Skocz do zawartości

Zdjęcie

JD 6330 vs MF 5455 vs New Holand T6010D


84 odpowiedzi na ten temat

#21 Share mateusz7245

mateusz7245

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 39 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Zambrowa (podlaskie)

Napisany 30 kwiecień 2010 - 22:53

JD 6330 vs MF 5455 vs New Holand T6010D palić , pali ale swoją robotę zrobi :rolleyes:
a co do ciągników :
JD może i se lubi pociągnąć , może i nie różne są opinie na ten temat . Ale napewno nie będziesz na niego narzekał jeśli go kupisz , solidna i sprawdzona marka.
MF-słyszałem , że są to ekonomiczne i nie są awaryjnymi ciągnikami .
NH- mój wuj ma dwa NH i bardzo sobie je chwali , mówi że nie są zbyt awaryjne i spalanie mają nie najwyższe , jednego ma już ok 4 lat i nieźle w d*pę dostawał to nie było żadnych wycieków ani większych awarii . :) pozdrawiam

Ogłoszenia agrogrosik

  • agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
JD 6330 vs MF 5455 vs New Holand T6010D Dzisiaj, 23:47
  •  

#22 Share John6330

John6330

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 73 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zosin

Napisany 01 maj 2010 - 07:03

JD 6330 vs MF 5455 vs New Holand T6010D Zgodzę sie z jaro a o mf to moge powiedziec ze nie dawno znajomy kupil to musieli przerabiac troche tuza bo nie mogl podczepic do agregatu uprawo-siewnego

#23 Share statek

statek

    wieczny student

  • Members
  • PipPipPip
  • 1667 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sejny
  • Zainteresowania:Piłka nożna, elektronika, komputery

Napisany 01 maj 2010 - 08:16

JD 6330 vs MF 5455 vs New Holand T6010D jaro nie rozumiem Twojego myslenia w kwestii spalania, wcale nie musi tyle palic. Po co kupować JD jak mozna kupic inna marke ktora zrobi to samo, ma bardziej komfortowa skrzynie i spali o 20% mniej. Nie mowiac juz o lekkich pracach, typu ladowacz.

a wracajac do tematu obstawialbym MF i NH ze wzgledu na skrzynie. Jasiek nie ma takiego komfortu jazdy

Fendt 412 TUZ WOM TI TMS, MF 5435 z ładowaczem Stoll 15, NH T5060, JCB 527-58, Zetor 7211, wóz sano 10m3 agregat ares l/z siewnik famarol i gaspardo SP4, Joskin Modulo2 8400l, gruber Rolmako 3m, sieczkarnia Claas Jaguar 840 + kemper 3000, pług kverneland AB 100. 130ha i 200 krówek


#24 Share thefarmer

thefarmer

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 154 postów

Napisany 01 maj 2010 - 09:12

JD 6330 vs MF 5455 vs New Holand T6010D dla mnie sprawa jest prosta masz johna wiec chwalisz :rolleyes:

#25 Share katator

katator

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 866 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice ostrołęki

Napisany 01 maj 2010 - 10:41

JD 6330 vs MF 5455 vs New Holand T6010D Panowie ale spalanie nie powinno być jedynym kryterium przy wyborze ciągnika. Poza tym spalanie w jd nie jest takie strasznie duze a spalanie dajmy na to w mf nie jest takie strasznie małe jak niektórzy sądzą. Wszystko co tu piszecie odnośnie spalania opiera się na obiegowej opinii przypiętej do danej marki. To ja wam napiszę tak: mój 80konny MF w podorywce z pługiem 4x35 spalil 12l/h (fakt dosyc szybko jezdzilem), a mój 80konny jd przy załadunku obornika spalił niecałe 3,5l/h ( MF poniżej 3,5l nigdy nie zeszłem przy tej robocie).
Ktoś tu napisał, że 15l na ha orki to dużo w ciężkich warunkach. Wybaczcie ale ciagnik o mocy 100-120km przy naprawdę ciężkiej orce ma prawo spalic 20l niezależnie od marki. Dajmy na to mój Ursus 1224 na tej samej działce przy tej samej głębokości orki w zależności od warunków potrafi spalić raz 11 a innym razem 20l/h. Więc jak ktoś pisze, że mu w ciężkiej orce 100konny ciągnik nie spali więcej niz 11-12l to mam podstawy podejrzewać, że w życiu jeszcze ciężkiej orki nie widział.

#26 Share aron1

aron1

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 18 postów

Napisany 01 maj 2010 - 11:28

JD 6330 vs MF 5455 vs New Holand T6010D dzięki wszystkim za wypowiedzi.
Słowo do "katator" Twoja opinia najbardziej odpowiada wypowiedzią jakie słyszałem od dealerów, nie ma ciągnika który przy ciężkiej pracy spali mało. Ciągnik który w godzinę spali nawet 20 litrów ale zrobi 1,20 czy więcej ( u mnie w miarę płaski teren i klasa II - IIIb) to nie można powiedzieć ze spalił dużo. Ważne jest ile taka maszyna potrafi zrobić w ciągu tej swojej mth. Do "JOHN 6330" - jak tam awaryjność przedstawia się u ciebie miałeś już jakieś problemy. Ja ze słyszenia wiem ze Jaśki sie coś ostatnio psują i są kolejki w serwisach. Nie wiem dokładnie co nawala.
Pozdrawiam

#27 Share John6330

John6330

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 73 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zosin

Napisany 01 maj 2010 - 13:19

JD 6330 vs MF 5455 vs New Holand T6010D Aron1. Nie Mialem jeszcze żadnej awari no chyba ze z mojej winy jeden przypadek sie zdazyl jak z wózkiem dla świń jechałem i na zakręcie zachaczylo o to zapinke co sie blokuje sprzed na tuz i to wszystko. A tak swoją droga to u nas na wiosce jest naprawde sporo jd i jeszcze żaden nie mial awari takiej zeby byl dłuższy przestoj:)

#28 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 maj 2010 - 14:36

JD 6330 vs MF 5455 vs New Holand T6010D

jaro nie rozumiem Twojego myslenia w kwestii spalania, wcale nie musi tyle palic. Po co kupować JD jak mozna kupic inna marke ktora zrobi to samo, ma bardziej komfortowa skrzynie i spali o 20% mniej. Nie mowiac juz o lekkich pracach, typu ladowacz.

a wracajac do tematu obstawialbym MF i NH ze wzgledu na skrzynie. Jasiek nie ma takiego komfortu jazdy

Po prostu nie wierzę w te różne wywody o bajecznie wprost wysokim spalaniu w JD (i w Zetorze-tak przy okazji Dodany obrazek -bo to zawsze jakoś tak w parze idzie)-a akurat mam to i to "od nowości" to chyba wiem Dodany obrazek -w czasie gdy kupowałem JD to akurat w tej klasie ciągników to akurat NH i MF trochę słabo przy tym JD wypadały-właśnie z powodu skrzyni choćby...

#29 Share statek

statek

    wieczny student

  • Members
  • PipPipPip
  • 1667 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sejny
  • Zainteresowania:Piłka nożna, elektronika, komputery

Napisany 01 maj 2010 - 15:48

JD 6330 vs MF 5455 vs New Holand T6010D ale nie rozmawiamy o Twoich ciagnikach teraz

no ja mam i zetora i mf i fendta i tez mam swoje spostrzezenia na temat spalania. Jeszcze nie znam uzytkownika JD (poza robertbara) ktory powiedziałby ze JD mało pali

Fendt 412 TUZ WOM TI TMS, MF 5435 z ładowaczem Stoll 15, NH T5060, JCB 527-58, Zetor 7211, wóz sano 10m3 agregat ares l/z siewnik famarol i gaspardo SP4, Joskin Modulo2 8400l, gruber Rolmako 3m, sieczkarnia Claas Jaguar 840 + kemper 3000, pług kverneland AB 100. 130ha i 200 krówek


#30 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 maj 2010 - 16:09

JD 6330 vs MF 5455 vs New Holand T6010D No ale nie masz JD i NH-więc sorry ale dla mnie autorytetem w tym akurat temacie nie jesteś-patrzysz przez "pryzmat" MF-a no a jako jego użytkownik niejako z automatu musisz powtarzać te opinie o wysokim spalaniu...to ja mogę powiedzieć-jeżeli chcesz co chwila mieć jakąś awarię kupuj MF-a (to też taka obiegowa opinia-nieprawdaż ?)-zgodziłbyś się z tym ?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
JD 6330 vs MF 5455 vs New Holand T6010D Dzisiaj, 23:47
  •  

#31 Share statek

statek

    wieczny student

  • Members
  • PipPipPip
  • 1667 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sejny
  • Zainteresowania:Piłka nożna, elektronika, komputery

Napisany 01 maj 2010 - 17:46

JD 6330 vs MF 5455 vs New Holand T6010D nie moge nic powiedziec bo mam dopiero 700h, ale wiem ze na forum userowi po 170h padla pompa wtryskowa:)

jak zrobie 4000 to bede mogl cos powiedziec na temat jego awaryjnosci, przebijesz spalanie MF? bo ja patrzac przez swoj pryzmat (uzytkownika mf) moge powiedziec ze nie, sasiad ma 5090R(odpowiednik 5435) i pali 2 litry wiecej. Ale masz racje, nie mozna wierzyc obiegowym opinion, dlatego tez nie wzialem JD a mialem w przeciagu 2 lat do tego okazje (chodzilo o opinie ze JD najlepszy jest i basta)

Fendt 412 TUZ WOM TI TMS, MF 5435 z ładowaczem Stoll 15, NH T5060, JCB 527-58, Zetor 7211, wóz sano 10m3 agregat ares l/z siewnik famarol i gaspardo SP4, Joskin Modulo2 8400l, gruber Rolmako 3m, sieczkarnia Claas Jaguar 840 + kemper 3000, pług kverneland AB 100. 130ha i 200 krówek


#32 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 maj 2010 - 18:27

JD 6330 vs MF 5455 vs New Holand T6010D Nie wiem czy przebiję-wiem ile pali mój-wiem też jak jeżdżę i stawiam dukaty przeciw orzechom że najwięcej i tak zależy od użytkownika (ostatnio poznałem kolesia który ma taki sam model ciągnika jak mój i narzekał na spalanie-ale tylko w transporcie-z reszty był bardzo zadowolony-no ale jak zobaczyłem jak on jeździ to naprawdę nie dziwię się jego narzekaniom Dodany obrazek ).
PS.To chyba Fendt potęgą jest i basta ?Dodany obrazek
No i jeszcze jedno-płacisz fachowcowi te niecałe 2 tys-no i masz spalanie niższe niż w MF-ie Dodany obrazek .

#33 Share FarmerF10244C1

FarmerF10244C1

    KPK Kumurun Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 744 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. podlaskie - Kolno
  • Zainteresowania:Rolnictwo, sport, muzyka :)

Napisany 01 maj 2010 - 18:27

JD 6330 vs MF 5455 vs New Holand T6010D My teraz też rozglądamy się nad jakąś dobra setką, i chyba będzie to Jeleń, ale 5100R. Komfort w JD, nawet clasiku jest bardzo dobry. Drugi nasz typ to Valtra.
@statek nie wiem czy wierzyć, ale ostatnio w testach Top Agrar wychodzi na to, że MF pali więcej od JD. :rolleyes:
@ Aron a nie zastanawiałeś się nad SDF lub Claasem?
KPK - Ochrona

#34 Share b0gdan

b0gdan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3102 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. chełmski

Napisany 01 maj 2010 - 19:09

JD 6330 vs MF 5455 vs New Holand T6010D ten z testu pali więcej, ma CR i boost, ale statek ma takiego na zwykłej pompie

#35 Share statek

statek

    wieczny student

  • Members
  • PipPipPip
  • 1667 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sejny
  • Zainteresowania:Piłka nożna, elektronika, komputery

Napisany 02 maj 2010 - 09:19

JD 6330 vs MF 5455 vs New Holand T6010D jaro chodzi o fabryczne moce a nie o podkrecanie silnika, nie widze sensu w takim porownaniu. NIgdy nie kupuj ciagnikow na podstawie testow. Owszem jakis obraz daja ale moim zdaniem najlepsze jest podjechanie do rolnika i sprawdzenie jak to chodzi.

Tak mam na zwyklej pompie.

jaro postaw 412 a 6430 obok siebie i wystarczy ze zerkniesz na wykonanie tylnego podnosnika. W jd jest znacznie delikatniejsze. Po za tym skrzynia:) vario to kosmiczna technologia w porownaniu z AQP.

Fendt 412 TUZ WOM TI TMS, MF 5435 z ładowaczem Stoll 15, NH T5060, JCB 527-58, Zetor 7211, wóz sano 10m3 agregat ares l/z siewnik famarol i gaspardo SP4, Joskin Modulo2 8400l, gruber Rolmako 3m, sieczkarnia Claas Jaguar 840 + kemper 3000, pług kverneland AB 100. 130ha i 200 krówek


#36 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 maj 2010 - 09:45

JD 6330 vs MF 5455 vs New Holand T6010D No tak-tyle że i JD możesz kupić z bezstopniówką-nie słyszałem też nigdy aby podnośnik w JD nie wytrzymał...ale do rzeczy akurat te dwie marki są naprawdę jeżeli chodzi o wykonanie na tym samym poziomie (oczywiście bierzemy Premium do porównanń a nie SE-ale to chyba zrozumiałe ? ).Dalej-nie chodziło mi o podkręcanie silnika a że tak powiem lekką regulację.Gdy ja kupowałem ciągnik niestety (stety Dodany obrazek ) musiałem kierować sie testami-w okolicy był 1 (słownie jeden Dodany obrazek ) taki ciągnik-gdzie niby miałbym podjechać ? Dalej-gdy kupowałem to skrzynia w moim była kosmiczną technologią w stosunku do Ci porównywalnego Fendta Dodany obrazek (wiem,wiem Turbomatic-ale to nie to jednak).No i na koniec jeszcze jedno pytanie-kupiłbyś 412 gdyby nie PROW ?

#37 Share robertbara

robertbara

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2381 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 maj 2010 - 16:10

JD 6330 vs MF 5455 vs New Holand T6010D

no ja mam i zetora i mf i fendta i tez mam swoje spostrzezenia na temat spalania. Jeszcze nie znam uzytkownika JD (poza robertbara) ktory powiedziałby ze JD mało pali

Wiesz ja nie sprzedaje tych ciągników i nie zależy mi na wciskaniu nieprawdy. Nie pisz czy mało czy dużo ale pisz spalanie w konkretnej robocie.

Co spalania to mam tutaj cytat przedstawiciela Korbanków która odczytał spalanie z komputera pokładowego:

http://www.agrofoto....mage&img=212150

Jak ta 200 radziła sobie z tym pługiem?


Wyśmienicie... 12 km/h nawet. spalanie 4,7 litra/h.


Sam myślę o 200 Vario ale tego typu komenterze jakoś nie przekonują mnie. Skoro nawet Ci co sprzedają nie potrafią liczyć i wychodzi im spalanie w orce 4 l/ha to wybacz ale coś tu jest nie tak. Czemu JD ludzie więcej kupują niż Fendtów mimo iż JD pali jak smok, nie mogę pojąść tego.

Nie mało pali tylko adekwatnie do zrobionej pracy. Charakterystyka w Power Techu odbiega od innych marek właśnie kosztem zwiększonego zużycia paliwa przy mniejszym obciążeniu ale tam gdzie inne silniki poniżej 1500 obr po prostu dostają zadyszki tam PT daje radę.
Zapnij im maszyny które ciągam 100 konnym JD i zobaczymy czy Ci spali mniej. Beczkę 8 tys to 120 KM wiadomo że nie spali dużo.
W pługu spali Ci mniej jak 12 l/ha?

jaro postaw 412 a 6430 obok siebie i wystarczy ze zerkniesz na wykonanie tylnego podnosnika. W jd jest znacznie delikatniejsze. Po za tym skrzynia:) vario to kosmiczna technologia w porownaniu z AQP.

Delikatniejszy nie znaczy gorszy, liczy się materiał.
Porównanie skrzyni półpowershift do bezstopniowej, no bez przesady, porównaj Vario z AP.
Porównujesz komfort to weź podobnie wyposażone ciągniki z podłokietnikiem Command Arm w JD i siedzeniem Active Seat

#38 Share statek

statek

    wieczny student

  • Members
  • PipPipPip
  • 1667 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sejny
  • Zainteresowania:Piłka nożna, elektronika, komputery

Napisany 02 maj 2010 - 18:41

JD 6330 vs MF 5455 vs New Holand T6010D jaro, zadnego sprzetu ktory mam w sygnaturze prawdopdobnie bym nie kupil gdyby nie PROW. To raczej oczywiste ze nie wydałbym 300 tys na ciagnik.

ja jezdzilem tez troche za fendtem, malo sztuk jest w mojej okolicy, w powiecie jeden (moj:p) z vario

Ale nikt nie podaje wyliczen z kosmosu. Sam boje sie troche ile moja 412 spali przy gruberze:) ale ponizej 12 raczej nie zejdzie. 2L/h to ma na postoju. Podaje tylko z praktyki. MF 5435 w AB 100 zejdzie poniżej 12, oczywiscie wszystko zalezy od operatora i stylu. Dlatego tez sa bardzo duże odchylenia w spalaniu. Jeden orze 6km/h a drugi 8km/h i ciagnik płacze.

To sa moje spostrzeżenia gdy porownywałem JD 6430 Premium AQP i 412. Z tylu naprawde Fendt ma wszystkie "wieksze" i nie wydaje mi sie aby materiał mogł być gorszy, ale fakt tez nie slyszałem zeby w JD coś puściło.

Jaro wywołał temat wiec napisałem dlaczego wybrałem fendta. RobertBara, porownywałem ciągniki o tych samych cenach. Korbanek wycenił mi naprawde bardzo dobrze i nie widziałem sensu brania JD przy zdecydowanie gorszej skrzyni, mniejszym ogumieniu i osi amortyzowane w jednej plaszczyznie.
Tak jak ze wszystkim sa plusy i minusy. W fendzie wkur.. mnie mała kabina a w JD znowu dzwignia biegów jest zdecydowanie za daleko od reki. No i moje spostrzezenie, akumulator w JD powinien być w innym miejscu, z przodu bardziej dostaje po d...

Co do tego dlaczego ludzie biorą JD przypomina sie historia jak byłem u dilera w białymstoku i przyszedl rolnik zeby pogadac o ciagniku bo widzial ze w gazecie jest promo (pewnie chodzilo o topagrar. Rozmowa zaczeła sie o jakiej mocy, no to 90 koni. I na tym w sumie sie skończyła bo chlop nie wiedział co to rewers elektrohydrauliczny, ehr i reszta. Wział go z ładowaczem bez zastanowienia. Ma po prostu bardzo dobra opinie a polowa ludzi gdy sie zapytasz dlaczego? nie potrafi udzielic odpowiedzi nawet na to jakie wyposazenie posiada tylko ze "full wypas". Moze u Ciebie jest inaczej.

Dlaczego 200 vario chcesz? ja bym wzial 309, jesli cos. Sama masa jest większa. Co do ładowacza poprawi stabilność

Fendt 412 TUZ WOM TI TMS, MF 5435 z ładowaczem Stoll 15, NH T5060, JCB 527-58, Zetor 7211, wóz sano 10m3 agregat ares l/z siewnik famarol i gaspardo SP4, Joskin Modulo2 8400l, gruber Rolmako 3m, sieczkarnia Claas Jaguar 840 + kemper 3000, pług kverneland AB 100. 130ha i 200 krówek


#39 Share Rogeryk

Rogeryk

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 535 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 maj 2010 - 19:19

JD 6330 vs MF 5455 vs New Holand T6010D ekspert barabara niech przeczyta... Spalanie 4,7 było średnie a prędkość dochodziła czasami do 12 km/h a nie cały czas. Weś sobie na testy i sprawdź.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
JD 6330 vs MF 5455 vs New Holand T6010D Dzisiaj, 23:47
  •  

#40 Share statek

statek

    wieczny student

  • Members
  • PipPipPip
  • 1667 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sejny
  • Zainteresowania:Piłka nożna, elektronika, komputery

Napisany 02 maj 2010 - 19:24

JD 6330 vs MF 5455 vs New Holand T6010D Rogeryk naprawde nigdy nie uwierze w spalanie ktore podales. Mogłby ktos podać linka do tego tematu?

Fendt 412 TUZ WOM TI TMS, MF 5435 z ładowaczem Stoll 15, NH T5060, JCB 527-58, Zetor 7211, wóz sano 10m3 agregat ares l/z siewnik famarol i gaspardo SP4, Joskin Modulo2 8400l, gruber Rolmako 3m, sieczkarnia Claas Jaguar 840 + kemper 3000, pług kverneland AB 100. 130ha i 200 krówek



Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy