jktuning

Zestawy naprawcze, nowe części do silnika

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
bears    543
8 godzin temu, 93karol napisał:

mahle produkuja tłoki a Biora gorzyckie do Swoich zestawow? zapytam w Gorzycach czy produkuja jeszcze te tloki bo wydaje mi sie ze juz nie.

Są dwa rodzaje tych zestawów. Te z gorzyckim tłokiem są sporo droższe a zestaw na jedną dziurę kosztuje ponad 400 zł. Różnica 200zł na samym tłoku.

Zwykłe mahle tylko od pewnego sprzedawcy są naprawdę wystarczające. Mówię o porządnych bo jest bardzo wiele podróbek albo "przekładek" do pudełek mahle stąd kupuj w stacjonarnym sklepie zwracając uwagę na plomby na pudełkach. Po zakupie możesz je rozpakować przy sprzedawcy i sprawdzić na nabicia pod tłokiem czy nie jest to czasami jakaś podróba z chińskim tłokiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Właśnie tłok gorzycki sam kosztuje 200 zł,więc te zestawy za 200 mają inne tłoki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
93karol    9

Adi96 napisał:

Właśnie tłok gorzycki sam kosztuje 200 zł,więc te zestawy za 200 mają inne tłoki

popytam w lokalnych sklepach. oficjalnego sklepu Gorzyce niestety nie mają :/ watpie zeby 4 sztuki chcieli sprzedac prosto z FM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Człowieku nie baw się w kompletowanie tylko  kup premium chełmno plus.Wpisz tłok gorzycki c360 to sa w sprzedaży na internecie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    156

Niewarto przepłacać jak ciągnik nie będzie lepiej chodził jak na zestawach za 200zł dziura a zaoszczedzisz 800zł na remont np.głowic.

Wstaw zestawy PRIMA albo zwykłe Chełmno a mi podziękujesz.Ja składam teraz tylko na PRIMA bo pasują idealnie.

https://hurtowniarolnicza.pl/czesci-do-ciagnikow/c-360/zestaw-naprawczy-c-360-prima-4541790.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Kumpel ma tych chełmno premium plus i chodzi deko inaczej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Podstawowe pytanie - w jakim sensie ma chodzić lepiej, inaczej, czy gorzej? 

Silnik będzie dalej ten sam, obróbka może być identyczna, różnica będzie w materiałach i to można ocenić jedynie w czasie eksploatacji. 

800 zł oszczędności na silniku to dużo? Jak dla mnie to nic, jeśli silnik wytrzyma 30-40 % czasu więcej to co to za oszczędność? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Ja kupiłem od Waryńskiego jak wchodziły na rynek jakieś 3 lata temu coś za ponad 200zł i do tej pory nie bierze ani grama oleju nawet na dotarciu nie brał.Zestawy wymieniałem sam i zrobiłem to naprawdę czysto i starannie bo była zima i miałem dużo czasu .Olej od ciężarówek Shell 15W40.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848
Dnia 7.09.2018 o 09:16, akmaly napisał:

Podstawowe pytanie - w jakim sensie ma chodzić lepiej, inaczej, czy gorzej? 

Silnik będzie dalej ten sam, obróbka może być identyczna, różnica będzie w materiałach i to można ocenić jedynie w czasie eksploatacji. 

800 zł oszczędności na silniku to dużo? Jak dla mnie to nic, jeśli silnik wytrzyma 30-40 % czasu więcej to co to za oszczędność? 

A co ja będe dyskutował,kultura pracy jest bardziej miękka niż na takich mahle czy Waryńskiego.Moja też chodzi nieco inaczej niż niektóre 60-tki zestawy są oryginalne a nie jakieś podróby 

Edytowano przez Adi96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
93karol    9
Krotoszyn z tego co sie dowiedzialem na ostatnim szkoleniu nie istnieje. zaklad przejęty. przez firme Mahle jakoscowo napewno będzie dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czarts3hehe    0

Ok to mnie uspokoiliscie. Dziś założyłem tuleje. Ale martwi mnie ze w zestawie nie było tych podkładek miedzianych pod kołnierz. Czy muszą one być?  W starych również ich nie było i żadnych wyciekow nie było 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Podkładki są do regulacji wysokości tuleji w bloku a nie od uszczelnienia,uszczelka głowicy obejmuje tuleje od góry,ona ją uszczelnia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    119

Jakie zestawy naprawcze założyć ?

Ursus ? Chełmno? czy inne? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848
Dnia 24.01.2019 o 20:57, Mikua napisał:

Jakie zestawy naprawcze założyć ?

Ursus ? Chełmno? czy inne? 

Masz tyle stron o zestawach wróć do 1 i poczytaj 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Farmexpert    54

Jako sklep internetowy w ofercie postanowiliśmy zostawić na tą chwilę tylko zestawy Waryńskiego i Oryginał Zetor.

Te zestawy są wg. nas najlepszą propozycją biorąc pod uwagę cenę i jakość. Zadowoleni klienci są tego dowodem :)

W tej chwili jest niezła cena na zestawy Waryńskiego do C-360.      https://link.do/D14h6


http://www.farmexpert.pl

Farmexpert - internetowy s k l e p rolniczy z częściami zamiennymi oraz akcesoriami.

501-612-029
501-260-817

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
93karol    9

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-silnika-ursus-c-360-c360-czeski-6495480058?utm_source=facebook&utm_medium=app_share&utm_campaign=AndroidShowitemShare a co sadzicie o tych zestawach? "czeskie"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1828

Jak zastosujesz to dasz znać wtedy będzie wiadomo co o nim sądzić :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
93karol    9

liczylem na odpowiedz osob ktore przetestowaly. sklepy okoliczne na ogol poelcaja Waryńskiego/i THN. za to prima z gorzyckim tlokiem odradzana... mowia ze mieli z tym najwięcej problemow przy sprzedazy. z racji tego ze puchna...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelec1997    30

Ja miałem czeskie ags to po 5 latach takie progi na tuleji, że można paznokcie połamać. Ciągnik zrobił jakieś 1000mth na tych zestawach 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj