Skocz do zawartości

Zdjęcie

[Olej] Zetor Forterra / Proxima

122 odpowiedzi na ten temat

#1 Share SPECO

SPECO

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 2 postów

Napisany 30 grudzień 2007 - 16:21

[Olej] Zetor Forterra / Proxima WITAM !

Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .

Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??

Pozdrawiam Radek

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
[Olej] Zetor Forterra / Proxima Dzisiaj, 05:23
  •  

#2 Share kamieniak89

kamieniak89

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 688 postów

Napisany 30 grudzień 2007 - 23:26

[Olej] Zetor Forterra / Proxima Ja leje do forterry Arala z instrukcji, płyn chłodniczy daje dostępny na stacji
Nareszcie mam nowy aparat :)

Moje filmiki na YT http://pl.youtube.com/user/michalh89

#3 Share rataj

rataj

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 522 postów

Napisany 31 grudzień 2007 - 11:53

[Olej] Zetor Forterra / Proxima ile dales za ta forterre popokazaowa??
Claas Dominator 98sl classic, Zetor Forterra 12441, Zetor Proxima 85 plus, Zetor 7211, Ursus c330

AgroFoto -----> najlepsza stronka w sieci;]

#4 Share SPECO

SPECO

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 2 postów

Napisany 08 luty 2008 - 10:43

[Olej] Zetor Forterra / Proxima 150 000 zł ma ładowacz ten najwiekszy łyche+widlak i pełne wyposarzenie ! radio CD panasonic GRAMER siedzenie itd. . .

DZIEKI ZA POMOC

#5 Share Max11441

Max11441

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 24 postów

Napisany 29 marzec 2008 - 22:43