Chota

Jaki MF jest najlepszy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mirasek    13
aha tak tak tylko ja mowie ogolem, bo w ciagnikach siodlowych skrzynia pnematyczna jest zastosowana, np. polbieg zalacza sie pnematycznie

Masz na myśli skrzynie sterowaną pneumatycznie, bo nie ma czegos takiego jak skrzynia pneumatyczna :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam1515    0

tak kolego cos w tym stylu ze sie zalacza bieg czy cos, bo wiem ze na bank cos takiego jest,

bo to jest nie mozliwe zeby skrzynia byla na powietrze, to jest nie realne tylko mam na mysli ze cos sie zalacza za pomoca powietrza pozdro

 

 

 

 

 

 

 

do brzozaka

 

rozumiem cie tylko ze mi taka szeroka wiedza nie jest potrzebna bo nie chce byc mechanikiem tylko tak sie wypowiadam chce sie czegos dowiedziec to po pierwsze, a po drugie takze chce wiedziec czy dobrze mysle a wypadalo by cos wiedziec, takie podstawowe info.

a co to tego sprzeglo, no tez chyba jakos te, powietrze pomycha lozysko oporowe do tarczy nie wiem dokladnie jak to jest,

jakos to mi sie nie klei, ale sie dowiem jak to jest

dzieki pozdro Af

Edytowano przez brzozak2
literowki, interpunkcja, orty, co to znaczy pomycha???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jak się nie mylę to chodzi o realizację zmiany półbiegu. W ciągnikach zmiana półbiegu odbywa się poprzez sprzęgła sterowane hydraulicznie, w ciężarówkach zastosowano sterowanie pneumatyczne (ciekawe czemu).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam1515    0

połbieg załączasz bez sprzegla a gdy chesz go wlaczyc to wciskasz sprzeglo i masz np 5,5 (tu jest na odwrot najpierw polowka potem sprzeglo)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241
bo to jest nie mozliwe zeby skrzynia byla na powietrze, to jest nie realne

tzn. chyba w robotyce cos takiego jest stosowane :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aadamm153    2

ja jakoś nie mam nic do mf sam mam model 2640 trochę stary ale na pracę jaka wykonywał w jakich warunkach i jaka nadal wykonuje trzyma sie bardzo dobrze.. silnik ma 120 km chodzi jak ta lala.., trochę głośno ale tłumnik już ma kilka dziurek wiec nie ma co sie dziwić.., podkręcę trochę radio głośniej i nic nie słyszę.., miałem kilka awarii typu łożysko w tylnym kole.., wyciek oleju ze wspomagania, parę uszczelek sie wymieniło.., no ale co sie dziwić w końcu rocznik 1984, poprzedni właściciel używał go na codziennie po kilka dobrych godzin.., oczywiście korzystał tez z tura.., ale i jak robił orkę to na glinie bo tylko taka miał ciężką glinę, u mnie jest prawie podobnie, nie wiele pali silny i nie psuje sie tak jak niektórzy opisują na przełomie 2006/2007 czyli koniec/początek roku w okolicy miałem 3 mf jeden mój sąsiada 3085 i sołtysa 8xx coś tam, obecnie jest 12 w tym 6 z seri 308x

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek99    38

ja mam na oku maseya 8140 [160km] ma 2,700mtg traktor jest z 97r i ma przedni tuz , pelne wyposazenie za okolo 110tys czy sie oplaca takiego wziaść :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

tak juz bo ma 2700 mth, zeby tylko nie mial wiecej jak 12700 mth to bedzie dobrze. nie wiem dlaczego panuje przekonanie ze na zachodzie maszyny nie sa wykorzystywane??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

i co z tego ze jest ladnie z wierzchu zachowany?? u mojego ojca po 8240 tez nie widac sladow uzytkowania, zarowno z zewnatrz jak i w srodku, a wlasnie czeka na rozpolowienie, bo skrzynia do roboty. pracowal normalnie nie byl jezdzony 24h/dobe, jest o polowe mlodszy, a ma nastukane ponad 6000 mth

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek99    38
i co z tego ze jest ladnie z wierzchu zachowany?? u mojego ojca po 8240 tez nie widac sladow uzytkowania, zarowno z zewnatrz jak i w srodku, a wlasnie czeka na rozpolowienie, bo skrzynia do roboty. pracowal normalnie nie byl jezdzony 24h/dobe, jest o polowe mlodszy, a ma nastukane ponad 6000 mth

a co moze myslisz ze fendt , john derre albo sdf sie nie spuja nie ma ciagnika zeby sie nie psul :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
a co moze myslisz ze fendt , john derre albo sdf sie nie spuja nie ma ciagnika zeby sie nie psul :)

Przeciez twoj 1204 mowisz caly czas ze sie nie psuje:d


Pozdrawiam wszystkich rolników z AF:D
Liczy sie siła i potęga Ursus 1014, Deutz Fahr Agrotron 130 i Claas Tucano320
Moc i Wytrzymałość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek99    38
Przeciez twoj 1204 mowisz caly czas ze sie nie psuje:d

 

 

silnik narazie nie :) ale inne podzespoly tak np skrzynia , podnosnik wysiadaja szybciej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241
a co moze myslisz ze fendt , john derre albo sdf sie nie spuja nie ma ciagnika zeby sie nie psul :)

ty chyba nadal nie czaisz o co mi chodzi.

ciezko mi uwierzyc w to ze ma niecale 3000 mth!!!!!!!!! takich sprzetow sie nie spotyka, a tymbardziej na zachodzie, gdzie zakupy sa przemyslanymi inwestycjami i tam rolnik woli kupic nowe auto pojechac na wakacje, itp. niz tyrac cale zycie by sobie traktor kupic :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

to tylko polski rolnik jest taki bogaty, że kupuje nowy zachodni ciągnik i robi nim 250mth rocznie... :)


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam519    6

moim zdaniem taki co się nie psuje o wygląd nie chodzi chyba że ktoś ma kasy jak lodu to może sobie wybierać najdroższe i wzywać serwis i płacić....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Avendrion    40

Mi się wszystkie MFy podobają nawet te z serii 30xx :lol:

Edytowano przez Avendrion
tez blysnales intelektem, poza tym dlaczego odpowiadasz na post ktory byl napisany 1,5 roku temu??? nudzi ci sie, chcesz kogos sprowokowac czy jak?

Za tym co mówię! Zawsze stanę
Za tym co myślę! Zawsze stanę
Za tym w co wierzę! Zawsze stanę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja od kilku tygodni mf 3080. Muszę powiedziec ze awarie juz miałem a własciwie mam bo jeszcze nie naprawiona. Wprawdzie nie robiłem jakis ciazkich prac ale po tych kilku tygodniach jazdy uwazam ze to swietny traktor mało pali i jest bardzo wygodny i aż miło sie takim pracuje. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk1993    0

Ja mam mf 255 i nie powiem o nim niczego złego bo to jest ciągnik wprost idealny.


powered by DEERE

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomaszKK    12

Te małe Mf czy późniejsze ursusy wcale takie idealne nie są. choć i swoje plusy mają ale wielkim minusem jest jego układ paliwowy który sie często zapycha. :angry: a wiadomo że paliwo w polsce nie jest idealne


............Tylko przemyślane rozwiązania............

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tumek19    5

Ja aktualnie pracuje na MF 3655 i powiem wam że nie narzekam na niego... Chociaż kiepsko wygląda to idzie jeszcze z niego troche wycisnąc...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Avendrion    40

Wiadomo że każdy będzie chwalił swoje więc powiem, że MF 6480 :P


Za tym co mówię! Zawsze stanę
Za tym co myślę! Zawsze stanę
Za tym w co wierzę! Zawsze stanę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Clark
      Mam następujący problem. Po podpięciu przyczepy nie mogę jej podnieść, tzn nawet nie drgnie. W styczniu jeszcze kiprowała jak głupia, odstawiłem ciągnik na dwa miesiące i jest problem. Wydaje mi się, że olej nie jest wcale podawany. Po przesunięciu dźwigni słychać syczenie (pracę) ale nic się nie dzieje. Próbowałem nawet palcem wcisnąć zaworek w szybkozłączu (na włączonej dźwigni) i nic, nawet kropla nie poleciała. Wszystko inne działa bez zarzutu. Miał ktoś podobny problem? 
    • Przez Silver
      Witam!
      Naczytałem się że tak awaryjne są skrzynie w mf serii 30xx, wiec może ciekawą alternatywą jest mf 399
      http://www.allegro.pl/item274257484_massey_ferguson_399.html, czy to jest nowsza wersja 690, jak jest z komfortem czy w 3060 jest lepsza kabina czy nie, zaznaczam że nie potrzebuje ani ehr ani półbiegów, bo to chyba jest najbardziej awaryjne w 3060?
      Ile pali perkins 6cio cylindrowy?
    • Przez Tomex04
      Witam mam problem mf6120  z przyciskiem przedniego napędu napęd da się załączyć przez przycisk blokady przy prędkości rozłącza lecz przycisk od 4x4 nie załącza ani nie rozlącza

    • Przez marian508
      witam serdecznie od kilku dni pali mi sie kontrolka akumulatora oraz czerwony trójkąt ostrzegawczy czasami sie żarzą, napięcie na alternatorze sprawdziłem jest 14,2 więc jest ok czy owe kontrolki oprucz ładowania jeszcze za coś odpowiadają czy dalej szukać problemu w instalacji i ładowaniu ?
    • Przez neqsik
      Witam,
       
      Co prawda mój temat dotyczy koparko-ładowarki, ale zabudowanej na ciągniku MF, także myślę, że dział odpowiedni. Koparko-ładowarka jest na silniku perkins 4P, ogólnie kabina jest dość fajnie zrobiona, pełna podłoga, sporo szyb, fajne uszczelki na drzwiach, szybach itp. dobra guma na podłodze. Ale mimo wszystko wydaję mi się, że można trochę poprawić fabrykę, bo np. ściana grodziowa pomiędzy silnikiem a kabiną jest z blachy i nie jest niczym wyłożona, a jest tam sporo miejsca i tak się zastanawiam, czy mogę ją wyłożyć od środka i od zewnątrz? I co najlepiej w tym miejscu przykleić? Od środka tam są pompki hamulcowe, przewody, deska rozdzielcza itp także myślę, że tu nie będzie problemu, ale od zewnątrz jest bak no i pod bakiem już jest silnik, więc zastanawiam się co tam ewentualnie można przykleić aby to było bezpieczne - coś ognioodpornego może? Macie coś sprawdzonego? 
      Tak samo myślę nad dachem, jest tam co prawda jakaś tapicerka, ale będę go ściągał do malowania, więc myślę, żeby go też wykleić czymś. Jeszcze nie wiem ile tam jest miejsca żeby zmieścić wyciszenie ale wstępnie myślałem nad matą butylową - spełni to swoje zadanie?
      Maszynę trochę ogarniam, bo kupiłem częściowo zapuszczoną i przy okazji chcę trochę poprawić fabrykę - nie potrzebuje mieć ciszy jak w aucie, ale chcę niewielkim kosztem trochę poprawić komfort pracy
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj