Polecane posty

Kondzik    0

Witam mam problem gdyż zauważyłem że ubywa mi oleju we wspomaganiu w proximie 8441. Ponadto zauważyłem ze w silniku tego oleju jest za dużo. Czy olej ze wspomagania może się dostać do silnika? Co mam z tym zrobić.. Z góry dzięki za odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz22    1

Witam. Nie jest możliwe żeby olej ze wspomagania dostał się do silnika. Może ze wspomagania gdzieś ten olej wycieka... Poszukaj dokładnie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian95    22

Jest to możliwe ja po wymianie pompy wspomagania w zetorze 7211. Zżerało mi około 1 litra na 1 godzine. Pompa była nowa więc oddałem do naprawy. Widocznie masz coś z pompą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jendrek    124

Racja, pompa wspomagania jest przy silniku i bardzo możliwe że np.simering na pompie przepuszcza i olej dostaje się do silnika ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
7341Zetor    0

uszkodzone simeringi na pompie i olej dostaje się do rozrządu. lepiej to zrób uszkodzisz orbitrol nowy około 1,2tyś zł albo gorzej rozwalisz silnik gdyż te dwa oleje nie są mieszalne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kondzik    0

Jednak zauważyłem wyciek. Olej wyciekał z instalacji od wspomagania spod jakiegoś czujnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filemon2    0

Jest tam czujnik zaniku cisnienia który steruje lampką kontrolną na tablicy.U mnie tez sie rozciekł kiedyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

to nie jest normalne albo wyciek albo pierścionki i remont ewentualnie turbina się skończyła :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kokoman0    305

Nieszkodzi że nowy turbina może być trefna i przez nią olej łyka albo po pierścionkach już.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

napisałem ci w temacie proxima 85 to sobie przeczytaj. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

Dajcie już spokój z odpisywaniem na tak nie prawdopodobna głupotę.... połowę stanu oleju mu się podziała... weźcie się zastanówcie...To albo masz czarno i pada deszcz oleju z komina, albo kałuże pod silnikiem, albo z chłodnicy nadmiarem płyn z olejem Ci się leje.... miałem dwa zetory i na 100mth poszło ale najwyżej 100-200ml oleju...

Edytowano przez wlodiw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kokoman0    305

@wlodiw to nie stary zetor tylko nowy a prawda jest taka, że w nowych takie problemy się zdarzają i słyszy się o tym coraz częściej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jendrek    124

Jak to jest nowy zetor to nie ma co się wypytywać na forum tylko telefon i dzwonić po serwis a oni niech się martwią <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbych    6

Uważam, że pierwszą rzeczą jaką powinieneś zrobić to napisać zgłoszenie w dwóch egzemplarzach (jeden dla serwisu, a jeden dla Ciebie) to co się dzieje z Twoim Zetorem. Na Twoim egzemplarzu serwis musi się podpisać, że przyjęła do wiadomości - to zazwyczaj działa na nich motywująco :). Pamiętaj, że bardzo ważne jest, aby takie zgłoszenia robić na papierze - w razie czegokolwiek masz podstawę, by się upomnieć o swoje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bercikoo    0

dzieki zbych zrobie tak jak mowisz zobacze czy to cos da

Edytowano przez bercikoo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris31    5

Kiedyś robiłem remont silnika w 7245, założyłem komplety naprawcze niby najlepsze bo takie stosuje serwis na remonty. Na początku było ok. Po 80-100 mtg zaczął brać olej tak 1-2l na 10 mtg. To ja go znowu rozebrałem a tam pierścienie sklepane po 1mm. założyłem nowe z jakiejś polskiej firmy i więcej oleju nie dolewałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

co do tych pierścionków to może one nie były czeskie albo źle się ułorzyły może korbowodów nie dawałeś na maszyne, albo sprzedali ci kit w sklepie, a co do nowego traktora to jakby mi serwis taki kit wciskał że ma tyle prawo oleju przerobić to zatargałbym ciągnik do niego i niech cwaniak sam sobie robi z nim co chce a ja żądam naprawy, jeżeli ci nie będą chcieli pomóc to kontaktuj się z biurem ochrony konkurencji i konsumenta, ewentualnie kontaktuj sie z z pwr lepiej z gazetami farmer lub top agrar, oni są łąsi na takie tematy. a mam pytanie te czerwone literki to jest edycja przez moderatora czy co.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

no własnie też tak myślałem ktoś sie popisał piękną znajomością języka polskiego nie ma co, powinie sobie słownik kupić. :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj