gege

Czy warto remontować C-330?

Polecane posty

jonek98    2650

Bak bezpiecznie by było wyczyścić bo nawet jak zapali to się może zapchac syfem.Jak stał w garażu to pół biedy bo jakby stał na dworze to nie wiem czy by wal się ruszył

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kadore    9

Kolego a sprawdzałeś czy wogóle da się przekrecić korbą?, tzn. Czy silnik kręci .akumulator to załóz jeden ,12 v 120AH. Nie wiem czy w 28 jest wskaźnik ciśnienia ,ale jak go nie ma to warto takowy wkręcić bo gdyby coś było nie tak z pompą oleju silnikowego to jak go odpalisz i popracuj na sucho to diabli wezmą silnik.
Sprawdz poziom oleju w filtrze powietrza i skrzyni biegów a jak go odpslisz i wszystko bedzie z nim ok. To zaczniesz go serwisować dokładniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Wymień płyny i oleje eksplatacyjne a reszta wyjdzie w trakcie pod warunkiem że był sprawny postawiony.

Popieram kolegę. Nie pchają się tak w ten nowy akumulator bo to i na końcu kupisz. Po takim czasie sporo może wyjść do naprawy. Powymieniaj płyny i spróbuj go odpalić. Może się okazać że silnik do remontu bo pierścienie stanęły itd. W dodatku przejedziesz się kawałek i opony mogą polecieć bo ze starości i od nie używania spróchniały.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mezik0    64

najpierw przed odpaleniem to nalej nafty na tłoka tzn wykręć wtryskiwacz i nalej strzykawką żeby postało ja tak odpalałem kiedyś ursusa po pewnym czasie ok 2lat postoju nie palonego nie wiedziałem o tym sposobie więc odpaliłem na linke bo inaczej nie chciał zapalić odpalić odpalił wywalił przez odme z poł litra oleju potem to staneło ale na niedługo po roku czasu remont silnika był robiony mechanik poradził że w takich zastojach zalewa się naftą bo jak zapieczone tłoki lub pierscienie ruszysz na chama tzn linką to po ptokach nie wiem na ile to działa ale możesz zobaczyć koszt nafty a może coś w tym jest

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pan_talon    0

Mam jeszcze pytanie związane z montażem zbiornika paliwa. Zorientowałem się, że brakuje mi śruby do montażu elementu wyglądającego jak sprężyna. Chciałbym się dowiedzieć co to dokładnie jest i czy powinna być montowana za pomocą jakiejś specjalnej śruby. Element jest montowany do otworu w baku który znajduje sie w jego górnej części od strony silnika. Podejrzewam że to śruba przelewowa łącznika, ale chciąłbym sie upewnić.

Edytowano przez pan_talon

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kadore    9

to jest przewód nadmiaru paliwa z pompy paliwowej i wygląda tak :  http://allegro.pl/przewod-przelewowy-paliwa-ursus-c-330-i5292032687.html

 

A śruba którą ten przewód jest przykręcony do zbiornika paliwa wygląda tak :  http://allegro.pl/sruba-fi-12-mm-ursus-c360-przewodu-paliwowego-i5858999659.html

 

 Dodam tylko że pod tą śrubę idą podkładki miedziane 2 sztuki .

 

 Kolego jak chcesz znać dokładne szczegóły  jakie to numery tych części to poszukaj sobie w necie katalogu cześci zamiennych w PDF - często się przydaje przy zakupie części

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pan_talon    0

Dzięki za każdą pomoc. Mam jeszcze jedną sprawę. Ciapek odpala na zaciąg, więc teraz pora wyposażyć go w akumulator. Akurat mam do dyspozycji 12V 100AH 850A, więc chciałbym spróbować. Odłączyłem stare 2x6V, zacisnąłem nowe klemy i teraz pytanie: Czy przewód z rozrusznika powinien iść do (-) na akumulatorze, a przewód z masy do (+) na akumulatorze? Dodam tylko, że to model z prądnicą. Widziałem kilka wątków na forum dotyczących C 330, więc wole dopytać pod kątem C 328.


 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robert30l    0

witam mam  do  was pytanie  gdzie  można dostać jeszcze  części  do  sprężarki  SP 110 od ursusa c 328

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pan_talon

 

Nie mam takiego ciągnika to nie powiem dokładnie . Ale trzeba było sprawdzić jak miałeś akumulatory te 2x6v jak było podłączone tzn. gdzie szedł przewód z rozrusznika , czy na + czy na - i wtedy już wiadomo . Jak na plus lub minus szedł przewód z rozrusznika to na co innego będzie szła masa .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6

niema znaczenia -ale masz prądnice + masa wiec  minus do rozrusznika - jak kupisz alternator minus masa  - a rzorusznik i tak bedzie kręcił jak potrzeba :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pba1111    0
Witam, 
 
Mam Ursusa C 330 nie odpalanego od dobrych 10 lat. 
Na samym początku ciągnik w ogóle nie odpalał nawet po zalaniu nową ropą. Ciągnik odpalił tylko przy użyciu startera więc zabraliśmy się za wymianę : 
- wtryskiwaczy, regeneracja pompy wtryskowej, 
- wymiana pompy wody,
- wymianę chłodnicy, glikol
- nowe akumulatory, 
- nowe filtry powietrza, paliwa. 
Ciągnik odpalił. 
 
Następne kroki jakie chcemy zrobić to : 
- wymiana oleju silnikowego i filtra - > olej superol CC 
- wymiana oleju skrzyni biegów -> olej hipol 
 
Mam pytania: 
1.) Ile oleju będzie potrzeba do silnika a ile do skrzyni biegów? 
2.) Po tak długim przestoju czy jeszcze jakiś płyn który należy wymienić? 
 
pozdrawiam 
Piotrek 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubaguzik    321

nie lej superolu do silnika. weź już coś lepszego np. turdus

wystarczy poszukać ile czego wchodzi http://www.tractoor.pl/problemy-i-porady/porady-techniczne/167-porady-techniczne-.html

nie zapomnij o oleju w filtrze pow.


Nie zezwalam na umieszczanie moich zdjęć na różnego rodzaju blogach lub galeriach i używania w celach komercyjnych bez mojej zgody! Wszelkie prawa zastrzeżone!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maniek101    144

do silnika gdzieś 6l, do skrzyni około 23l najlepiej patrzyć na miarki, jeszcze masz filtr oleju przy silniku, filtr podnośnika, olej w zwolnicach, olej w kolumnie i wszystkie kalamitki do przesmarowania

Edytowano przez Maniek101

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaseton    10

Polecam olej turdus. Kupisz sobie dwie banki po 5 l i jeszcze na dolewki bedziesz mial. Sprawdz tez olej w zwolnicach. Tam wchodzi chyba po 1l na zwolnice czyli razem 2 ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekzet    78

Ja bym się tak z tym turdusem nie wyrywał, po takim przestoju to się w silniku ładny osad zrobił, po rozgrzaniu nowy olej to rozpuści i za chwile trzeba będzie wymienić ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grubyrolnik    0

Witam, Dariusz z tej strony :) pozwolę sobie odkopać temat mianowicie dostałem c-330 od dziadka i był dylemat co z tym zrobić ... wsadziłem parę tysięcy, zrobiłem chyba wszystko co się dało i mogę nieskromnie powiedzieć, że maszyna przeżywa swoją drugą młodość :)) tak więc OPŁACA SIĘ !!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj