jktuning

Zestawy naprawcze, nowe części do silnika

Polecane posty

mtracz    76

Oprócz zysku mocy jest także lepsza jakość wykorzystanych elementów czytaj dłuzsza ich żywotność.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    75

tylko prasą hydrauliczną .tuleja ma 1mm grubości

widziałem jak to mechanik robił .

żadnych srubokrętów żadnych młotków żadnego podgrzewania tylko prasa u pierwszego lepszego tokarza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Balzak    6

z tego co wiem to zakłady wciaskaja prasa hydrauliczna te tuleje wciskają półfabrykat i dopiero jak jest wciśnięty podawany jest obróbce, itp, samemu generalnie jest ryzyko ze sie zle wciśnie lub krzywo i będzie masa pracy psu w d*pę,


<p>Doradca Żywieniowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtii    9

a tulejom w perkinsie potrzebne jest jeszcze honowanie po wbiciu, są cienkie i lubią się odkształcac,koszt wbicia i szlifu to raptem około 400 ,więc nie wiem jak można męczyć się w domu ,oczywiscie całą reszte można poskładać w domu,ale tuleje obowiązkowo w dobrym ,sprawdzonym warsztacie,nawet mój mechanik ,który zawodowo remontuje ciągniki zawozi bloki do warsztatu,:

)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Dokładnie tak jak napisał kolega wojtii. Silnik można samemu złożyć a tuleje niech wciśnie fachowiec. I nieprawdą jest, że tuleje po wciśnięciu trzeba honować. Występują nominalne, wystarczy wcisnąć, złożyć silnik i w pole.

 

 

 

 

PS Nie zapomnieć o docieraniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaisor1    0

Witam

- wymieniałem takie tuleje osobiście -miałem dokładnie wytoczony krążek z uchwytem aby podtrzymywać go z góry , a od dołu trzeba prać młotkiem -jakoś zawsze wychodziły ( było ciężko)

- nie mrożę tulei tylko smaruję rzadkim olejem i znowu krążek i młotek i jakoś silnik działa

powodzenia

 

Posty piszemy w pierwszym okienku, a nie drugim :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Oczywiście, że działa tyle tylko, że tuleje w perkinsie muszą się dokładnie oprzeć kołnierzem o blok. Przy wbijaniu młotkiem powstają minimalne odkształcenia i wtedy tuleja obrywa się właśnie na kołnierzu. Mój kolega zawodowy mechanik cztery razy musiał rozbierać silnik MF 255 bo tuleje nie wytrzymywały dłużej niż miesiąc. Dopiero jak zawiózł blok do fachowca, który prawidłowo wcisnął tuleje silnik pracuje jak należy już ponad 5000 mth. Ponadto z doświadczenia wiem, że fabryczne tuleje mają minimalnie różne grubości kołnierza przez co tuleja może być osadzona za nisko i może powstać przedmuch przez uszczelkę. A fachowiec przez podłożenie odpowiedniej grubości podkładek miedzianych ustawi tuleje idealnie równo z płaszczyzną przylegania głowicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamyk514    2

Dotoczony ściągacz najlepiej ze śrubą i zakończeniem gumowym żeby nie stracić nic z grubościami to robią różnie robiliśmy 3p tuleje były nad wymiar albo takie że luzem wchodziły niby fabryczne złożone było wszystko cacy silnik chodził ok miesiąca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037

wytocz dobrze dopasowany krązek tak żeby od spodu tulei pasował a póżniej we dwóch trzeba go wybić,nie trzeba sciągaczy choć to najleosze rozwązanie,a jak chcesz sam montować nowe tuleje to do zamrażarki na noc póżniej dużo oleju na nie i przez dębowy klocek który moczył sie w wodzie ze dwa dni można je wbić oczywiście we dwoje i z czuciem,i tak jak piszą koledzy nie trzeba honować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3039

to jest zabawa .po dwoch takich remontach -co roku .dalem z bolem serca i kieszeni do fachowca,odpukac 3 rok chodzi jak zloto,sa rozne tuleje polskie czeskie,angielskie i kazde inne,milimetr robi roznice,moi mechanicy w polowie wbijania kapneli sie po napisach ze 2 byly polskie a jedna czeska .takie kupilem w sklepie,z kim bys u nas nie pogadal to ci powie ze 60 remont to zrobi mlotkie i majzlem a 3p to sie nie tyka


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karola44    1

BaDiKoWaL io zrobiles juz ten remoncik?? Jak te Zetoroskie czesci sie pasuja i ogolnie jak wygladaja na pierwszy rzut oka?? Czy maszynka dostala nowego ducha i rwie sie do pracy??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dominik1634    1

Panowie najlepiej widzieć co się kupuje na żywo bo jak kupicie na allegro np. MAHLE a oni mogą przysłać jakiejś innej gorszej firmy. Lepiej podjechać do sklepu i tam kupić. Polecam produkty MAHLE ale tylko z POLSKIM tłokiem, czeskie są tańsze ale gorsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BaDiKoWaL    2

No zrobiłem już remont :) Silniczek chodzi jak igiełka, praktycznie wszystko zostało wsadzone nowe. Jeszcze nie sprawdzałem go pod obciążeniem,bo musi się dotrzeć (cykl docierania jest dłuższy bo nowy wał założyliśmy) Ale na razie wrażenia są pozytywne :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

Powiedz jakie koszty części były ???


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piko4011    0

u mnie też będą zakładane komplety naprawcze zetor orginał jak u @BaDiKoWaL ale nie kupione na allegro :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    33

Chcialbym sie dowiedziec jakie zestawy naprawcze sa dobre do 3p z silnikiem Perkinas. Jest kilka na allegro ale nie wiem czy sa cos warte bo ceny kuszace. Jakie wg was zestawy beda najlepsze.

GMP

THM

 

Czy moze lepiej kupic po 150 zl Mahle??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Daruj sobie te wynalazki made in china. Wytrzymują one w "porywach" kilkaset godzin pracy. Ja polecam MAHLE na kutym gorzyckim tłoku. Ja w zeszłym roku płaciłem za zestaw około 270 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    33

Też mi sie wlasnie nie podobaja takie zestawy. Chyba na te z Krotoszyna sie zdecyduje bo to pewna firma. Ciekawe czy dało by sie kupic oryginalne MF z anglii np. Ciekawe ile kosztuja i ile wysyłka by kosztowała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miki7211    8

Ja też miałem różnorodny wybór zestawów jednak nawet nie miałem na myśli kupować jakieś podróby kupiłem również z mahle i mam nadzieje że mi trochę czasu posłużą ;)


Moje Filmiki

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukash0    2

nawet się na to nie patrz takie same kupiłem w tych samych opakowaniach ciągnik pochodził 4 dni i wywalił cała oliwę z silnika następne 4 dni to samo.

musiałem wszystko wymieniać na części krotoszyńskie.NIE POLECAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    30
Ja też miałem różnorodny wybór zestawów jednak nawet nie miałem na myśli kupować jakieś podróby kupiłem również z mahle i mam nadzieje że mi trochę czasu posłużą ;)

heh razem kapitalki C-360 robilismy, moja sie dociera dopiero...

A my zakladalismy zestawy naprawcze oryginal zetor, zrobilismy współosiowość bloku, badanie i szlif wału, korbowodów, polerka wałka rozrządu, regeneracja głowic itd, itd

 

We wspólosiowosci zeszlifowali 0,06mm, nie było potrzeby szlifowania tłoków ale jest tak spasowana komora spalania ze tłok do samej głowicy dochodzi, w górnym punkcie to jeszcze wystaje gdzies 0,01mm, odrazu załozylismy zetorowskie uszczelki pod głowice bo są grubsze troszkę, Poprostu jest tak spasowany ze jak zawór za wczesnie sie uderzał to tłok o niego wadził :)

 

Ciągnik pali tak jak palił przed remontem, na dotyk, ale stał się taki bardziej dynamiczny ;)

 

 

@miki, ile płaciłes za komplet? my za zetorowski 160zł chyba :)


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
c330ursus    2

Ja bym osobiście takiego zestawu z Allegro nie kupił :) bo jak jadę do sklepu to widzę co mam a oni nie wiadomo co Ci przyślą ;) Może to być jakiś chiński klamot :)


:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

a jak z zestawami HtMu ?? wychodzi cały komplet ze wszystkim równe 1200 zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj