edword

Deutz fahr awaryjność

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Ferdek07    75

a jak może być z awaryjnością w marce która produkuje ciągniki od 30 do 300km na różnych podzespołach różnych silnikach mitsubishy, same, deutz, temat zbyt ogólny żeby coś konkretnego napisać, jakiej mocy df-y Cię interesują, lub jakie modele, a o tym to już w osobnych tematach można pytać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
powsinoga    0

a jak może być z awaryjnością w marce która produkuje ciągniki od 30 do 300km na różnych podzespołach różnych silnikach mitsubishy, same, deutz, temat zbyt ogólny żeby coś konkretnego napisać, jakiej mocy df-y Cię interesują, lub jakie modele, a o tym to już w osobnych tematach można pytać

też się dołoncze chodzi mi o model m600-620

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pestus123    4

Jak się nie mylę, to te są składane w Niemczech, więc nie powinno być źle :) W każdym bądz razie powinno być lepiej niż te co są składane we Włoszech, chodz i na te nienarzekają... Popytaj może użytkowników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
powsinoga    0

Jak się nie mylę, to te są składane w Niemczech, więc nie powinno być źle :) W każdym bądz razie powinno być lepiej niż te co są składane we Włoszech, chodz i na te nienarzekają... Popytaj może użytkowników

niestety użytkownicy nie zawsze są skorzy do udzielenia żetelnej opini i bardzo czensto zatajają usterki aby sąśiedzi się znich nie śmiali że wydali tyle pieniendzy na sprzęt który ulega awarjom

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Och, narażenie się na wyśmianie przez sąsiadów to największy problem posiadaczy sdf, problem z wyśmianiem i jakoś szczególnie drażliwi w tym temacie są Ci co tych ciągników nie mają, siedzą pod sklepem z piwem w łapie i powtarzają teorie o wielkiej awaryjności nowych ciągników dowartościowując się w ten sposób że lepiej tłuc się starszą od siebie c 385 a kase przepijać niż nowy traktor kupić bo nowy, pali dużo, dużo kosztuje, części drogie i palstikowy jest i do tego strasznie się psuje a właściciele po kryjomu naprawiają bo się wstydzą przyznać jakie g*wno kupili, czy też nie mają czasu siedzieć na ławce pod sklepem z piwem w łapie bo muszą zarobić na części tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miszka31    31

na 800mtg wyciek oleju spod dekielka od strony rozrządu, posieknięta uszczelka maski silnika na łączeniu przy kabinie, jak coś się spi... to napisze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
powsinoga    0

Och, narażenie się na wyśmianie przez sąsiadów to największy problem posiadaczy sdf, problem z wyśmianiem i jakoś szczególnie drażliwi w tym temacie są Ci co tych ciągników nie mają, siedzą pod sklepem z piwem w łapie i powtarzają teorie o wielkiej awaryjności nowych ciągników dowartościowując się w ten sposób że lepiej tłuc się starszą od siebie c 385 a kase przepijać niż nowy traktor kupić bo nowy, pali dużo, dużo kosztuje, części drogie i palstikowy jest i do tego strasznie się psuje a właściciele po kryjomu naprawiają bo się wstydzą przyznać jakie g*wno kupili, czy też nie mają czasu siedzieć na ławce pod sklepem z piwem w łapie bo muszą zarobić na części tak?

nie zupełnie brak obiektywizmu i fanatyzm do czasu aż zmienią marke i opinie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na 800mtg wyciek oleju spod dekielka od strony rozrządu, posieknięta uszczelka maski silnika na łączeniu przy kabinie, jak coś się spi... to napisze.

 

 

 

Wim że to głupie może być to co powiem, ale silnik ma prawo do jakiś tam przecieków, nawet nowy i nawet producent czasami podaje że silnik po iluś tam Mth lub KM będzie ciekł i tu nie chodzi o to że DF robi silniki jakości MTZ, bo nawet w Audi i VW ciekną.. Dlatego trzeba ciągle uzupełniać olej bo raz że się zużywa, a dwa ze wycieka. Inna sprawa to jakość silnika, no bo o MTZ-ta lub Pronarach cieknących na placach przyfabrycznych to ogólnie wiadomo.

 

 

A co do awaryjności to ciągnik jak ciągnik- jak będziesz dbał i szanował to nie będzie sprawiał problemów, ale jak będziesz tłukł i nie szanował to nie dziw się że nagle ci w polu stanie lub coś odleci jak pukniesz. Są i też wyjątki, czyli trefny egzemplarz, ale u SDF mało prawdopodobne. Znajomy ma Lamborghini 110 konnego od 201 roku i nic nie naprawiał poważnego, oprócz serwisowania, zmieniania oleju i pasków klinowych.


Ha traktor, Akkor Zetor!

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coffey23    21

w jakich modelach D-F tak silniki ciekną ? jeszcze się nie spotkałem z czymś takim, w MTZ to się zgodzę że lubi się pocić :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbych    6

Wim że to głupie może być to co powiem, ale silnik ma prawo do jakiś tam przecieków, nawet nowy i nawet producent czasami podaje że silnik po iluś tam Mth lub KM będzie ciekł i tu nie chodzi o to że DF robi silniki jakości MTZ, bo nawet w Audi i VW ciekną.. Dlatego trzeba ciągle uzupełniać olej bo raz że się zużywa, a dwa ze wycieka. Inna sprawa to jakość silnika, no bo o MTZ-ta lub Pronarach cieknących na placach przyfabrycznych to ogólnie wiadomo.

 

 

A co do awaryjności to ciągnik jak ciągnik- jak będziesz dbał i szanował to nie będzie sprawiał problemów, ale jak będziesz tłukł i nie szanował to nie dziw się że nagle ci w polu stanie lub coś odleci jak pukniesz. Są i też wyjątki, czyli trefny egzemplarz, ale u SDF mało prawdopodobne. Znajomy ma Lamborghini 110 konnego od 201 roku i nic nie naprawiał poważnego, oprócz serwisowania, zmieniania oleju i pasków klinowych.

 

Kolego nie bardzo wiem, gdzie niby tak ciekną silniki MMZ - może Ci się silnik z hydrauliką pomylił...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kapitan1    0

Przedmówco zapraszam do mnie to zobaczysz gdzie cieknie. Co do DF to nie jestem zbytnio zadowolony cieć nie ciecze ale a to komputer ma odchyły a to nie wiadomo czemu serwis przyjerzdza coś dokręca coś z kompem robi a to rurka paliwowa pekła ogólnie serwis pare razy był nie licząc przeglądów do brata jelonka przyjeżdzają tylko na przeglądy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz11    0

Przedmówco zapraszam do mnie to zobaczysz gdzie cieknie. Co do DF to nie jestem zbytnio zadowolony cieć nie ciecze ale a to komputer ma odchyły a to nie wiadomo czemu serwis przyjerzdza coś dokręca coś z kompem robi a to rurka paliwowa pekła ogólnie serwis pare razy był nie licząc przeglądów do brata jelonka przyjeżdzają tylko na przeglądy

 

witam ja mam same silvera z 2005r 2500mth jak narazie chodzi bezawaryjnie jedyna wadę jaką zauwazyłem to jakość przewodów pneumatycznych(są do niczego). Może ktoś ma ttv 610 i mógłby cos powiedziec o awryjnosci tego sprzetu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miszka31    31

Wim że to głupie może być to co powiem, ale silnik ma prawo do jakiś tam przecieków, nawet nowy i nawet producent czasami podaje że silnik po iluś tam Mth lub KM będzie ciekł i tu nie chodzi o to że DF robi silniki jakości MTZ, bo nawet w Audi i VW ciekną.. Dlatego trzeba ciągle uzupełniać olej bo raz że się zużywa, a dwa ze wycieka. Inna sprawa to jakość silnika, no bo o MTZ-ta lub Pronarach cieknących na placach przyfabrycznych to ogólnie wiadomo.

 

 

A co do awaryjności to ciągnik jak ciągnik- jak będziesz dbał i szanował to nie będzie sprawiał problemów, ale jak będziesz tłukł i nie szanował to nie dziw się że nagle ci w polu stanie lub coś odleci jak pukniesz. Są i też wyjątki, czyli trefny egzemplarz, ale u SDF mało prawdopodobne. Znajomy ma Lamborghini 110 konnego od 201 roku i nic nie naprawiał poważnego, oprócz serwisowania, zmieniania oleju i pasków klinowych.

 

napisałem o usterkach jakie, były w ciągu 2 lat, to wyszło ze nie dbam, tylko tłuke, najlepiej wychwalać pod niebiosa i nic nie pisać o usterkach w swoich ciagnikach, a co do usterek w MTZ, PRONARACH, powinno być oddzielne forum :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj