internauta

Numery nadwozia w 4011/C-360

Polecane posty

maslo200    0

witam  kupiłem ursusa 4011 silnikiem od   360 umowy kupna mam od pierwszego właściciela  jestem czwartym ale brak rejestracji i  dowodu dowiedziałem sie że to nie problem ale  nie ma tabliczki znamionowej a nr nadwozia nie wiem gdzie jest jeden znalazłem koło hamulcareQYyC.jpg i nie wiem czy to ten zaznaczony na obrazku 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Po primo numeru nadwozia nie ma na skrzyni a jest na tylnym moście  a znajduje się  na początku prawej strony obok  blaszki od hamulca ręcznego gdzie odbywa jego regulacja.

Edytowano przez Adi96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    576

Po drugie primo , na korpusie mostu i w zakreślonym  miejscu na korpusie skrzyni powinny być numery zgodne.Po trzecie primo trochę powinno dawać do myślenia ,że jest kilka umów kupno-sprzedaż. Co jeżeli w ogóle ciagnik nie był rejestrowany , albo jego dokumenty zaginęły w czasie reformy wydziałów komunikacji i nie ma go w archiwach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maslo200    0

rejestrowany był  mam dokumenty stare jakieś papiery i tam jest wpisany  nr rejestracyjny dzwoniłem do wydziału i wszystko jest do odzyskania  tylko chce sprawdzić nr nadwozia czy to na pewno ten co w umowie i papierach 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    540

Po primo numeru nadwozia nie ma na skrzyni a jest na tylnym moście  a znajduje się  na początku prawej strony obok  blaszki od hamulca ręcznego gdzie odbywa jego regulacja.

Założył bym się że i na skrzyni jest numer po obu stronach, jeden tam gdzie kolega wskazał, drugi obok pedału sprzęgła. Ja mam tam wybite numery oraz "DEZAMET" "URSUS".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Tam gdzie jest dezamet jest numer skrzyni i rok produkcji skrzyni numeru nadwozia nie ma.Z drugiej strony nie sprawdzałem bo i tak jestem I właścicielem i wszystkie papiery mam.

Edytowano przez Adi96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maslo200    0

ma ktoś zdjęcie gdzie sie znajdują te nr nadwozia bo ja nigdzie nie widze a na ciągnikach sie nie znam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

post-192985-0-86447800-1505505346.jpg                        

 

Tu gdzie strzałka ma być numer.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piter80    0

Witam. Posiadam ciągnik Ursus C-4011 i ostatnio szukałem numeru podwozia znalazłem numer na tylnym moście od góry po prawej stronie koło klapki od hamulca ręcznego 00645.czy to jest numer podwozia i czy oznacza on ze jest to 645 ciągnik który został wyprodukowany?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf362    1114

Wie moze ktos jaki rozmiar czcionki ma numer podwozia?

Bo z sasiadem bylismy ogladac 3p

I wydaje sie ze numer byl przebijany.

Napalil sie na tego perkinsa.

 

 

A u siebie mam zabudowe i nie chce mi sie jej odkrecac by zmierzyc mu u mnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Doberman68   
Gość Doberman68
Dnia 19.05.2016 o 13:03, szczupak napisał:

Witam. Pozwoliłem sobie odświeżyć temat, bo nie chce zakładać nowego. Mam taki problem, tato kupił 10 lat temu 4011, normalnie zarejestrował, ale jeździł bez przeglądu. Dwa miesiące temu policja zabrała mu dowód za brak tego przeglądu. Kiedy zaczęliśmy remont ciągnika okazało się, że w dowodzie są inne nr nadwozia niż na dyfrze i tabliczce znamionowej. Obawiamy się, że diagnosta nie podbije tego przeglądu i nie bardzo wiemy co z tym zrobić . Czy podjechać do wydzialu komunikacji i się wprost ich zapytać, czy przebić numery?

Nie  zgłaszaj do żadnego wydziału bo będziesz miał problemy,weź młotek 0,5 kg zaklepaj delikatnie te stare .W Castoramie są numeratory różnej wielkości, nabij gdyby Ci któryś nie wyszedł zaklepiesz go i wybijesz od nowa. Póżniej polej wodą ze solą żeby przyrdzewniało lub zamalować lub zachlapać błotem tak żeby nie szło poznać że jest świeżo malowane . Tabliczke znamionową jeśli sie numer nie zgadza musisz usunąć i zamaskować tak żeby nie było widać że jest świeżo usuwana Dopiero wtedy jedziesz na przegląd dostaniesz zaświadczenie i dopiero wydział komunikacji  pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Celownik07
      Jak osiagnac taka wysokosc siedzenia jak na zalaczonym obrazku- to jest "fabryczna" wysokosc? Aktualnie u mnie lezy na plecaku a nie widze mozliwosci jakiejkolwiek regulacji. Dzis troche tam podlubalem : sworznie( te grube)  troche zpracowane ale nie jakos drastycznie- fabrycznie poblokowane, tulejki kompletne, sprezyny nie wyciagniete. Szukam jakiegos punktu zaczepienia od czego zaczac remont by osiagnac to co na zdjeciu. 

    • Przez tomb2
      Poszukuje w trbie pilnym sybole lakierów do C-360 Głównie chodzi mi o zółty ktorym malowane były blachy. Jakby ktoś miał jeszcze symbol siwego (blok silnika) i kremowego (felgi) Będe bardzo wdzięczny.
      Pozdrawiam
    • Przez krzys924
      Witam.. ostatnio miałem mały wypadek polegający na tym ze cofną sie wałek od pośredniego koła rozrzadu i zahaczył o przeciwwagę... rozebrałem silnik i okazało sie ze przeciwwaga jest strasznie luźna i zaczepia o blok silnika a wałek od tego koła pośredniego jest zgięty i mam w związku z tym parę pytań.. czy mogłem uszkodzić wał korbowy to znaczy czy mógł pęknąć lub zgiąć sie . czy dokupię oddzielnie jedna przeciwwagę i czemu ona sie poluzowała ???
    • Przez Marionos
      Witam
      Do pacjenta C360 z kabiną Sokółka przypasowałem Tura z prlu i o dziwo wieżyczki kolidują z kabiną.
      Po maksymalnym przespawaniu mocowań na sankach będzie oki, czy odpuścić?
      Sanki i kabina jak na zdjęciach:


    • Przez Maciek90
      Mam problem z obrotomierzem w C-360. Kupiłem linkę potrzebną do jego działania i wkręciłem ją na swoje miejsce tzn. pod prądnicą. Po uruchomieniu silnika linka nie kręci się. Co może być przyczyną?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj