Skocz do zawartości

Zdjęcie

Zakup ciagnika i maszyn za pomoca PROW

30 odpowiedzi na ten temat

#1 Share shiftmp3

shiftmp3

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 109 postów

Napisany 13 maj 2010 - 17:15

Zakup ciagnika i maszyn za pomoca PROW Witam mam pytanie do kolegow z agro-foto a mianowicie moi rodzicie posiadają gospodarstwo rolne o powierzchni okolo 15h jezeli chodzi o hodowle to mam prawie wszystko tzw krowy byczki oraz swinie ale bedziemy przestawiac sie na bydlo a kakretnie na byki obecnie obrabiamy to ursusem c-330 i c-360 niedawno nabyty ale namawiam rodzicow do skozystania z programu PROW tylko jestem w tym zielony pomozecie mi ?? chcial bym aby osoba ktora miala podobna powierzchnie gruntow rolnych i dostala dotacje niech opisze mi wszystko co musiala zrobic jakie wnioski itp gdzie sie zglosic wiem ze jest kilk postow na ten temat ale nikt nie odpisuje :/ wiec założyłem nowy.
Jezeli chodzi o sprzed to myslę nad jakims Zetorkiem do 100konikow i jakis osprzed do niego plug oraz ogregacik uprawno siewny dodam ze posiadam kilka hektarow klasy 3-4 a kolejne wyzej niektore sa trudne do obrobienia ursusem c-360 bo jest duzo gliny :/ Prosze o pomoc jezeli jakies potrzebnej zeczy nie opisalem napiszcie to wszystko ladnie opisze :lol: z gory dziekuje :lol:

NIE USUWAJCIE TEGO TEMATU JEST TO DLA MNIE BARDZO WAŻNE B)

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Zakup ciagnika i maszyn za pomoca PROW Dzisiaj, 07:21
  •  

#2 Share Pestus123

Pestus123

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 496 postów
  • Zainteresowania:Motoryzacja, Rolnictwo

Napisany 13 maj 2010 - 18:10

Zakup ciagnika i maszyn za pomoca PROW Dodałeś post w temacie ''w sprawie PROW'' i od tego jest ten dział, to po co zakładasz kolejny temat. A swoją drogą to poczytaj w tym temacie trochę to bedziesz wiedział. A na kolejny nabór bedzie potrzeba minimum 30 ESU, takie dochodzą mnie słuchy. A Ty zapewne tylu nie masz...

#3 Share shiftmp3

shiftmp3

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip