Skocz do zawartości




Reklama



jak ustawic zawory


  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie
10 odpowiedzi na ten temat

#1 greeduz123

greeduz123

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 103 postów

Napisany 08 maj 2010 - 09:56

witam robiłem remont silnika c-328 i odpalam go samostartem i on tak stuka jak chodzi regulowałem zawory i nic nadal stuka a zawory ustawiałem tak wydechowy 0,3 a ssący na0,25 i też stukał  potem ustawiłem równo na 0,3 we wszystkie i nadal stukot taki metaliczny a z tłumika bardzo gęsty dum ale tylko na początku ale gęsty co morze być nie tak gaz wszystko chodzi bo jak gazuje to silnik przyspiesza ale strasznie stuka nie wiem jak ustawić zawory albo co morze być nie tak

#2 Fujitsu

Fujitsu

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 63 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Świetokrzyskie

Napisany 08 maj 2010 - 12:09

Witam proponuje sprawdzić panewki, miałem w zeszłym roku taki sam problem i kilku mechaników podchodziło do silnika i każdy mówił zawory no i ustawiali ale nic z tego, w końcu zajżalem od spodu na wał i przyczyną była panewka na wale

#3 greeduz123

greeduz123

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 103 postów

Napisany 08 maj 2010 - 13:16

Witam a wiec tak ciągnik nadal stuka ustawiłem też na o.2 na oba i nic stuka i nic a panewki to jak trzeba rozbierać cały silnik czy jak jak zmienić panewki albo jak rozpoznać czy to one a jeszcze jedno jak zapaliłem to strasznie dymił że nic nie widziałem ale chodził potem ustał dym chyba że gazowałem i jak chciałem jechać kawałek to mi zgasł nie chciał ani trochę ruszyć pomocy
a jeśli to co innego to co morze być a jeszcze jedno jak zgasiłem silnik to taki drobny dymek leciał prawie nie widoczny tam gdzie są popychacze czy szpilki czy jak tam nazwane

#4 Rafal29

Rafal29

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 126 postów
  • 44530642
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie
  • Zainteresowania:mechanika, dobra książka

Napisany 08 maj 2010 - 14:09

A zapłon masz dobrze ustawiony? bo stukanie i dymienie świadczy o zbyt wczesnym wtrysku, może być też rozpylacz wtryskiwacza. A jaki kolor ma dym i napisz co wymieniałes przy remoncie. Zawory ustaw na 0,20.

#5 greeduz123

greeduz123

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 103 postów

Napisany 08 maj 2010 - 18:19

no wiec tak przy remoncie wymieniałem wszystkie uszczelki czyli silnik c-328 był rozkręcony w mak a z poważniejszych rzeczy to pierścienie na tłokach tak a zapłon to ustawiony jest tak że w okienku koła zębatego pompy jest 0 i te pozostałe koła na znaki też ułożone według znaków zawory ustawiałem różnie za każdym razem efekt ten sam teraz są ustawione na 0,20 i też ta sama reakcja takie stukanie pukanie  i jak włączę to strasznie gęsty dym leci że nic prawie nie widać kolor taki siwawy czarny na początku potem ustaje ale również po jakimś sekundzie jak chce do gazować to jakby gasł i strasznie kopci i jak chciałem jechać trochę do przodu to nie miał siły i zgasł i strasznie tak puka nie wiem ale zawory już najróżniej ustawiałem proszę wiec o pomoc

#6 zielony33

zielony33

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 38 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:gdzieś na podlasiu

Napisany 08 maj 2010 - 18:38

z tego co piszesz to wygląda na to iż masz źle ustawioną pompę wtryskową. ustaw tak aby po włożeniu z prawej strony w korpus sprzegła blokady do ustawiania i po obruceniu wałem korbowym aż trafisz na blokadę pompa powinna zacząć podawać paliwo na pierwszą sekcję

#7 Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1697 postów
  • 3578015
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Hajnówka, Kleszczele, Czeremcha:)
  • Zainteresowania:głównie mechanika...

Napisany 08 maj 2010 - 20:25

Zobacz postgreeduz123, o 08 maj 2010 - 18:19, powiedział:

no wiec tak przy remoncie wymieniałem wszystkie uszczelki czyli silnik c-328 był rozkręcony w mak a z poważniejszych rzeczy to pierścienie na tłokach tak a zapłon to ustawiony jest tak że w okienku koła zębatego pompy jest 0 i te pozostałe koła na znaki też ułożone według znaków zawory ustawiałem różnie za każdym razem efekt ten sam teraz są ustawione na 0,20 i też ta sama reakcja takie stukanie pukanie  i jak włączę to strasznie gęsty dym leci że nic prawie nie widać kolor taki siwawy czarny na początku potem ustaje ale również po jakimś sekundzie jak chce do gazować to jakby gasł i strasznie kopci i jak chciałem jechać trochę do przodu to nie miał siły i zgasł i strasznie tak puka nie wiem ale zawory już najróżniej ustawiałem proszę wiec o pomoc
Proste, że jest źle ustawiony zapłon i temu właśnie ten dym i stukanie sie pojawia
że zero jest w okienku to nie świadczy o tym że pompa jest właściwie ustawiona :lol:  u mnie np. zera nie widać w okienku i ciągnik działa właściwie. Tak jak kolega pisał wcześniej ustaw na kołek lub na słuch (opóźnij zapłon) i zobaczysz co bedzie

#8 greeduz123

greeduz123

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 103 postów

Napisany 08 maj 2010 - 20:44

u mnie niema tego koła ustalającego z tego co wiem to te modele nie mają ( C-328)a opóźnić zapłon to poluźnić te 3 śruby koła zębatego pompy i w którą stronę kręcić w zgodnie z ruchem wskazówki zegara czy w przeciwną stronę to mówicie że takie stukanie głośne i straszne dymienie to jest spowodowane złym ustawieniem  zapłonu dodam jeszcze ze jak ciągnik włączę to strasznie dymi po paru sekundach dymi normalnie ale jak gazu się da do nic nie widać taki dym a i jak chce jechać to gaśnie dymi i gaśnie

#9 Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1697 postów
  • 3578015
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Hajnówka, Kleszczele, Czeremcha:)
  • Zainteresowania:głównie mechanika...

Napisany 08 maj 2010 - 20:50

aby opóźnić luzujesz te 3 śruby i kręcisz w lewo (przeciwnie do wskazówek)

#10 elektrotech

elektrotech

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • 1394 postów
  • 21188625
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kraków
  • Zainteresowania:Ursus C-325A

Napisany 09 maj 2010 - 05:35

może to idiotyzm ale czy przewody od pompy są dobrze podłączone do wtrysków?? nie zamienione??
(*)(*) (*) Andrzejku Zawsze Będę O Tobie Pamiętać (*) (*) (*)

AgroFoto

  • Reklama AgroFoto
  •  

#11 seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4780 postów
  • 11353504
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 09 maj 2010 - 06:55

Jak podłączy odwrotnie przewody to silnik w ogóle nie zagada. Poza tym przewody są tak wyprofilowane że się nie da... chyba że ktoś jest nie lada geniuszem. Popuść śruby od pompy, zapal silnik, kręć pompą i słuchaj czy jest jakaś zmiana. Jeśli stukanie ustaje, zgaś silnik i ustaw to tak jak się należy na kołek w kole zamachowym. Cała filozofia.
KPK Kumurun Team





Zobacz także