jktuning

Zestawy naprawcze, nowe części do silnika

Polecane posty

PaweLisowicz    88

Przeglądałem sobie części do ciągnika i napotkałem taką oto głowice https://hurtowniarolnicza.pl/czesci-do-ciagnikow/c-360/silnik/glowica-silnika-kompletna-c-360-andoria-mot.html . Jeszcze produkują wydechy i rozpylacze do wtryskiwaczy. Miał ktoś może już okazję montować? Wiem, że wały do mf3 ich produkcji to chyba najlepsze jakie są dostępne😉 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    119

Regenerowałem orginalne i wychodził koszt ok 100 zł na sztuke, wymiana wszystkiego + planowanie, nie wiem czy jest sens kupować te nowe 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    461

Jasne, bez problemu.


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rysio1    0

Głównie chodzi mi o to czy ktoś miał doczynienia z tą firmą, bo nie mogę znaleźć żadnych informacji,a mechanik twierdzi że założy mi taki zestaw bo jest dobry 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1003

Skąd wie że to dobry zestaw jak nikt nie słyszał o takiej firmie? silnik składa się na porządnych częściach np. Mahle, Złotecki i nie robi eksperymentów, lepiej zapytaj innego mechanika jakie zestawy wkłada bo ten ewidentnie kombinuje i włoży badziewie do silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

nie tykaj tego silnika, sprzedaj to jak stoi i pchaj czeski, koszty będą podobne a moc oraz spalanie zupełnie inne


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek277    907

Coś ty wymyślił, to co jak zetora silnik to się nie psuje ? Moja 60tka od remontu so remontu wyrzymała 13lat, I włożyłem nowe zestawy i dalej chodzi, wału nie ruszałem bo jak nówka jest 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

oczywiście że się psuje, tylko zobacz ile kosztuje dziś remont 4003 a za ile można kupić silnik montowany chociażby w 6911/7011
każdy kto założył czeską czwórkę o mocy 55-65km potwierdzi że jest to o wiele lepsze rozwiązanie, a na zdrowej pompie przepali to nawet mniej niż na tym mieleckim cudzie techniki


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marionos    106
12 minut temu, izydor6280 napisał:

oczywiście że się psuje, tylko zobacz ile kosztuje dziś remont 4003 a za ile można kupić silnik montowany chociażby w 6911/7011
każdy kto założył czeską czwórkę o mocy 55-65km potwierdzi że jest to o wiele lepsze rozwiązanie, a na zdrowej pompie przepali to nawet mniej niż na tym mieleckim cudzie techniki

Podaj namiary gdzie mozna kupic ten silnik 7011 ktory nie bedzie wymagal remontu? Ile bedzie kosztowal?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek277    907
2 godziny temu, izydor6280 napisał:

oczywiście że się psuje, tylko zobacz ile kosztuje dziś remont 4003 a za ile można kupić silnik montowany chociażby w 6911/7011
każdy kto założył czeską czwórkę o mocy 55-65km potwierdzi że jest to o wiele lepsze rozwiązanie, a na zdrowej pompie przepali to nawet mniej niż na tym mieleckim cudzie techniki

Wyślij mi jakiś link z tym silnikiem co nie trzeba remontować tylko wkładać i jezdzić

Dużo ludzi ma właśnie taki problem w żniwa, staje silnik kupują szybko drugi i ten co kupują remontują na kolejny sezon bo jest szrot 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pedro2    7216

Ja kupiłem mahle, ale przed sezonem nie zdążę jednak zrobić... A jakie głowice proponujecie?


..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marionos    106
12 minut temu, pedro2 napisał:

Ja kupiłem mahle, ale przed sezonem nie zdążę jednak zrobić... A jakie głowice proponujecie?

Dlaczego nie zdazysz? Zamiast siedziec na forum to do garazu i do  rana po kapitalce:p

Glowice Chelmno, Andoria, jak twoje nie pekniete to nie zmieniaj na zamienniki bo po co.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pedro2    7216

Mam w cholerę roboty, z którą zostałem chwilowo sam więc nie chcę teraz tego rozgrzebywać, przyjdzie zawieźć wał do szlifierza i pompę do regeneracji to może być zamiast 3dni 3 tygodnie... To wspomaganie założyć od razu, to do sprzęgła zajrzeć... Samo mycie bloku po superolu trochę zajmie 🙆 to nie robota na łapu capu

Głowice nie popękane, ale po dwudziestu latach zawory, prowadnice, planowanie... Też na zakładzie od ręki nie zrobią


..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marionos    106
18 minut temu, pedro2 napisał:

Głowice nie popękane, ale po dwudziestu latach zawory, prowadnice, planowanie... Też na zakładzie od ręki nie zrobią

No skoro nie bedzie czasu na sprawdzenia czy regeneracje tylko od razu wszystko wyrzucasz...

Tylko wiesz 4 glowice zeby byly chociaz zblizone do oryginalu to 2500pln.

Z takim podejsciem 10 000 Ci zabraknie na sam silnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pedro2    7216
11 godzin temu, Marionos napisał:

No skoro nie bedzie czasu na sprawdzenia czy regeneracje tylko od razu wszystko wyrzucasz...

Tylko wiesz 4 glowice zeby byly chociaz zblizone do oryginalu to 2500pln.

Z takim podejsciem 10 000 Ci zabraknie na sam silnik.

Wiem, spokojnie. Dlatego chcę poczekać, ogarnąć wiosenne prace i dopiero się za to brać 

Szlifierz też za darmo nie zrobi, a jak papudrak lipę odwali to będzie bigos. A poprawki wyjdą drożej niż raz coś porządnego...

Edytowano przez pedro2

..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lisu7    0

Panowie, jak się mają teraz zestawy naprawcze? Pojawiło się coś na rynku ciekawego czy dalej sama padlina? Chciałem kupić zestawy kobelshmidt ale chyba skończyli produkcje już o średnicy 95mm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ogarek1993    0

Mam takie oznaczenie na panewkach do C 360 : 1010399 D 3 08.jest ktoś wstanie mi powiedzieć który to szlif?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1003

Te cyfry nic nie mówią, szukaj oznaczenia np. N 025 lub 050 itd. Które panewki wyjąłeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj