Skocz do zawartości

Zdjęcie

NH T6020


83 odpowiedzi na ten temat

#21 Share wysoki24

wysoki24

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 113 postów

Napisany 27 grudzień 2010 - 03:10

NH T6020 Po cene to chyba najlepiej iść do dilera z swojego terenu, przecież w tych ciagnikach jest tyle opcji dodatkowych do wyboru, że nikt na agrofoto dobrej ceny nie poda dokładnej.

przedni TUZ, WOM, ilość obciązników, oś amortyzowana czy stała, typ fotela, podłokietnika, rozdzaj skrzyni biegów, ilość hydrauliki, zaczepy, radio, kogut i wszystko inne robi duze roznice w cenie z tego co wiem, więc każda odpowiedz na internecie bedzie bledna.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
NH T6020 Dzisiaj, 05:17
  •  

#22 Share mata

mata

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 6 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wlkp.

Napisany 31 grudzień 2010 - 20:44

NH T6020 Różnica w cenie delty i plusa to 15 tyś. netto
cena z 13 grudnia T6010 delta od 154 tyś. netto,a T6010 plus od 169 tyś. netto
do modelu T6020 dodać 4tyś. netto

#23 Share yarecki12

yarecki12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 974 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dolnośląskie

Napisany 31 grudzień 2010 - 21:24

NH T6020 Myśle że warto dołożyć te 15 tysięcy bo wtedy dostajemy lepsza hydraulikę, podnośnik mocniejszy oraz amortyzowaną kabinę. Myślę ze to nieduża różnica bo niektóre marki za samą kabinę każą dopłacać po 10-20 tysięcy.

#24 Share goolman19

goolman19

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 199 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Ostrzeszów
  • Zainteresowania:Mechanizacja, rolnictwo

Napisany 01 marzec 2011 - 18:24

NH T6020 Witam! wyskoczył może komuś w NH6020 taki błąd na komputerze o symbolu 14101 ?? gdyby ktoś coś mi poradził byłbym wdzięczny :) Ogólnie polecam Nh 6020 plus ;)

#25 Share marcos99

marcos99

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 1 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 marzec 2011 - 18:35

NH T6020 Dużo pali ten NH 6020 w orce?

#26 Share piotrek4x4

piotrek4x4

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 209 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice łowicza
  • Zainteresowania:samochody, tunning, rolnictwo

Napisany 14 maj 2011 - 11:36

NH T6020 Myślę że podnośnik o udźwigu ok 6 ton przy delcie 6010 i 6020 jest wystarczający do zdecydowanej większości maszyn przeznaczonych pod moc tego traktora, masa tego ciągnik też jest znaczną bo wynosi ok 5 ton bez obciążników, dołączając do tego przestronną kabinę bije na głowę t5060 i t5070, jeżeli ciągnik miałby prcować głównie w transporcie to warto rozwarzyć wersję plus z amortyzowaną kabiną i opcję amortyzowanej osi, co do stwierdzenia że 6020 jako ciągnik pomocniczy to chyba do bardzo dużego gospodarstwa, albo ktoś niewie jakie ten ciągnik ma gabaryty... pomocniczy to bardziej t 5000, lżejszy bo ok 4 ton masy własnej i zwrotniejszy co za tym idzie mniejsze zużycie paliwa w lekkich pracach w stosunku do seri t 6000. Przy 6030 i 6050 delta podnośnik może być za słaby do ciężkich agregatów lub pługa, a także mała wydajność hydrauliki jak np do oprużniania przyczepy silosowej o napędzie przenośnika hydraulicznego przy zbiorze kiszonek.W przypadku takich usług przy 6 cylindrowym ciągniku stawiałbym na plusa. ale sie rozpisałem :P ...

#27 Share wiesko

wiesko

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 564 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 sierpień 2011 - 09:14

NH T6020 Ile tera cenia sie T6020 netto w wersji Delta? Myslalem nad T5060 ale ze wzgledu na wieksza stabilnosc przy agregacie i plugu chyba wybor padnie na tego. W co mozna go doposazyc a co jest w standardzie? Jakie mozna najszersze opony wziasc? Jak ktos moze niech pomoze hehe:)

#28 Share piotrek4x4

piotrek4x4

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 209 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice łowicza
  • Zainteresowania:samochody, tunning, rolnictwo

Napisany 09 wrzesień 2011 - 08:20

NH T6020 T6020 delta cena netto standard 176 tys można wziąć skrzynie 16x16 dopłata 5 tys, standardowe ogumienie 520/70 r 38 tył , tych na 34 cale nie polecam, mały prześwit, gorszy uciąg, 810 kg obciążenia przód, najszersze koła to 650/65 r 38 tył i 540/65 r 28 przód, tylko do czego ci potrzebne takie szerokie? jeszcze mogą być 600/65 r 38 tył, i 480/65 r 28 przód, za szerokie koła dopłata ok 4 tys. fotel pneumatyczny dopłata 1,5 tys, drugi oryginalny kogut to (aż) 1 tys dopłaty

#29 Share wiesko

wiesko

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 564 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 wrzesień 2011 - 09:26

NH T6020 Optimum dla mnie to 600/65 r 38 tył gdyz widze ze znajomy we wiosce ma na swoim NH 6010 wezsze chyba 540 cos sie mi tak rzucilo w oczy i na piaskach jakie u nas wszedzie w kolo to przyczepnosc slaba, ciagnik mocny ale co z tego jak opona waska i od razu jak zgrzebnie dol wykopany na prawie pol metra a nie daj Boze jest jeszcze sucho to juz w ogole...

#30 Share Barcol84

Barcol84

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 62 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wlkp
  • Zainteresowania:Praca, i nie tylko :)

Napisany 17 październik 2011 - 20:44

NH T6020 Dzisiaj dostałem wycene NH T6020 Plus 110KM, z amortyzowaną kabiną, skrzynia 16/16, ogumienie 420 przód, 520tył, bez przedniego tuza, obciążniki przód 1050kg - cena 183tyś Netto. Jest to do przyjęcia, z tym że chcialem sie dowiedziec jak u nich silniki maja spalanie, czy sa oszczędniejsze np: od Case IH maxxum podobnej mocy , czy nie. :P Wie ktoś może ??

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
NH T6020 Dzisiaj, 05:17
  •  

#31 Share farmersNHtd95d

farmersNHtd95d

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 802 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazury
  • Zainteresowania:Fan marki NH i ogólnie nowinki techniczne o maszynach rolniczych.

Napisany 18 październik 2011 - 06:19

NH T6020 Ja bym ci radził szersze opony np. 480p i 600t po te co są to wąskie trochę do takiego ciągnika, cena kuszącą u jakiego dilera ? To już po negocjacjach ? Silniki w case i NH są takie same także nie powinno być różnicy w spalaniu.

#32 Share tytusT1

tytusT1

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 65 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 październik 2011 - 20:21

NH T6020 kolego po co mu szersze opony on ledwo z tymi sie radzi dobra rada z doswiadczenia z tej seri to trzeba brac przynajmniej 6030 szóstka sobie jakos radzi i wcale wiecej nie spali ten ciagnik ze 110km jest strasznie mulowaty no jeszcze zalezy do czego potrzebny bo w turze to bedzie chodzil ale np do transportu porazka 10t przypinasz i pod kazda gorke redukujesz a cena mysle ze dobra mi swojego czasu oferowano 6070 za 240000 bruto

Edytowany przez krolikNH, 18 październik 2011 - 21:29.


#33 Share woytek

woytek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 133 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 18 październik 2011 - 22:02

NH T6020 Kolego tytusT1, czy Ty kiedykolwiek miałeś okazje jeździć T6020? Bo jeżeli twierdzisz, że traktor posiadający 112KM ma problemy w transporcie z ciężarem 10t, to szczerze wątpię że w ogóle nim jeździłeś. Przy skrzyni 17x16 z przyczepami o wadze około 25t, przyznam że faktycznie przy średniej górce muszę zejść na 16 bieg, na 15 redukuje już pod naprawdę stromych podjazdach. Także jeżeli ktoś ma skrzynie 16x16, to tych redukcji wcale nie będzie musiał robić tak często.

#34 Share tytusT1

tytusT1

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 65 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 październik 2011 - 06:02

NH T6020 jezdzilem ok 200 godzin przy trasporcie kukurydzy z t088 chodzil i wiem jak sobie radzil a posiadam ts 115 wiec to odpowiednik 6030 wiec wiem ze jesli dac im takie samo obciazenie to ts spali mniej

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowany przez krolikNH, 19 październik 2011 - 18:48.


#35 Share Barcol84

Barcol84

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 62 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wlkp
  • Zainteresowania:Praca, i nie tylko :)

Napisany 20 październik 2011 - 17:57

NH T6020 Dzisiaj wstępnie spisałem umowe za NH T6020 Plus, ale do wyposażenia które opisałem wczesniej doszła miękka oś przednia, gdyz tylko taki egzemplarz mieli na stanie. Cena także wzrosła do 198tys Netto, gdyz ciągniki z Tier III odchodzą juz do lamusa i będą teraz z nowszymi normami emisji spalin i dilerzy podnoszą ceny za te ostatnie sztuki, bo juz wiedza że szykuje sie podwyżka :)Cena i tak nie jest najgorsza, bo dzis rano otrzymałem jeszcze oferte na Deutz-Fahra Agrotron 410 ,112 KM i już w standardzie czyli bez miękkiej osi ,miękkiej kabiny, obciążników i jeszcze kilku drobniejszych dupereli wycenili mi go na 200Netto wiec bez porównania. Pozdrawiam.

#36 Share wiesko

wiesko

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 564 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 październik 2011 - 21:23

NH T6020 @Barcol84 A nie wiesz ile w wersji Delta mniej wiecej kosztuje T 6020?

#37 Share Eryko

Eryko

    Rolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 898 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wlkp

Napisany 22 październik 2011 - 18:59

NH T6020 T6020 Delta 178.000zł netto.

#38 Share farmersNHtd95d

farmersNHtd95d

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 802 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazury
  • Zainteresowania:Fan marki NH i ogólnie nowinki techniczne o maszynach rolniczych.

Napisany 22 październik 2011 - 19:19

NH T6020 @ERYKO wiesz może jak cena 6020 Elite ?

#39 Share Eryko

Eryko

    Rolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 898 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wlkp

Napisany 22 październik 2011 - 21:13

NH T6020 Niestety Elite nie wiem bo się nie interesowałem,ale pewnie coś około 195.000zł netto.
Jakby Cie Plus interesował to cena 188.000zł netto. oczywiście to cena katalogowa z której jest trochę do urwania.Przedstawiciel zapewniał mnie że więcej niż 2-3 tys zł nie zejdzie z ceny :D

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
NH T6020 Dzisiaj, 05:17
  •  

#40 Share Barcol84

Barcol84

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 62 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wlkp
  • Zainteresowania:Praca, i nie tylko :)

Napisany 22 październik 2011 - 22:05

NH T6020

@Barcol84 A nie wiesz ile w wersji Delta mniej wiecej kosztuje T 6020?

Miałem wlasnie do wyboru Delte i Plusa, i zdecydowałem sie na Plusa, bo Delta mimo że tańsza miała juz wyprowadzone wsporniki do Tura i joystick w kabinie , itp, a za to musiał bym dopłacić 10tyś zł netto a wcale bym tego nie używał. A tak bez Tura to w okolicach 175 tyś Netto stoi. A co do samych negocjacji o tego Plusa, to nie dosyć że diler nie chcial nic opuścic ze 195 tyś to jeszcze mi podwyższył do 198 tyś bo niby ostatnia szt. w tym roku na WLKP. !!! Zapewne ściema taka ze szok.

Podobne tematy