Trafik

Szybko się grzeje

Polecane posty

Trafik    0

Witam, mój Pronar podczas prac polowych łapie dość szybko temperaturę ponad 100 stopni i nie wiem co może być tego przyczyną macie może jakieś sugestje co mogło się stać ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jackassiu    50

Napięcie paska od wentylatora, zasyfiona chłodnica, poziom płynu chłodzącego :)


Człowiek to nie maszyna - nie dostaniesz części zamiennych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coffey23    21

jeśli masz wszystko czyste i pasek napięty i płyn jest to tylko termostat do wymiany musiał się zaciąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Najszybciej to będzie chłodnica u mnie tak było,niby czysta a się grzał,po wymyciu myjką było dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZUCH1234    93

umnie jest wyjety termostat ponoc to szkodzi ale juz 18 lat tak jest i nigdy temp 90 nie przekroczył nawet przy ostrym katowaniu chłodnica regularnie myta i jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

a olej w silniku sprawdzasz? znajomemu SERWIS (nie powiem z jakiej firmy) na przeglądzie gwarancyjnym nalał pół oleju co trzeba do 82TSA i też się grzał szybko i słabszy był

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    30

Opuść żaluzję :)


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coffey23    21

mój mtz 82ts od nowości nie łapie temperatury powyżej 80 stopni nawet zmienialiśmy termostat i dalej tak samo i chłodnica też często się zabija i nic go nie rusza więc coś dziwnego z tym twoim się dzieje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    30

Tez to przechodziłem, weź kogoś kto ma pojęcie i przestawcie kąt wtrysku, jak ktos wie o co chodzi to jest 10min pracy :)


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris19911    9

Raczej nie, wymyj chłodnicę, sprawdź poziom płynu, zobacz czy napięty jest pasek, wyczyść filtr powierza, u mnie W 82TSA jak sie bardzo kurzy to temp się podnosi, a w ostateczności termostat..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pronar82a    179

Koledzy, optymalna temperatura dla diesla to jest 90-95 stopni także nie ma co się przejmować jak ma 90 stopni silnik, gdy silnik ma 90-95 stopni to jest najefektywniejszy, i jest w sowim otoczeniu :) Ma mniejsze spalanie. A jeżeli grzeje się do 100 stopni to sprawdź żaluzję czy nie jest zaciągnięta i obowiązkowo umyj myjką chłodnicę ale dobrze :)


Chłop ze wsi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukaszjarm    4

dokldnie przewaznie w kazdym nowszym ciagniku silnik pracuje w temp ok 90 stopni

u mnie w pronarze 1221 tez taka temp jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jackassiu    50

Ta żaluzja znajduje się przed chłodnicą, a pokrętło do jej otwarcia- zasłaniania z lewej str na kokpicie :)


Człowiek to nie maszyna - nie dostaniesz części zamiennych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Trafik    0

Wywaliłem wczoraj termostat, jak pójdzie w pole to się okaże czy trafiłem w sedno, chłodnice też wymyłem. Dzięki za pomoc!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Trafik    0

Też myślałem, że może to czujnik, ale jak zobaczyłem parę wydostającą się z wężyka to wiedziałem, że to nie czujnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jan81    0

U mnie załamany górny wąż chłodnicy ograniczał przepływ płynu i też temperatura była za wysoka. Dowiedziałem się niestety dopiero jak zakładałem chłodnicę po wymyciu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Trafik    0

Chłodnica była zawalona kukurydzą i innymi śmieciami, czyściliśmy ją piaskarką bez piasku i wszystko udało się wydmuchać. Teraz temperatura waha się między 70-80 stopni w ciężkiej orce. Dziękuje wszystkim za rady :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aro321    103

tak to jest jak się zapomni o codziennych czynnościach. ja codziennie przed wyjechaniem w pole przedmuchuję sprężonym powietrzem chłodnicę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez salas89
      witam mam pytanie o rade w sprawie zakupu białoruski . Uzywana była by do ladowania obornika i wapna  , co rocznego odkopania rowu , wykopania fundamentow pod budowe domu i wielu prac porzadkowych w gospoarstwie . Znajomy chce mi sprzedac 2 białoruski rolnicze w kwadratowej budzie ze wszystkimi łyzkami , widłami , itp posiadaja papiery na jego babcie , chce za to 9500zł ale jedna ma uszkodzony silnik ( brak glowicy) a druga niby sprawna ale nie odpalana od 5 lat , opony troszke kiepskie z tyłu maja (chyba jeszcze orginalne od nowosci). Cena troszke przewyzsza cene złomu wiec duzej straty by nie bylo , tylko czy jest sens sie w to pakowac ? Czy taki jumz moze cos w polu porobic czy juz tylko zlomowisko go czeka ? 
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj