Skocz do zawartości

Zdjęcie

Zawory C-330


70 odpowiedzi na ten temat

#61 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7569 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 09 maj 2010 - 06:55

Zawory C-330 Jak podłączy odwrotnie przewody to silnik w ogóle nie zagada. Poza tym przewody są tak wyprofilowane że się nie da... chyba że ktoś jest nie lada geniuszem. Popuść śruby od pompy, zapal silnik, kręć pompą i słuchaj czy jest jakaś zmiana. Jeśli stukanie ustaje, zgaś silnik i ustaw to tak jak się należy na kołek w kole zamachowym. Cała filozofia.
KPK Kumurun Team

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Zawory C-330 Dzisiaj, 07:44
  •  

#62 Share andrev2222

andrev2222

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 11 postów

Napisany 22 listopad 2012 - 22:33

Zawory C-330 Witam robiłem uszczelkę pod głowicą w swojej c330. Po naprawie ciągnik ciężko zapala. Podejrzewałem ciśnienie sprężania, trochę ciężko przerobić miernik który posiadam do osobówek i dostawczych, a pomiar i miejsce pomiaru w c330 tego nie ułatwia, trzeba specjalną końcówkę montowana w miejsce wtrysku. Niby coś tam zmierzyłem, ale nie wiem na ile to jest wiarygodne. wyszło po ok. 16bar na każdy cylinder. Nie wiem, czy przy takim ciśnieniu na obu cylindrach jeszcze by odpalił? U mnie zapala, ale dosyć ciężko, trzeba trochę pokręcić.

Moją uwagę zwróciły sprężyny zaworowe w głowicy. Może to one są przyczyną. Nie naprawiam zbyt często C330 i dlatego chciałbym się spytać, czy w c330 sprężyny zaworowe przy zamkniętych zaworach mają być luźne? Może nie do końca, ale palcami da się bez problemu trochę przesuwać je w poprzek jak pozwala gniazdo sprężyny. Trochę jakby były już luźne. Po naciśnięciu palcami, bez większego problemu, da się je też naciskać, tzn. otwierać zawory. Mając więcej doświadczenia w osobówkach, gdzie trzeba przyłożyć z 60kG, żeby je nacisnąć, wydało mi się to trochę dziwne. Czy tak powinno być?
Pozdrawiam

#63 Share Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2075 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BHA
  • Zainteresowania:coś tam się znajdzie...

    GG-3578015

Napisany 22 listopad 2012 - 22:52

Zawory C-330 Zapewne źle zmierzyłeś ciśnienie bo przy 16 barach byś go nie uruchomił. Sprawny silnik powinien mieć od 26-30 bar, do naprawy 20-24 bar.
Co do sprężyn to zapewne są za luźne już, u mnie trzeba trochę siły użyć aby wcisnąć zawór.
jak zdejmowałeś głowicę to jak wyglądały grzybki zaworów wystawały wystawały czy były schowane?? Bo jak były schowane plus jeszcze stare sprężyny to wtedy będziesz miał taki efekt.

#64 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 listopad 2012 - 23:28

Zawory C-330 Widać że sam dobrze wiesz że tak nie powinno być.
A jak ustawione zawory?

#65 Share Snajper20

Snajper20

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 84 postów

Napisany 03 marzec 2015 - 20:53

Zawory C-330

Siemka ;) Czy może mi ktoś napisać dokladnie w  jakiej pozycji ustawić zawory by dobrze ustawić luz? Z tego co wyczytałem to musze ustawić tlok w GMP ? Czy w chwili kiedy zamknie mi się zawór ssący mogę już ustawiac luz? Jaki ustawić luz po 0,25 będzie Ok?



#66 Share Maniek101

Maniek101

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 514 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 marzec 2015 - 20:59

Zawory C-330

wkładasz kołek w koło zamachowe lub patrzysz na paliwo, luz 0.20 -0.25 jest ok



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Zawory C-330 Dzisiaj, 07:44
  •  

#67 Share Snajper20

Snajper20

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 84 postów

Napisany 03 marzec 2015 - 21:02

Zawory C-330

Czyli w  chwili w ktorej pojawi sie paliwo z rurki wtryskowej mogę ustawiać ?

 



#68 Share Maniek101

Maniek101

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 514 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 marzec 2015 - 21:08

Zawory C-330

odkręć rurki i w gnieździe pompy aż się pojawi, trzeba ustawic gaz zeby leciało, ale dokładniej jest na kołek



#69 Share Kristoffer

Kristoffer

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 460 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj.małopolskie

Napisany 03 marzec 2015 - 21:11

Zawory C-330 Zawór ssący zamyka się jak tłok skończył ssać czyli szedł w dół to jeszcze z pół obrotu i wtedy mozesz .

#70 Share Snajper20

Snajper20

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 84 postów

Napisany 03 marzec 2015 - 21:12

Zawory C-330

Na kołek ? Możesz to opisać ?:)



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Zawory C-330 Dzisiaj, 07:44
  •  

#71 Share Maniek101

Maniek101

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 514 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 marzec 2015 - 21:17

Zawory C-330

powinieneś mieć wkręcone w obudowę sprzęgła koło skrzyni na narzedzia taki kołek z gwintem to go wykręcasz i wkładasz drugą stroną w dziure, trzymasz go docisnietego a ktoś kręci korbą i jak ci zaskoczy w pierwsza dziure to go wyjmij i kręć dalej pomału korba i potem wskoczy w drugą dziure i masz gmp ustawiasz zawory a potem 180* korba i masz gmp na drugim


Edytowany przez Maniek101, 03 marzec 2015 - 21:17.


Podobne tematy