330CUrsus

[Ursus C-330] Zestawy naprawcze.

Polecane posty

Roki212    1817

Od dawna są te drogie zestawy tylko wcześniej Mahle miało je w swojej ofercie do wybru był tańszy zestaw i droższy z tłokiem gorzyckim. Teraz albo można dostać sam tłok gorzycki  jak kto woli kompletować sobie samemu lub właśnie Premium Plus jako gotowyy zestaw. Z tym gorzyckim ciężej dostać bo po prostu mało chodliwe zestawy za komplet ponad 900 zł to za taką cenę kupisz dwa komplety czyli na dwie wymiany te tańsze 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomn95    51
8 godzin temu, Adi96 napisał:

Dlatego pisałem ci na początku jaka jest twoja kieszeń i jak chcesz długo nim robić oraz w jakich warunkach.Próbowałem dostosować zestaw do twojego indywidualnego przypadku ale nie słuchałeś mnie.Ja nie chcę wychodzić na wszechmogącego itp itd jak ktoś pisze problem staram się pomóc bo życzliwa pomoc na tym forum parę lat temu wymarła. Użytkownik @Kulawa Koza montował do c-330 miał problemy z mahle,znajomy co robi szczerupy typu c-330 c-360 itp z pośród mahle kilkunastu miał 2 wadliwe.Kolega RadaS co remontował zetora 6245 miał mały problem zestawami tzn pierścienie mahle miały zbyt duży luz jak na nowe wiec poszły z PRIMY.Oby do mahle moje słowa się nie sprawdziły i chodził jak najdłużej,skoro jesteś przekonany do mahle to bierz ja tylko piszę swoją opinię nie musisz się nią sugerować.

Ciągnik ciężkiej pracy nie ma bo tylko w malinach i truskawkach. Ale jak czytalem ze niektórzy mieli fontanne oleju to się przerazilem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    540

@Adi96 To o czym piszesz to problemy stwarzane mechaników którzy nie mają pojęcia o składaniu. Oczywiście jestem w stanie uwierzyć że pierścienie będą miały za duże luzy i komuś się taka sztuka trafi. Nie ma rzeczy idealnych, pomijam oczywiście zestawy kupowane gdzieś w jakiś norach niewiadomego pochodzenia.

Co do samego oleju to każdy silnik po remoncie będzie rzucał olejem nawet ten na najlepszych zestawach, jak ktoś nie wie jak sobie z tym poradzić to jest w kropce i później się to tak kończy że silnik ciągle pluje olejem. Częściej niż wadliwe zestawy spotykam wadliwych "mechaników" lub co gorsza użytkowników którzy nagminnie jeżdżą bez wkładów lub oleju w filtrze. Dziurawe filtr, bo szkoda 120zł na nowy, stare gumy, druty zamiast opasek i kończy się to tak że po remoncie i pierścienie olejowe wytarte od piachu a Józek mechanik "Panieee, tera to takie części robiom".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Axd529    116

Ja tak samo miałem z tym wyrzucaniem oleju z tumnika zestawy były założone Genuine Parts z firmy tzm Kalisz koszt na jedną dziurę 200zł olej wyrzucał dość długo zwłaszcza po odpaleniu i też byłem przerażony że źle poskładałem albo gówniane zestawy zostały kupione lecz na jesień dostał w palnik z pługiem i od tej pory ani grama oleju nie wyrzuci.


Kupie cylinder,tłok do husqvarny 51 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    155

U mnie ostatnio nawet Chełmno Premium nawet wyrzucał olej .Jedynie to na PRIMA i ZŁOTECKI nigdy mi nie wyrzucił ciągnik olej,Ale na 90% to Prima i Złotecki to jest to samo tylko inna nazwa.Zresztą tłoki Złoteckiego są montowane do lepszej klasy silników , to o czymś świadczy chyba.

http://www.zlotecki.pl/tloki/

Edytowano przez KULAWA_KOZA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wery    1

Witam serdecznie , mam mały problem z c 330 a dokładnie z silnikiem przeszedł własnie remont został założony nowy wał (Tyczyn) popa paliwa ta sama została sprawdzona na stole i podobno jest w super stanie ale chyba prawda bo 3 lata do tyłu była regenerowana , nowe końcówki rozpylaczy tylko są nowe ( WZM ) 140 BAR ,nowe zestawy naprawcze po przeczytaniu kilku for zakupiłem Złoteckiego , głowica po regeneracji , nowy wałek rozrządu ( tyczyn) nowe koła rozrządu ( ustawione na znaki ) + oska rozrządu ( Chełmno ) i ciągnik zrobił dopiero  4 mth  , ciśnienie oleju 5bar ale jest strasznie słaby na 4 biegu nie idzie podjechać pod jaka kol wiek górkę a jak by miał zapięte jakieś obciążenie to pewnie by 3 ledwo wyszedł początek wtrysku ustawiony idealnie przy pomocy kapilary pali na dotyk  no i jest własnie taki problem  prosił bym o jakaś doradę , znam sie na c 330 ale teraz to sam juz nie wiem co jest Pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    155

Myśle że wina tkwi w wałku rozrządu i rozrządzie.Nie wiadomo jeszcze jak ta głowice zregenerowali i jak pompa i początek wtrysku....

Czasem człek wkłada najdroższe części i myśli że będzie silnik pracował idealnie a jest na odwrót.

Ja miałem podobny problem w tamtym roku jak robiłem silnik gościowi, robiłem zestawy, głowice i pompe , okazało się że winna była pompa , żle zrobiona i ciągnik był okropnie słaby.Teraz wysyłam pompy do gościa z polecenia Seweryna i jest OK.

Wcześniej dobrze robili w Zawierciu ale gość który robił pompy się zwolnił i robią praktykanci, i pierdzielą pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Porównywałeś wałek rozrządu stary i nowy,sprawdzałeś wymiary jakie powinien mieć nowy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    701

Niestety ale do starych polskich ciągników jest cała masa badziewnych części, spotkałem się z wałkiem rozrządu w 60-tce co miał przesunięty rowek wpustowy. Trzeba mierzyć wszystko, sprawdzać i porównywać. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    576
Dnia 31.03.2019 o 11:50, Wery napisał:

Witam serdecznie , mam mały problem z c 330 a dokładnie z silnikiem przeszedł własnie remont (,,,) i ciągnik zrobił dopiero  4 mth  , ciśnienie oleju 5bar ale jest strasznie słaby na 4 biegu (..)

Czy już udało się coś ustalić?

Zanim zaczniesz rozkręcać  silnik zacznij od sprawdzenia podstawowych rzeczy. - odpowietrzenie zbiornika paliwa , drożność przewodów paliwa na zasilaniu, przepustowość filtra powietrza ( jeżeli jest to stary typ , to czy grzybek - filtr wstępny nie jest wciśnięty do końca ). Ważną informacja jest barwa dymu w czasie pracy silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wery    1
Napisano (edytowany)

Witam z silnikiem dalej problem jest juz ma zrobione jakieś 15 mth ale słaby jest początek wtrysku ustawiałem na wszelkie sposoby, z kapilara , na słuch i dalej to samo , wałek rozrządu nowy ( Tyczyn) nowe filtry paliwa , nowy filtr powietrza bez filtra to samo nowe końcówki wtrysku ( WZM na 140 ustawione pompa sprawdzana już 2x i jest ok wiec już sam nie wiem jak zapali to chwilkę jest taki biało/szary dym ale to na dotarciu wiec ok olejem nic nie dmucha ani grzybkiem ani w kolektor wiec ok głowica była robiona i sprawdzałem przed założeniem trzymała nafte wiele godzin koła rozrządu ok tylko dałem nową ośkę koła rozrządu + nowa tulejka w pośrednim, ustawione na znaki  i dalej to samo wszelkie rurki paliwowe przedmuchane ciśnieniem i co tylko sie dało 

Edytowano przez Wery

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Pisali ci co masz sprawdzić,po drugie niech się dotrze kompresja wzrasta z dotarciem czemu oceniasz że jest słaby co ty nim ciągałeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jackob1997    249

@Wery daj ciapkowi jeszcze trochę czasu na dotarcie się,jeśli sytuacja nie ulegnie zmianie to przejrzyj wszystkie przewody instalacji paliwowej,te co idą z i do filtra powietrza  również oblukaj a jak wszystko jest dżi to odkręć pompę wtryskową i zawieź do jakiegoś fachowca (tylko nie tam gdzie dawałeś wcześniej) i będzie wiadomo)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wery    1
Napisano (edytowany)

Tak zrobię z pompa a przewody juz przedmuchiwałem powietrzem i ok filtry juz 2x zmieniałem bo wiem ze czasem one sa powodem Dzięki 

19 godzin temu, Adi96 napisał:

Pisali ci co masz sprawdzić,po drugie niech się dotrze kompresja wzrasta z dotarciem czemu oceniasz że jest słaby co ty nim ciągałeś?

Czemu slaby a temu ze 4 biegiem nie bardzo idzie jechać a jak jakaś nawet mała górka to masakra ze sadzarka kilka rzędów tylko sadze to 3 ma co robić, przed remontem był rakieta ale juz dmuchał korkiem odpowietrzenia  

Edytowano przez Wery
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    576

Obrotomierz masz sprawny, może to tylko subiektywne odczucie braku mocy spowodowane przestawieniem dźwigni "gazu" na pompie ( obniżenie pedału). Czy robiłeś test bez filtra powietrza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wery    1

Ta były próby bez filtra ale dalej to samo obrotomierz nowy ale ze 3 mth chodził na starym ja 30 znam od dziecka ponad 30 lat  i nawet bez obrotomierza wiem jak i co 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wery    1

Sprężanie pierwsze mierzyłem ma ponad 30 na cylinder 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    155
Dnia 1.05.2019 o 22:30, jackob1997 napisał:

@Wery daj ciapkowi jeszcze trochę czasu na dotarcie się,jeśli sytuacja nie ulegnie zmianie to przejrzyj wszystkie przewody instalacji paliwowej,te co idą z i do filtra powietrza  również oblukaj a jak wszystko jest dżi to odkręć pompę wtryskową i zawieź do jakiegoś fachowca (tylko nie tam gdzie dawałeś wcześniej) i będzie wiadomo)

jak od początku nie będzie chodził dobrze to tym bardziej potem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    155

Sprężanie na PRIMA i Złotecki takie jest , czyli prawidłowe.Wina pozostaje w zapłonie, rozrządzie .Ja bym pompe sprawdził , bo miałem taki sam przypadek jak rok temu kupiłem ciapka i po remoncie był mega słaby , a zestawy PRIMA i głowica robiona , a pompe mi robił kto inny ( na szybko) , dopiero po zrobieniu pompy u mojego pompiarza ciągnik ożył.

nie miałem takich przypadków.Jak nie chodzi od początku tak jak ma chodzić to powtórka z rozbierania i sprawdzanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lem1991    209
13 minut temu, jackob1997 napisał:

@KULAWA_KOZA nie koniecznie

 xD A kolega KULAWA... dobrze się z tym czuje, że tak się zwracają do kolegi ?.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

Jak teraz tak chodzi to choć by docierał i rok się nie poprawi. Nie ma na co czekać tylko robić i szukać przyczyny w rozrządzie lub pompie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wery    1

Problem rozwiązałem inna pompa paliwa i ciągnik nie ten jednak pompiarz zpierdzielił robote ( szukam przeciwwag wału do c 330 )

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
    • Przez MarianT
      Witajcie potrzebuję pilnie głowicę do silnika TOYOSHA 3S200  lub MF 1040. może być do regeneracji. Potrzebuję ją do ciągnika Hinomoto E384 . Moja pękła i nie da się ją pospawać.. Gdyby ktoś taką posiadał to proszę o kontakt pod. tel. 604457046. W oczekiwaniu na wiadomość pozdrawiam Marian
    • Przez jasiekt
      mam c-330 po kapitalnym remoncie silnika już 2 lata chodzi jak zegarek (dobrze dotarta) jednak od jakiegoś czasu mam problem z zaworami ,słychać głośny klekot ,wyregulowałewm - pomogło ale klekotu nie słychać gdy silnik jest dobrze rozgrzany (jak słabo to nadal słychać)
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj