krycha094

cieknący olej z ramion podnosnika

Polecane posty

krycha094    7

Otóż mam problem po ramionach podnośnika w 1014 ścieka olej który prawdopodobnie cieknie na łączeniu ramion podnośnika z obudową mostu.

może ktoś miał taki problem i wytłumaczy mi czy tam siedzi jakiś uszczelniacz ?? i czy konieczne będzie spuszczenie oleju.

 

Z góry dzięki za odpowiedzi

 

pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zakrzewiak    8

Za tymi ramionami są filcowe osłony chroniące przed kurzem i oringi (69,2x5,7) 2 sztuki, wystarczy zdjąć ramiona i te oringi przełożyć i po problemie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    144

dokładnie jak wyżej największy problem zawsze jest z samym ściągnięciem ramion a tak to 10 minut roboty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zakrzewiak    8

Oleju nie brak spuszczać, ja jak przekładałem to aby ramiona trochę odsunąłem i przez ramię go naciągnąłem (bo nie chciało mi się podstawek od kabiny odkręcać). Kolego tobie chodzi o te górne ramiona?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krycha094    7

mi chodzi że całkiem na dole to leci nie z podnośnika bo cześć może zle mnie zrozumiała cieknie z mocowania ramion tam gdzie ramię jest przykręcone takim "uchem" do mostu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zakrzewiak    8

A to inna bajka, olej musisz spuścić, tam jest oring jak się nie mylę. Zdejmujesz te ucho, odkręcasz 3 śruby, przekładasz uszczelnienie i koniec.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dzigit189
      Mam takie odciagi w Zetorze 8011 . Jak je dobrze ustawic żeby talerzowka szła w linii . Ustawienie np. Bolca po obu stronach na ten sam otwór powoduje że i tak na jedną stronę ściąga bardziej.

    • Przez elamir
      Pytanie może głupie ale nie znalazłem odpowiedzi. Zgodnie z danymi technicznymi obroty wom 540/min osiąga się przy obrotach silnika 1890. I moje pytanie czy poniżej takich obrotów silnika wom będzie miał mniejsza prędkość i analogicznie przy większych obrotach silnika powyżej 1890 wom przekroczy 540 obr/min? Czy 540obr/min to są maksymalne obroty wom?
    • Przez freshTomato
      Witam.
      Kolega w swoim ursusie 1614 chciał zmienić koła z 18.4 R34 na 18.4 R38, na przodzie ma 14.9 R24 i pytanie czy coś trzeba zrobić aby zmienić przełożenie i aby przednie koła szybciej się kręciły, czy poprostu je zmienić?
      Z naszych wyliczeń wyszło że uwzględniając przełożenie przedniego napędu dla 1614 prędkość koła R24 wynosi 27,67 km/h, dla tylnego napędu R34 wynosi 27,33 km/h, a dla R38  28,98 km/h na 3 biegu. Stąd pytanie, bo słyszałem że przednie koła muszą się trochę szybciej kręcić od tylnych? 
      Słyszałem że trzeba gdzieś zmienić przełożenie dla większego rozmiaru kół tylko gdzie?
      Pozdrawiam.
    • Przez Kurwer21
      Witam, przychodzę z zapytaniem, mianowicie dziś podczas jazdy Ursusem c385, słyszałem takie specyficzne pukanie mniej-więcej na zwolnicy. Później, gdy w ciągniku jeździła ze mną druga osoba, to też to słyszała i czuła to pukanie pod siedzeniem pasażera. Wie ktoś o co może chodzić?
    • Przez Mati2006
      Witam,przerabiałem skrzynie biegów z 3 na 4
      z 3 lata temu,nie ma wzmacniacza (wyjęty) i  skrzyna strasznie wyję na 3 i 4 biegu. Zrobione już ponad 200 mtg.
      Co to może być?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj