SPECO

[Olej] Zetor Forterra / Proxima

Polecane posty

SPECO    0

WITAM !

 

Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .

 

 

Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??

 

 

Pozdrawiam Radek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rataj    3

ile dales za ta forterre popokazaowa??


Claas Dominator 98sl classic, Zetor Forterra 12441, Zetor Proxima 85 plus, Zetor 7211, Ursus c330


AgroFoto -----> najlepsza stronka w sieci;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SPECO    0

150 000 zł ma ładowacz ten najwiekszy łyche+widlak i pełne wyposarzenie ! radio CD panasonic GRAMER siedzenie itd. . .

 

 

DZIEKI ZA POMOC

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Max11441    0

chciałem się zapytać o olej stosowany w zetorach Aral Super Traktoral 10W/30 jaki to jest olej mineralny czy pół-syntetyczny?czy to dobry olej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

10 w to jest półsyntetyk, a czy dobry? U mnie zaraz na pierwszym przeglądzie wszyscy zalewają turdusem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiu    5