jktuning

Zestawy naprawcze, nowe części do silnika

Polecane posty

Buszido007    154

Jaka firma robi najlepsze pierścienie tłokowe do c360?

Bo teraz na rynku tyle jest chińskich bubli, że trudno stwierdzić co dobre a co złe.

http://www.farmexpert.pl/komplet_pierscieni_tlokowych_s_produkt12019.aspx

Czy takie "oryginalne" pierścienie są naprawde oryginalne czy tylko zapakowane są w pudełko z logiem ursusa a tak naprawde to wszystko made in china?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

ja zrobiłem cały silnik na tych częściach i jestem z nich bardzo zadowolony... silniczek bardzo dobrze pracuje no mimo że ma dopiero 110 mth ale po żyjemy zobaczymy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Poznaniak    6

Firmy robiace generalny remont silnika 3p wołają 6-7 tysiecy,

Zastanawiam sie czy nie zrobił by mi generalki mechanik kupując nowy wał i blok za ok 3 tysiace -

stary wał juz chyba na ostatnim szlifie , a w bloku otwory pod tuleje juz chyba przy ostatnim remoncie były wyrobione i krótko po nim zaczał mi brac wode do silnika.

Gdzie i jakiej firmy powinienem kupic taki blok i wał a jakich najlepiej unikac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Jak może brać wodę do silnika przez tuleje skora tam sa tuleje suche, czyli takie które nie maja kontaktu z wodą. I powiedz mi jak to zrobiłeś albo jak to stwierdziłeś że otwory pod tuleje sa wyrobione? Ja mimo swojej wyobraźni i dość sporej wiedzy o tych silnikach nie potrafię sobie tego wyobrazić. Poza tym wał korbowy i blok nowy za 3 tyś? Dorzucę ci piec stówek i kup też dla mnie dla mnie ale z tego co sie orientuje w cenach to sam wał to ok 1200PLN a bloku za brakujące 1800 to raczej nie kupisz.

Edytowano przez Karol445

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Poznaniak    6

wał jak piszesz ok 1200 ale sa i takie poniżej 1000 i pytam jakiej firmy produkujacej i gdzie kupic czy im droższy znaczy tym lepszy?

blok to kosztuje w internecie 1400-1700 np. http://www.farmexpert.pl/blok_kadlub_silnika_mf3_313292_produkt828.aspx lub http://allegro.pl/nowy-blok-z-tulejami-silnik-mf-235-255-360-3p-i3679302076.html jako ze się na tym nie znam to pytam na forum jakiej produkcji i gdzie kupic .

Ostatni remont był robiony w domu i z tego co się dowiedziałem to mechanik się skarżył ze tuleje za lekko wchodziły, nie znam się na tym i mnie wtedy przy tym nie było , wode zaczał brac ale któredy nie mam pojęcia może podpowiesz czy ewentualny luz miedzy blokiem a tuleja mógł mieć na to wpływ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid3p    364

Jak możesz to pojeźdź po złomowiskach i poszukaj dobry silnik tarpana, na prawdę idzie znaleźć tanio super silnik z małym przebiegiem jak wiadomo w tarpanie to on za ciężko nie miał B) Przełożyć i śmigać :rolleyes: jak masz blok do wymiany to jak najbardziej, na złomie silnik uruchomić i sprawdzić ciśnienie olej :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

No to widzę ten remont silnika 3P robiony w domu. Przecież to jest g...o nie robota. Do tego silnika trzeba troche więcej wiedzy i sprzetu niż do 360 polskiej i bez specjalistów i porządnego warsztatu to nawet nie ma co zaczynać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid3p    364

Wiele osób swoje wyeksploatowane silniki w c 360 zastępowali właśnie Perkinsami z tarpana 239 D B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rollo29    81

Kolego blok w twoim silniku jeszcze długo pochodzi po prostu przy remoncie niech w zakładzie wstawią ci w lużne otwory tuleje nadwymiarowe surówki .a wał jeśli 3 szlif to koniec . A jaki kupisz to większej różnicy nie ma .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid3p    364

ja jak robiłem remont 3p to tuleje miałem zmrożone a blok rozgrzany i specjalny przyrząd zrobiony i wciskane lewarkiem :)

ale jak ma blok do wymiany to lepiej cały silnik skombinować B)

zobacz to:

 

 

http://tablica.pl/oferta/silnik-perkins-3p-do-ursusa-c-360-3p-2812-3512-mf-235-tarpan-239-ID3PK8F.html#1cf90bf153

 

tylko dawkę paliwa zwiększyć, poszukaj dobrze to znajdziesz :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Pompę wtryskową podobno trzeba przestroić na inne dawki, tak mi pompiarze mówią.

Tam gdzie ja wożę bloki 3P do tulejowania biorą 20 zł od dziury żeby przebić co daje 60 zł za blok Czy warto kombinować z lewarkami przyrządami i ryzykować tuleje że pęknie za te 60 zł ? Chyba nie. Od razu zrobią wał sprawdzą czy jeszcze się nadaje czy nie.

Edytowano przez Karol445

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid3p    364

Ja mam 3p grubo rozkęconego ( ja tego nie robiłem) ale pompa po regeneracji, ja tak myślę że on ma grubo ponad 50 km bo jest silniejszy w orce niz c 360 jak oram nim to blokada i na trójce wale, ponad 20 cm w 3 skiby ale więcej pali jak jego brachole :unsure: ale liczy się moc :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
valadin1    38

Pompę wtryskową podobno trzeba przestroić na inne dawki, tak mi pompiarze mówią.

Tam gdzie ja wożę bloki 3P do tulejowania biorą 20 zł od dziury żeby przebić co daje 60 zł za blok Czy warto kombinować z lewarkami przyrządami i ryzykować tuleje że pęknie za te 60 zł ? Chyba nie. Od razu zrobią wał sprawdzą czy jeszcze się nadaje czy nie.

 

 

koszt wymiany niby 60 zł tak jak mówisz ale trzeba wyjąć silnik później do zawieść itp co też kosztuje i jest z tym sporo zabawy...

wymiana tulei to wcale nie jest jakiś wielki problem pierwszy raz jak się to robi to może sprawia to pewne trudności ale za każdym kolejnym razem jest coraz łatwiej i wcale nie trzeba specjalistycznego sprzętu do tego.

 

 

@poznaniak skoro ten Twój silnik tak zniszczony to pewnie naprawdę lepszym rozwiązaniem będzie rozejrzenie się za innym silnikiem. Silnik od tarpana to czasami można dostać praktycznie za cenę złomu ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid3p    364

albo przekręć pompę od tego 3p co masz, ale przecie są takie śrubki zabląbowane 2 z góry i one czasem nie są od regulacji dawki ? :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiu125cm    0

Witam czy orientuje się ktoś jak jest z produkcją tulei cylindrowych? Chodzi mi o to czy firma MAHLE produkuje tuleje cylindrowe w krotoszynie ,czy jest to towar importowany i pakowany jako MAHLE? Pytam gdyż wyczytałem że Krotoszynie już ich nie produkują i chciałbym się dowiedzieć czy to prawda. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Było o tym kilka razy.Do ciągników wycofanych z produkcji nie robią,robią tylko do aktualnie montowanych reszta to podwykonawcy. .Ostatnio nawet filtry paliwa widziałem w ich opakowaniu


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomke30i    0

Witam wszystkich użytkowników forum,jesten nowym członkiem forum i mam pytanie :) .

 

Jak lub czy da się wymienic pierścienie tłoków przy ciągniku URSUS C-360 bez demontażu wału korbowego ?

 

z góry dziękuje za pomoc! , Pozdrawiam !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

No pewnie. Wał w niczym nie przeszkadza. Odkręcasz głowice, miskę oleju i korbowody od wału. Tłoki wychodzą w górę razem z korbowodami.

Nawiasem mówiąc inaczej się nie da.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Pytałeś o wał korbowy. Nie da się tłoków wyjąć w dół tylko w górę. A żeby je wyjąc MUSISZ zdjąć głowice.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
desperat19    0

No dobra a co jesli rok temu mialem regenerowane glowice? Stanie sie cos jak je zdejme zeby wymienic pierscienie i zaloze bez planowania?

Czy lepiej nie ruszac zeby sobie kosztow nie robic?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
    • Przez wojtii
      dałem pompe wtryskową do naprawy,przywiozłem naprawioną , zamontowałem ,i nie chce zapalić :-[
      jak ustawić kąt wtrysku.bez momentoskopu? odpwietrzyłem dobrze,próbowałem metodą prób to ustawić i nic , nawet się nie odezwie
      pompa i wtryski są po naprawie ,co robić??
    • Przez szczupak23
      Witam koleżanki i kolegów. :angry:
      Pisze tutaj pierwszy raz ale często odwiedzałem forum i spodobało mi się.
      Mam prośbe do was proszę o polecenie mi pożądnego warsztatu gdzie moge naprawic pompę wtryskową w moim dziadku C-360
      Miejsce dowole w całym kraju ponieważ sąsiad ma firme transportową.Poprostu sprawdzone miejsce gdzie naprawialiście swoje i niemieliście problemu z odpalaniem i poźniejszą eksploatacją ciągnika.
      Mieszkam w łodzkim niedaleko Radomska ale u nas niema nic pożadnego sami cfaniacy co po naprawie ciągnik chodzi gożej niz przed.
      Z góry pozdrawiam i czekam na odpowiedz.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj