330CUrsus

[Ursus C-330] Zestawy naprawcze.

Polecane posty

Adi96    1848

Kurde ktoś wstawił filmik sprężynowania c-330  na wtryskach z VW i wcale nie dymił tak dobrze chodził i nie moge znaleść ;/ .Co po filmikach sądząc najlepiej zakładać z chełmna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

Hehe ja wstawiłem ten filmik:p

Co do zestawów stosowałem Chełmno Premium, Mahle Krotoszyn, zestaw Zetora

U siebie w jednym mam Mahle, w drugim Zetora koledze zakładałem Chełmno i nie było problemów

Edytowano przez Roki212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Tak myślałem że to ty  podeślij jak możesz na PW.Żywotność zestawów   głównie zależy od dotarcia i ciągłej eksploatacji ale coraz więcej słyszy się że mahle jest wadliwe  na chełmno mniej reklamacji.U  wujaszka nie dawno pękła tuleja w 30-stce  założył te THM to zobaczymy ile pochodzi bo z tymi zestawami  podobnie jak z mahle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lukejro   
Gość lukejro

Tak tylko w chełmnie też masz tuleję mahle.... Zresztą jak rozmawiałem ze znajomym ze sklepu to mówił, że raczej w Polsce nikt poza mahle nie produkuje tuleji silnikowych.... Sam mam w sześćdziesiątce zestawy z Krotoszyna i nic złego się z nimi nie dzieje a tu czytam, że są jakieś wadliwe.... U siebie mam do wyboru albo mahle albo te oryginały ursusa od waryńskiego.  W necie nigdzie nie mogę znaleźć kto produkuje dla waryńskiego elementy tych zestawów... Ja ok 1500mth temu założyłem THM i dzisiaj są już do wymiany...Ciągnik chodzi tylko w opryskiwaczu i siewniku 2,5m..... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    156

Na każdym opakowaniu Waryńskiego pisze wyrażnie

PRODUKOWANIE DLA URSUSA

A więc ciort wie kto to robi....pewnie jakaś składanka lub komuś zlecają by im produkował części

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

Pytałem kilka lat temu w firmowym sklepie Ursusa kto teraz części robi to sami starzy sprzedawcy już nie wiedzą. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Znajomego pytałem jak się sprawuje bo 500 motogodzin przerobił na waryńskiego zestawach (c-360) i ten ciągnik nie ma lekko agregat 2,40 To na razie okey zobaczymy jak wbije te 2 tyś motogodzin

Edytowano przez Adi96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Trojak    22

Ja mam założony zestaw naprawczy Waryńskiego + pierścienie Prima do C-330 i jestem jak na razie  zadowolony ( któryś z kolei zestaw , przewiozłem się już na Krotoszynie , Chełmnie i różnych zestawach czy to z Czech czy z  Indii , tanich lub takich po prawie 400zł.za szt. natomiast koszt Waryńskiego to około 220zł.) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaseton    10

Ja tez mam założone zestawy warynskiego ciagnik na dotarciu.dopiero 10 mtg .jak narazie jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Co to było te 10 motogodzin? Niech się dotrze i zobaczymy czy nie bierze oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Farmexpert    54

Jak narazie nie mieliśmy ANI JEDNEGO zwrotu/ wymiany gwarancyjnej na zestawy Waryńskiego.

Poczekamy, zobaczymy :)

 


http://www.farmexpert.pl

Farmexpert - internetowy s k l e p rolniczy z częściami zamiennymi oraz akcesoriami.

501-612-029
501-260-817

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiu125cm    0

Witam mam pytanie na oryginalnych tłokach WSK Gorzyce do c 330 kiedyś stosowano tłok lewy i tłok prawy gdyż pogłębienia pod zawory na tłokach odpowiadały średnicy zaworów ssących i wydechowych. Obecnie tłoki mają te pogłębienia takie same. Czy ktoś z was zwracał na to uwagę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lisek    7

Nigdzie nie widziałem już lewych i prawnych tłoków. Chyba robią już tylko jeden model z dwoma dużymi otworami na zawory, lub bez do M-ki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiu125cm    0

Witam jeszcze jakiś czas temu widziałem zestaw GMP to miał różne pogłębienia pod zawory. CZy wpływa to na moc ciągnika. Mógłby odpowiedzieć ktoś doświadczony w remontach tych silników?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    584

Wpływa na moc w takim samym stopniu jak grubośc uszczelki głowicy,tolerancja wykonania elementów rozrządu, luz zaworowy, zużycie przylgni zaworowych, ale odczuć się tego nie da.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Farmexpert    54

a to były jakieś inne tłoki do m-ki?

 

Tak, tłoki do C-330m nie mają tych zagłębień na zawory.


http://www.farmexpert.pl

Farmexpert - internetowy s k l e p rolniczy z częściami zamiennymi oraz akcesoriami.

501-612-029
501-260-817

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiu125cm    0

Witam z tego co rozumiem wpływ na moc jest żaden. Napewno uprościło to produkcję gdyż nie było lewego i prawego. Nawet współczesne tłoki gorzyckie mają już takie same pogłębienia. Załączam rys. dla ciekawskich.

post-64872-0-76206300-1487346434_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    156
Dnia 10.02.2017 o 09:13, Farmexpert napisał:

Jak narazie nie mieliśmy ANI JEDNEGO zwrotu/ wymiany gwarancyjnej na zestawy Waryńskiego.

Poczekamy, zobaczymy :)

 

Ja kupiłem wczoraj c-330 i po niedzieli będę wrzucał zestawy PRIMA.U kolegi je zakładałem z rok temu i jak narazie ciągnik nie wyrzuca oleju , nie bierze i jest silny.Dodam że chyba najlepiej spasowane zestawy , pierścienie na zamkach mają chyba najmniejszy luz ze wszystkich zestawów.Ogólnie POLECAM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
330CUrsus    0

Temat po 9 latach powraca jak bumerang, nawet nie wiedziałem, że to ja zakładałem ten temat i pytałem czy do wyjęcia tłoków muszę ściągać wał, trochę mi teraz wstyd, no ale było się gówniarzem także... :P 

No więc tak, pięknego letniego dnia zatarłem silnik, ostatnio go rozebrałem i jak się okazało złapało na panewkach, tragedii nie ma, ale jak już się brać to raz a porządnie. Teraz mam mętlik, Te 9 lat temu założylem zestawy MAHLE Krotoszyn, teraz po rozebraniu widać nadal ślady honowania, brak oznak progów i tym podobne ALE... No właśnie, jest jedno ale, podczas cięższej roboty, na przykład kosiarka strasznie mi się pocił grzybkiem, po rozebraniu w kanałach ssących głowicy mokro od oleju. Zawory pochowane, więc nie wiem czy to przez głowice waliło ciśnienie do góry, czy jednak szlak trafił i te pierścienie. W sumie mając wszystko na wierzchu może warto założyć jednak nowe zestawy? Tylko co teraz jest w miarę godne uwagi? To samo się zastanawiam co z głowicą, czy regenerować starą czy kupić nową? Jak nową to jaka? Bo patrzę są i za 400, a są i za 600. Robię grubszy remont, bo drugi blok, wał, więc może by jednak nie kombinował i kupił nowe zestawy wraz z głowicą?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Winnowacją może być filtr powietrza gdzieś pęknięty lub nie szczelność i zaciąga z powietrzem olej.9 lat Robiłeś Generalkę tak? I w tym roku zatarłeś tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Tłoki też mogły zostać lekko przytarte więc wymień zestawy.Kluawa koza zakładał z primy i chełmna te drugie chwalił.Jak pocił się pod grzybkiem pierścienie plują olejem nieco nie dziwota jak dostały temperatury.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj