jasiekt

Zawory C-330

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
piciaj    31

GórnyMartwyPunkt GMP i DolnyMartwyPunkt DMP tłoka :)


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czesc jak myslicie ile mozna podłozyc podkładek po sprężyne w zawoze pompa ma 19 lat i nie mam mozliwosci sprawdzenia cisnienia. Więc ile takich podkładek mozna podłozyc zeby czegos nie uszkodzic ?? :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

rozumiem ze chodzi o pompę olejową silnika??,czy hydrauliczną. Jesli olejowa to tam nie masz otworów ponawiercanych zeby zawleczke w inny otwór wstawić i zwiększać ciśnienie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

no własnie :unsure: od 2 do 3 podkładek wystarczy napewno, a pytanie po co chcesz je tam podkładać, dzwigasz coś ciężkiego ze nie da rady podnieść?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

a nie powiedziałes po co wkładasz, coś ciężkiego podnosisz ze zawór przepuszcza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Opryskiwacz 600l to raczej bedzie u mnie najwiekszy ciężar. Wiec jezeli nie zaszkodzi to moze pomoze :unsure: a tak wogole to te podładkidaje sie po to aby był wiekszy udzwig ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

tak podkładasz aby można było więcej podnieść, ale bez przesady hehe, nominalnie powinien podnieść 700 kg więc bez podkładania powinien podnosić ten opryskiwacz, a jak słabo podnosi to może być juz wina samej pompy:) ale napewno jak zwiększysz to nie zaszkodzi tylko mówie 3 wystarcza w zupełności

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak pompa pewnie juz długo nie pociągnie ale jak bede zmieniał to zostawie 2 podkładki mysle ze tak bedzie bezpieczniej dla nowej pompy :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

no tak teraz wsadz te 3 no lub 4 i styknie :unsure: potem jak mówisz 2 wystarczą bo wiadomo po pewnym czasie i sprężyna traci swoje właściwości i jak dasz 2 to sie wyrówna :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

Co ile i jaki luz ustawiacie dla zaworów głowicy w C-330?


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

Wiem co ile ma być sprawdzany i ile ma wynosić, pytam o konkretne przypadki, a nie dane z książki. ;[


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja zprawdzam co 2 lata. I tak jak kolega pisze wyżej wielkość luzu zaworu ssącego i wydechowego przy zimnym i gorącym silniku powinna wynosić 0,2mm.

 

Pozdrawiam


-U-R-S-U-S- ciągniki z duszą ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

Nad popychaczami masz śrubki. Trzeba poluzować kąntre (klucz 13) i śrubokrętem ustawić odpowiedni luz a potem skontrować.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

śrubokrętem kręcąc to zwiększasz luz zmniejszasz luz :D a ustawiasz to szczelinomierzem :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki bo nigdy tego nie robiłem i jestem ciekawy.

 

 

A mógłby mi ktoś napisać krok po kroku jak to wykonać, przyznam że w tym temacie jestem zielony kompletnie zielony.

 

 

Pozdrawiam Krystianrolnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

No to po kolei. Pierwsze musisz mieć uszczelkę pokrywy klawiatury, dwie podkładki miedziane o śred. wew. 12mm, szczelinomierz, korbę do wału, klucz 13, 19 i śrubokręt. Jedziemy. Odprężnik ustawiasz w dolne położenie(zamknięte zawory). Bierzesz klucz 19mm i odkręcasz nakrętki kołpakowe z pokrywy klawiatury. Zdejmujesz podkładki i odkładasz to gdzieś na bok. Teraz jeżeli pokrywa sama nie zejdzie ostukujesz ją delikatnie i powinna zejść. Potem bierzesz korbę ręczną do wału i ustawiasz dla jednego cylindra wał tak, żeby oba zawory były zamknięte. W jakiś sposób blokujesz wał przed obrotem, np. włączając bieg jakiś. Teraz bierzesz klucz 13, odkręcasz przeciwnakrętkę, wsadzasz szczelinomierz między dźwigienkę zaworową i ustawiasz luz wkręcając, bądź wykręcając wkręt regulacyjny. Szczelinomierz ma się swobodnie przesuwać. W tym położeniu dokręcasz przeciw nakrętkę(uwaga, słaby gwint). To samo robisz dla reszty zaworów, tylko dla drugiego tłoka musisz obrócić wał. Polecam ustawić 0.25mm na wydech i ssanie. Zdrapujesz z głowicy starą uszczelkę, zakładasz nową i skręcasz do kupy wszystko. Zrobione. :D


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Wszystko dobrze ,ale jeżeli silnik ma duży przebieg to bywa że dźwigienki mają wyklepane wgłębienia i takie ustawienie będzie zafałszowane .(luz będzie za duży)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

a no kolega dobrze pisze jak są wgłębienia to trzeba zdjąć kalwiature i wyrównać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6

aby było jeszcze lepiej gdy krócce regulacji są zmordowane warto wymienić na nowe i nakrętki-groszowe sprawy.Warto sprawdzić czy koniki klawiatury nie są wystukane- jak i tez warto sprawdzić popychacze czy tez dobre mają gniazda tak nawiasem mówiąc a nie zaszkodzi sprawdzić całą karetke klawiatury napewno nie zaszkodzi

 

ps.warto tez wymienić oring prz klamce zaworów jesli jest przeciek aby nie było obsmarkane :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj