz"
U mnie też kiedyś ciągnik chodził w polu dopuki się koła obracały a potem sie okazywało ,że żniwa a ciągnik do remontu!
P.S.
Potrzebuje stary rozdzielacz do c-360 kontakt gg lub pw

#159 Share Elektrotechnik

Elektrotechnik

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 4477 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Elektronika, specjalizacja: replikatory i teleportery.

Napisany 10 wrzesień 2010 - 10:03

Zestawy naprawcze, nowe części do silnika A gdzie napisałem, że w trakcie docierania nie spalał oleju? O ile sobie przypominam było to 0,5 l do wymiany (czyli po 50 mth). Teraz nie spala nic (oczywiście nie mierzę ile oleju spuszczam przy wymianie, tylko widzę na bagnecie, czyli dokładność wynosi 0,1 l co można uznać za brak zużycia oleju).
Do @masato:
Swoją drogą niezłym musisz być "fachowcem" skoro o krasnoludkach piszesz. I do tego rasistowskie podteksty widzę w Twoim poście. I tak sobie teraz pomyślałem, że skoro nie zakałdasz drugiego pierścienia olejowego to może w Twojej "firmie" stosuje się praktyki polegające na niemontowaniu niektórych elementów, które uznajesz za zbędne. Żeby czasami nie okazało się, że ciągnik wyjedzie bez założonych panewek, bo uznasz, że tak będzie lepiej pracował.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Zestawy naprawcze, nowe części do silnika Dzisiaj, 12:30
  •  

#160 Share krzysztofz14

krzysztofz14

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 451 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 wrzesień 2010 - 19:21

Zestawy naprawcze, nowe części do silnika .

Edytowany przez krzysztofz14, 06 listopad 2013 - 18:00.


Podobne tematy