Skocz do zawartości

Zdjęcie

[Ursus C-330] Zestawy naprawcze.


317 odpowiedzi na ten temat

#21 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 listopad 2008 - 22:12

[Ursus C-330] Zestawy naprawcze.

a co panowie powiedza na to :
c 360 3p
mierzone cisnienie na zimnym 4.3 atm
na goracym 3.9
i kontrolka zaswieci sie 2 sek po zgasnieciu silnika?

To znaczy co cie nie pokoji z ta kontrolka od cisnienia oleju??

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
[Ursus C-330] Zestawy naprawcze. Dzisiaj, 06:48
  •  

#22 Share karola44

karola44

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 404 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:swietokrzyskie

Napisany 09 listopad 2008 - 10:56

[Ursus C-330] Zestawy naprawcze. Z tak kontrolka to tak juz jest!!!! Masz 2 wyjscia.
1. Wymienic czujnik od cisnienia oleju. Ale nie na taki chinski za pare zl, tylko pozadny. U nas kontrolka juz potrafila zaswiecic przy ok 1000 obr/min na cieplym silniku.
2. Najlepsze to bedzie zamontowanie trojnika i dolozenie zegara cisnienia oleju. Masz wtedy 100% prawidlowy odczyt. Okazalo sie ze czujnik dzialal jak mu pasowalo. Cisnienie na zegarze wyglada dobrze. U nas wyglada to tak:
http://files.myopera...GSTJ7XF6XEY.jpg
http://files.myopera...G2UGHQ4OI9A.jpg

#23 Share Davidastra

Davidastra

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 873 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpackie

Napisany 10 listopad 2008 - 21:06

[Ursus C-330] Zestawy naprawcze. mtracz no wlaśnie ta kontrolka mnie wko..ia bo się szybko swieci
w c 330 to zaświeci sie dopiero po 5-6 s od wyłączenia silnika goracego silnika
ale cisnienie jak wyzej pisałem jest OK wiec wymienie czujnik na zegar
i bedzie gites

Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.


#24 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 10 listopad 2008 - 21:21

[Ursus C-330] Zestawy naprawcze. Witam. Jeżeli kontrolka nie zapala się na wolnych obrotach to wszystko jest dobrze. I nie ma znaczenia, że zapala się zaraz po wyłączeniu silnika - tak powinno być. Silniki perkinsa najbardziej "gubią" ciśnienie na wałku rozrządu więc kontrolka zapali się natychmiast po wyłączeniu silnika i nie można porównywać tego silnika z C330. A jeżeli zapala się na wolnych obrotach a ciśnienie jest dobre - wymienić czujnik najlepiej polskiej produkcji. Koszt około 9 zł.

#25 Share 330CUrsus

330CUrsus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 481 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dąbrowy
  • Zainteresowania:Rolnictwo i motoryzacja.

Napisany 15 listopad 2008 - 09:58

[Ursus C-330] Zestawy naprawcze. Do @Elektrotechnik.Zdjęłem już wszystko.I mam pytanie odnośnie tuleji.Sprawdzałem palcem próg i jest mało co wyczywalny.Czy koniuecznie muszę je wymieniać?Myślę że jeszcze parę lat wytrzymają.

#26 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 15 listopad 2008 - 11:05

[Ursus C-330] Zestawy naprawcze. Jeżeli mają minimalny próg to możesz założyć same pierścienie ale wiesz co daje taki pomiar palcem. Najlepiej zmierzyć to mikrometrem. Koszt samych pierścieni jest niewielki ale jak wytrzyma ci tylko rok to całą robotę będziesz musiał wykonać od nowa. Załóż pierścienie i zobaczysz. Poprawa będzie kwestia na jak długo. Możesz też założyć nowe tłoki i pierścienie a tuleje dać do szlifu. Wyjdzie taniej niż całe zestawy naprawcze no i macz dobre oryginalne tuleje. Ale musisz poszukać dobrego, dokładnego szlifierza, on zrobi szlif, dobierze tłoki i pierścienie a ty tylko złożysz silnik.

#27 Share 330CUrsus

330CUrsus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 481 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dąbrowy
  • Zainteresowania:Rolnictwo i motoryzacja.

Napisany 15 listopad 2008 - 13:52

[Ursus C-330] Zestawy naprawcze. A po co szlifować tuleje? ;)

#28 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 15 listopad 2008 - 16:56

[Ursus C-330] Zestawy naprawcze. No bo jak założysz nowe tłoki i pierścienie na stare tuleje to nie wiele to pomoże. Dobry tłok kosztuje około 80 zł więc szkoda byłoby nie zrobić szlifu, a wyjdzie to taniej niż za nowe tuleje (u mnie szlif tulei kosztuje około 40 zł).

#29 Share 330CUrsus

330CUrsus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 481 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dąbrowy
  • Zainteresowania:Rolnictwo i motoryzacja.

Napisany 15 listopad 2008 - 22:17

[Ursus C-330] Zestawy naprawcze. Aha.Te 80 zł to ten tłok z WSK Gorzyce? A można zawieść te tuleje tam gdzie szlifują wały korbowe?

#30 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 15 listopad 2008 - 23:27

[Ursus C-330] Zestawy naprawcze. Tak są to bardzo dobre tłoki. Jeżeli zdecydujesz się na szlif to nie kupuj sam tłoków. Muszą one być spasowane przez szlifierza ponieważ w każdym nadwymiarze naprawczym występują jeszcze grupy wymiarowe A,B,C. I jeżeli kupisz tłoki na pierwszy szlif z grupy A, a tuleje przeszlifują na rozmiar grupy np.B to cała robota pójdzie na marne. Tam gdzie szlifują wały powinni też robić tuleje. Ale powtarzam musisz poszukać naprawdę dobrego fachowca.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
[Ursus C-330] Zestawy naprawcze. Dzisiaj, 06:48
  •  

#31 Share 330CUrsus

330CUrsus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 481 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dąbrowy
  • Zainteresowania:Rolnictwo i motoryzacja.

Napisany 15 listopad 2008 - 23:42

[Ursus C-330] Zestawy naprawcze. A jak on zrobi kaszane? W prawdzie wuja tam robił u tego gościa szlif wału w C-360 3P i zrobił dobrze.Ale to co z tulejami jest większy kłopot czy jak?

#32 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 listopad 2008 - 23:51

[Ursus C-330] Zestawy naprawcze. Tuleja to rura która trzeba szlifować od środka i trzeba to zrobic idealnie na całej jej długosci. Najmniejsze jej spaczenie spowoduje że tłok nie bedzie idealnie dolegał a kompraesj pujdzie bokiem.
Wał w porównaniu do tuleji to pikuś przy szlifowaniu.

#33 Share 330CUrsus

330CUrsus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 481 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dąbrowy
  • Zainteresowania:Rolnictwo i motoryzacja.

Napisany 16 listopad 2008 - 09:25

[Ursus C-330] Zestawy naprawcze. Kurcze to się boję żzby nie odwalił jakiegoś numeru ;) .A szkoda mi tych tuleji wyrzucać bo są dobre.

#34 Share sebe1033

sebe1033

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2200 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmia

Napisany 16 listopad 2008 - 21:56

[Ursus C-330] Zestawy naprawcze. jeśli szlifiasz jest dobry to i dobrze wyszlifuje tuleje ,nawet łatwiejsze to pewnie niż szlif wału bo tam musi być jeszcze współosiowość ,no i jak mówi Elektrotechnik szlifierz sam dobierze rozmiar

#35 Share mir36

mir36

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 113 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 17 listopad 2008 - 22:49

[Ursus C-330] Zestawy naprawcze. panowie tuleje do ciagników dla ursusa robił krotoszyn dziś mahle, tloki robiły gorzyce a pierscienie prima. koszt takich zestawów naprawczych to w granicach 300 zł|\szt niezłe sa tez zestawy krotoszyńskie w cenie okolo 150 zł\szt. jesli chcesz kupic zestaw krotoszyńskie to sprawdz na etykiecie jak sa one oznaczone bo krotoszyn robi z kilkoma rodzajami tłoków. jesli interesuja cię krot\krot to napis bedzie taki s4001\I lub s4002\I sa to zestawy z tłoki złoteckiego cena okolo 150 zł\szt jesli beda łamane przez C oznacz to tłok czeski: łamane przez G oznacz to tłok gorzycki jest on najdroższe okolo 300zł\szt.
jesli potrzebuje wiecej namiarów pisz mir36@op.pl

#36 Share 330CUrsus

330CUrsus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 481 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dąbrowy
  • Zainteresowania:Rolnictwo i motoryzacja.

Napisany 05 grudzień 2008 - 14:07

[Ursus C-330] Zestawy naprawcze. I takie drugie pytanko czy jak zmieniam zawory,gnizada i prowadnice to muszę zmieniać też te sprężyny?Chodzi oczywiścię o głowicę. ;)

#37 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 05 grudzień 2008 - 14:15

[Ursus C-330] Zestawy naprawcze. Nie musisz zmieniać sprężyn jeżeli są dobre. A sprawdzasz następująco: kupujesz jedną dobrą sprężynę zaworową, następnie zakładasz ją na odpowiednio długą śrubę na to zakładasz odpowiednią podkładkę a następnie jedną sprężynę wyjętą z głowicy. Następnie nakręcasz nakrętkę na śrubę i skręcasz tak aby ścisnąć sprężyny mniej więcej do połowy długości. Później mierzysz długości sprężyn: starej i nowej. Jeżeli różnica nie przekracza
1-2mm to sprężyny można uznać jako dobre. Jeżeli masz oryginalne sprężyny to raczej ich nie zmieniaj bo jakość nowych pozostawia wiele do życzenia. W C-330 są podwójne sprężyny i nawet przy dużych przebiegach silnika dobrze domykają zawory. Niestety nie znam firmy, która produkuje dobre sprężyny.

#38 Share 330CUrsus

330CUrsus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 481 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dąbrowy
  • Zainteresowania:Rolnictwo i motoryzacja.

Napisany 05 grudzień 2008 - 19:39

[Ursus C-330] Zestawy naprawcze. Aha to sprawdzę.Te sprężyny są na pewno oryginał oryginał 100%.To może nie będę zmieniał?

#39 Share Butu

Butu

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 19 postów

Napisany 21 luty 2009 - 13:58

[Ursus C-330] Zestawy naprawcze. Witam wszytkich. Remontuje traktor C- 330. Kupiłem Tuleje, po czym okazało się, że są za duże i nie da się wcisnąc w te otwory.

Co jest nie tak? Czy mam to na siłe wcisnąć???

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
[Ursus C-330] Zestawy naprawcze. Dzisiaj, 06:48
  •  

#40 Share lukasz27

lukasz27

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 590 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:zachodniopomorskie

Napisany 21 luty 2009 - 14:03

[Ursus C-330] Zestawy naprawcze. co to znaczy za duże? tuleja ma na końcu kołnierz i musisz ten kołnierz wcisnąć w blok. nie wejdzie ci lekko musisz trochę na siłe je wbijać. tylko bij przez drewno bo ci pęknie.a najlepiej to wymontować blok i jechać na prasę ale to już trochę więcej roboty
sprzedam kombajn fortschritt E 517

Podobne tematy



Jeśli masz konto na Facebooku możesz zalogować się klikając w przycisk