grzesiek19863

Renault 110.54 problem z podnosnikeim!!! pomocy!!!!

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam. Mam problem z podnosnikeim w Renault 110.54 stanal w polowie i nie chce ruszyc ani w dol ani w gore!! Sterowany jest przez EHR, przyciskami na blotniku tez nie dziala. Czy jest tam jakis bezpiecznik ktory mogl sie spalic?? szukalem i nic nie moge znalezc, te pod kierownica sa dobre. w ktory miejscu jest jakis bezpiecznik od EHR? pomocy!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renatka    1

Jeżeli mruga ci kontrolka od podnośnika to przekręć pierwsze pokrętło którym regulujesz wysokość podnoszenia w jedną i drugą stronę do oporu Powinno przestać mrugać i ma działać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to ze ta kontrolka wcale sie nie swieci jakby wcale prad nie dochodzil do kompa od EHR:( nie moge znalezc przyczyny, szukalem przewodu zasilajacego ale tez go nie widze:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renatka    1

szkoda ze ci nie pomogłem sam od niedawna mam taką renówkę ,może jak dojdziesz co szwankowało to napiszesz i komuś pomożesz

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
360P    4

Cały ten kokpit od EHRu jest na dwóch śrubach imbusowych, zdaje sie że na imbusa 6tke. Odkręć je i wyciągnij ten modem, sprawdź. Może wtedy do czegoś dojdziesz.


"(...) Idź wyprostowany wśród tych co na kolanach, wśród odwróconych plecami i obalonych w proch.(...) Bądź wierny. Idź" Z.Herbert

Rolnictwo - w służbie ludzkości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
360P    4

Obyś znalazł przyczyne takiego stanu rzeczy. Niestety, w Reniach zdarza sie że instalacja elektryczna szwankuje. A ciągnik kupiłes w PL czy z zagranicy?


"(...) Idź wyprostowany wśród tych co na kolanach, wśród odwróconych plecami i obalonych w proch.(...) Bądź wierny. Idź" Z.Herbert

Rolnictwo - w służbie ludzkości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
360P    4

Był u Ciebie elektryk? Zbadał ten problem?

Jedyne miejsce, gdzie są bezpieczniki to pod kierownicą. Jeśli gwałtownie przestał Ci działać, to a) albo wypięła sie kostka która jest pod tym modułem b - na obwodzie np na przyciskach na błotnikach wypiął sie kabel. Musisz obszukać dokładnie instalacje, nie ma innej opcji.


"(...) Idź wyprostowany wśród tych co na kolanach, wśród odwróconych plecami i obalonych w proch.(...) Bądź wierny. Idź" Z.Herbert

Rolnictwo - w służbie ludzkości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Elektryk ma przyjechac do mnie jutro... Dam znac co i jak z tym podnosnikiem. Miedzy czasie zmienilem półoskę w przednim moście gdyz pękła!! nie kupilem nowej bo kosztuje prawie 2500zl, za uzywana dalem 600zl i jest wszystko ok:) Wiec terz czekam tylko na elektryka... pozdro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Doszedłem sam co z tym podnosnikiem... komputer od EHR robil zwaecie i spalil sie bezpiecznik, ktory jest az pod sama kierownica za tymi glownymi bezpiecznikami... tzn ta klapke z calymi bezpiecznikami odchyla sie na dol, przykrecona jest ona na motylku. Za nia jest jescze kilka bezpiecznikow i tam jest od podnosnika:) mam zrobione ka krotko podnoszenie i opuszczanie bez kompa. musze oddac go do elektronika bo sa spalone 2 sciezki. Lampa na nim miga ale nie reaguje. Mam jescze jedno pytanie. Zaraz pod siedzeniem kierowcy oczywiscie na zewnatrz kabiny sa wkrecone 2 czujniki jeden obok drugiego. od czego one sa??? z jednego i drugiego wychodza przewody zakonczone kostkami. U mnie sa one i jeden czujnik i drugi rozpiete bo oczywiscie sa do nich 2 kostki do zpiecia, no ale u mnie sa rozlaczone. Jak jest u was z tym??? czy to jest do EHR????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    5

Kabinę masz w Renówce amortyzowaną??


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adus19922    0

Kurde tez mam taki problem w renowce i nie wiem co jest... Lampka od EHRu caly czas sie swieci, a EHR w kabinie wogule nie reaguje jedynie na blotniku z lewej strony ciagnika moge go podnosci bo opuszczac tez sie nie da.. POmocy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj