Skocz do zawartości

Zdjęcie

Zestawy naprawcze, nowe części do silnika


340 odpowiedzi na ten temat

#281 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 13 luty 2014 - 19:59

Zestawy naprawcze, nowe części do silnika Ja polecam wał GMP :)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Zestawy naprawcze, nowe części do silnika Dzisiaj, 11:27
  •  

#282 Share Elektrotechnik

Elektrotechnik

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 4473 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Elektronika, specjalizacja: replikatory i teleportery.

Napisany 15 luty 2014 - 19:51

Zestawy naprawcze, nowe części do silnika

Ja mam 3p grubo rozkęconego ( ja tego nie robiłem) ale pompa po regeneracji, ja tak myślę że on ma grubo ponad 50 km bo jest silniejszy w orce niz c 360 jak oram nim to blokada i na trójce wale, ponad 20 cm w 3 skiby ale więcej pali jak jego brachole :unsure: ale liczy się moc :D

20 cm to co to jest za orka? To żadna rewelacja, że na 3 biegu jedzie. Co do wału to tylko azotowany, blok do osiowania, wstawienia nowych tulei i będzie chodził.

#283 Share DominikG

DominikG

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 51 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 luty 2014 - 08:44

Zestawy naprawcze, nowe części do silnika Witam mam problem polegajacy na remoncie silnika Tri peka a więc pytanie Jakie wybraliście tloki i tuleje , a jakie polecacie i jakie są mniej więcej ich ceny ? Jakiej irmy wybrać i ilo pierscionkowe ?
KPK Kumurun Team

#284 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 26 luty 2014 - 14:33

Zestawy naprawcze, nowe części do silnika idz do agromy powiedz, ze chcesz orginalne ursusowskie i ci dadzą nie bierz THM-ów!!!!!! bo za dwa lata ci się z nich jako zrobi.

#285 Share muflon19

muflon19

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 53 postów

Napisany 26 luty 2014 - 21:47

Zestawy naprawcze, nowe części do silnika Czemu niby ma nie brać thmów? Jajko sie zrobi w każdych zestawach bo pewnie naprawiając silniki wiesz że na wale korbowym jest dystans przeciw przesuwaniu sie wału w łożyskach tocznych który też sie zużywa. Ja akurat w kilku silnikach wstawiłem THMy z wkładką shim (nie wiem czy są dostępne do 3P) i jakoś chodzą.

#286 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 27 luty 2014 - 19:45

Zestawy naprawcze, nowe części do silnika Ciekawe ile te thm chodzą!!!??? 2 lata czy mniej i nie gadaj,że się z każdych jajko zrobi bo to nie prawda ja remontowałem czy kogoś czy swoje i oryginalne części po 20 30 ;at chodził i luzu tłoku w tulei ie było a kilka razy zmieniałem z thm na oryginalne bo thm po 3 4 latach olejem plują tak się zniekształcają a tańsze są o 20% więc co to za robota thm wkładać???
więc jak się nie znasz to nie pisz bzdór!!

#287 Share locke

locke

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2360 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:rolnictwo,mechanika,elektryka,elektronika

Napisany 27 luty 2014 - 20:29

Zestawy naprawcze, nowe części do silnika Nie żadne jajko tyko stożek,owal i baryłkowatość mierzysz za pomocą średnicówki i miktrometru.W silnikach tulejowanych jest o tyle łatwiej że wyjmujesz tuleje i wstawiasz nowe nie musisz dokonać pomiarów...
Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

#288 Share Rasoir

Rasoir

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 121 postów

Napisany 04 marzec 2014 - 21:08

Zestawy naprawcze, nowe części do silnika Ściągnąłem dziś głowice aby zobaczyć co słychać w silniku i to co napotkałem chciałbym przedstawić do Waszej oceny.

Po pierwsze wtryskiwacze, tylko jeden był jak dla mnie w możliwym stanie, bo dał się wyciągnąć bez większych problemów i część która znajduje się w głowicy nie była zasyfiona i zardzewiała. Pozostałe 3 były właśnie w takim stanie, musiałem je podważać śrubokrętem i obtłukiwać młotkiem żeby je wyszarpać. Co to dla mnie oznacza i co z tym zrobić?

Druga sprawa, tłoki... jak wsadzę palce w ten otwór w tłoku i próbuje ruszać nim w lewo i prawo (w stronę pompy wtryskowej i w stronę rozrusznika) to słychać stukanie, luz między tuleją a tłokiem wynosi od 0,6-0,7mm i na dwóch tłokach jest mniejszy (ok. 0,6mm), zaś na dwóch większy (ok. 0,68mm). Jak jeżdżę palcem po tulei na głębokości ok. 3cm góra dół to w dwóch z nich czuć malutki rowek, różnica między górną częścią tulei, a tuleją pod tym rowkiem to może 0,1mm. Co to oznacza i co z tym robić?

Czy da się sprawdzić jakimś domowym sposobem głowice? Chodzi mi o ich stan i czy trzeba je regenerować czy można zostawić?

#289 Share BomV

BomV

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 190 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kolbuszowa

Napisany 04 marzec 2014 - 22:00

Zestawy naprawcze, nowe części do silnika zasadnicze pytanie Kiedy był ostatnio robiony remont ciągnika?
Głowice da się regenerować.

#290 Share marobas

marobas

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 69 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 marzec 2014 - 22:34

Zestawy naprawcze, nowe części do silnika co do wtrysków, część prowadząca ta w głowicy nie jest aż tak ważna, jeśli nie ma głębokich wżerów, to można by wyczyścić czymś nasmarować, pytanie w jakim stanie są końcówki, i czy ładnie pylą (na początek można sprawdzić na silniku, przykręcić przewody i zakręcić rozrusznikiem, tylko gazu dać i patrzeć czy czasem któryś nie leje, czasem wystarczy obstukać je czymś i na wolnym powietrzu jest szansa ze puszczą jeśli byłyby zapieczone, choć to metoda "na partyzanta"), kolejna sprawa, skoro były obrdzewiałe, czy aby czasem tulejki wtrysków w głowicy nie są przeżarte i czy nimi woda nie podsiąkała, nie wiem za bardzo jak sprawdzić w domowych warunkach na stole( pewnie trzeba by zaślepić kanały wodne te które idą w blok, zalać je wodą i dać jakieś ciśnienie np sprężonego powietrza od wlotu kolektora, ale to taka moja inwencja twórcza-nie próbowałem), zawory najlepiej obejrzeć, zdjąć zamki i sprężyny, sprawdzić czy trzonki nie maja luzu promieniowego (na boki) w prowadnicach (dopuszczalny zdaje się jest 0,15mm), czy kanały są drożne, bywa że jak są duże luzy na trzonkach, to ciągnie olej i zalepia kanały, no i stan przylgni, czy nie są wypalone, czy nie maja wżerów -jak luz byłby znikomy i gniazda w miare ładne to można docierać-pytanie czy jest sens, jak masz głowice na wierzchu i są w stanie z lekka "podejrzanym" może warto oddać do regeneracji koszt w granicach 100zł za szt.
-nie było objawów takiego dźwięku coś na mode sprężarki -takie "fuczenie", przy wyłączonej sprężarce powietrza? bywa że jak są duże luzy na zaworach i cieknie nimi olej, to ten olej się przypala na grzybkach zaworów, w efekcie te się nie domykają, i powietrze z komory cofa się do kanału dolotowego i daje taki dźwięk

tłoki to osobny temat, luz troszkę duży, pytanie czy chcesz wersje oszczędna, bo mogą jeszcze chwile pochodzić, tuleje maja ślady po honowaniu? -chodzi o takie rysy w środku tulei lekko skośne, jak jeszcze są widoczne to nie jest źle, choć wątpliwe przy takim luzie, ale jeśli za robocizne byś nie płacił, to można by jeszcze spróbować na nich pojeździć, a przeważnie jak sie ściągnie tłoki, to sie okazuje ze już przy okazji i panewki i wał przydałoby się zrobić
-ja osobiście tak zrobiłem, podobna sytuacja, głowice dałem do regeneracji, wtryski nie dawno miały nowe końcówki, wiec były ok, a tuleje i tłoki zostały, może na przyszły rok się zmieni,
i taka mała uwaga, jeśli byś regenerował głowice, to ostrożnie z zaworami nadwymiarowymi, standard to 39,2 ; 33,2 zakładają nadwymiar 40,2 ; 34,2 oraz 41,2 i 35,2 ale u mnie w przypadku tych największych pojawiła się kolizja z kołnierzem tulei w zależności od położenie głowicy na szpilkach-wiadomo można ja lekko przesunąć w granicach luzu na szpilkach i wtedy się mijały, ale dla bezpieczeństwa, jako ze grzybek się rozszerza cieplnie, leciutko podpiłowałem kant kołnierza, co by uniknąć kolizji

Edytowany przez marobas, 04 marzec 2014 - 22:39.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Zestawy naprawcze, nowe części do silnika Dzisiaj, 11:27
  •  

#291 Share Rasoir

Rasoir

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 121 postów

Napisany 05 marzec 2014 - 11:14

Zestawy naprawcze, nowe części do silnika Nie było słychać żadnego fuczenia właśnie, jedyne co mi dało do zastanowienia to fakt, że spod silnika w miejscu gdzie łączy się silnik z obudową sprzęgła pojawił się dym oraz dosyć konkretne kapanie oleju (kilka kropel na minutę). Odkręciłem korek wlewu oleju i okazało się że dmucha spalinami więc wiadomo co to oznaczało, ale silnik dziwnie klekotał, więc wymieniłem drążki popychaczy i wyregulowałem zawory, jednak klekotanie nie ustąpiło, mimo, że wizualnie kopcenie ze skrzyni korbowej się zmniejszyło. Wczoraj miałem się brać za malowanie, ale jakoś tak z ciekawości odkręciłem głowice razem z kolektorami i rurą wodną (w całości) no i okazało się co jest powodem tego klekotu (tłoki dzwonią jak w kościele jak się nimi rusza). Problem w tym, że nie mam kasy na remont, a ciągnik nie jest mi potrzebny do gospodarstwa tylko od czasu do czasu, z drugiej strony na wale nie ma luzu, a ciśnienie oleju waha się od 2,5 bar na niskich do 5,5 bar na pełnych obrotach dlatego szkoda mi spodu (przynajmniej jeden gość, który zajmuje się restaurowaniem traktorów powiedział mi, że szkoda go bo jest w dobrym stanie). Remont jak liczyłem wyniósłby w granicach 380zł za głowice, 680zł zestaw naprawczy (choć tutaj też mam mętlik bo jedni mówią kupuj tańsze inni tylko Ursus), 160zł wtryskiwacze (regeneracja), pompa wtryskowa 500zł, do tego jakieś uszczelki ok. 80zł więc razem 1800zł. Roboty nie liczę ale to i tak sporo. Plus jest taki że wtedy wiem co mam, ale za traktor zapłaciłem 6350zł i już dołożyłem do niego prawie 700zł (robiłem hamulce i kilka pierdół). Ma wspomaganie więc to niby trochę dodaje mu na wartości. Jednak nie zmienia to faktu, że jakbym chciał traktor do remontu to szukałbym takiego za 4500-5000zł. za***przyłem na całej linii przy zakupie, no ale tak to jest jak się jest młodym i narwanym :( Jak zobaczyłem ciśnienie oleju to się ucieszyłem jak mały chłopczyk, odpalił na mrozie ładnie więc nic więcej nie było mi potrzebne, po tym co miałem wcześniej (Hanomag R19), czyli ciśnienie jak krew z nosa i zapalanie przez pół dnia na 3 akumulatorach każdy wyładowany do zera żeby zaczął pykać :) Człowiek uczy się na błędach :)

Edytowany przez Rasoir, 05 marzec 2014 - 11:24.


#292 Share Alamo

Alamo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 241 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 marzec 2014 - 08:57

Zestawy naprawcze, nowe części do silnika Skoro ciągnik jest Ci potrzebny od czasu do czasu to złóż i ciesz się jazdą.Swego czasu robiłem remont silnika gdy olej lał się strumieniami,ciśnienia żadnego,przedmuchy przez wlew oleju,olej na dolewki przepalony,codziennie ubywał 1 litr,pracował ciężko pomimo tego i to był 4011;p.Po zdjęciu głowic był wyrazny prześwit 1,5-2mm

#293 Share Rasoir

Rasoir

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 121 postów

Napisany 06 marzec 2014 - 21:07

Zestawy naprawcze, nowe części do silnika Doszedłem do tego samego wniosku, co innego jakbym nim ciężko pracował w polu na jakimś dużym areale... ale przy 0,75ha i wierzbie energetycznej to chyba raczej na razie zostanę przy tym co mam, a jak na siebie zacznie zarabiać to wtedy zacznę inwestować.

#294 Share BomV

BomV

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 190 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kolbuszowa

Napisany 07 marzec 2014 - 20:05

Zestawy naprawcze, nowe części do silnika jak nie chcesz inwestować za dużo to złóż go na nie orginalnych cześciach no co jeszcze nadaje sie to zostaw. dołu nie rozbieraj jak nie potrzeba najtańszy zestaw naprawczy w agromie jakiś czeski w granicach 100zł tuleja tłok, pierscienie uszczelki jak w pompie jest olej to można by ją jeszcze zostawić, koncówki wtryskiwaczy wymień i to chyba na tym by sie skonczyło

#295 Share Rasoir

Rasoir

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 121 postów

Napisany 09 marzec 2014 - 20:37

Zestawy naprawcze, nowe części do silnika Tylko pojawia się pytanie, czy takie tanie zestawy są coś warte. Bo szczerze jak mam go remontować a za dwa lata okaże się że znowu jest to samo, przy czym oszczędności było 300-400zł to już wolę dozbierać i zrobić to porządnie. Ale na razie i tak chyba zostaje tak jak jest. Silnik i koła już pomalowane, zostaje jeszcze blacha i zrobienie elektryki i na razie to by było na tyle.

#296 Share BomV

BomV

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 190 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kolbuszowa

Napisany 13 marzec 2014 - 23:15

Zestawy naprawcze, nowe części do silnika ja robiłem remont nisko budżetowy bo sytuacja podobna jak u cb pola mam 25a + do tego raz do roku po drzewu i tam się gdzieś przejechać i też robiłem remont silnika wyszło koło jak dobrze pamiętam 2tys z tym że 300 wziął gość za robote bo ja nie miałem czsau na złożenie. Jak na razie silnik kręci i chodi tak jak powinien, przy remoncie na orginalnych cześciach to sam wał to około 1,600zł zestawy mahle czy jakie tam 150-200zł i inne wyjdzie cię koło 2 tys więcej

#297 Share TheMariko12

TheMariko12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 377 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie
  • Zainteresowania:Motoryzacja (CC,SC) i wszystkie odmiany sportowych aut
    Lakiernictwo

Napisany 14 marzec 2014 - 20:13

Zestawy naprawcze, nowe części do silnika Jak już robić to raz a dobrze, rób na częściach oryginalnych czytaj; chełmno, i ciesz się z pracy silnika
Róznica między niby tym najtańszym zestawem naprawczym czeskim a tym oryginalnym z chełmna to koszt 70-80 zł, jak dla mnie jest to nic, i raczej nie szedłbym drogą na skróty i nie kupowałbym tanich częsci aby później nie robić tego znów

Nauka--->Praca--->Zabawa--->Długi odpoczynek :)

 

 

Sprzedam

NOWE CZĘŚCI DO URSUSÓW 360/355/4011/330 Z PRL , PISAĆ NA PW


#298 Share Mrmagyster

Mrmagyster

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 185 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Бортне ;)
  • Zainteresowania:Pojazdy, mechanika, survival, podróże, dziewczyny ;)

Napisany 16 maj 2014 - 11:32

Zestawy naprawcze, nowe części do silnika Potrzebuję dokładnych wymiarów wału korbowego. Przydałby się też jakiś schemat.
welcome :D

#299 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 16 maj 2014 - 13:23

Zestawy naprawcze, nowe części do silnika Do jakiego silnik i jakie wymiary? Przykładowo wymiary naprawcze czopów wału korbowego do silnika s 400x oraz trochę więcej ważnych informacji znajdziesz tu http://ir.ptir.org/a...(64)_749_pl.pdf

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Zestawy naprawcze, nowe części do silnika Dzisiaj, 11:27
  •  

#300 Share matx66

matx66

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 32 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 czerwiec 2014 - 16:07

Zestawy naprawcze, nowe części do silnika Witam, chcę wymienić szpilki głowic w c-360, stare miały różne długości,widze że w sklepie są długie i krótkie. Ile i jakiej długoszci szpilek powinienem kupić?

Podobne tematy