Skocz do zawartości

Zdjęcie

SILNIKI DEUTZ


456 odpowiedzi na ten temat

#161 Share emillo1212

emillo1212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 284 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Maszyny rolnicze

Napisany 01 luty 2012 - 17:48

SILNIKI DEUTZ Ale w Lamborghini chyba były oryginalnie montowane silniki Deutz?
Deutz is Power!

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
SILNIKI DEUTZ Dzisiaj, 11:40
  •  

#162 Share Emil783

Emil783

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 4 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 luty 2012 - 18:32

SILNIKI DEUTZ nie chyba nie są montowane takie same silniki jak w same i hurlimann

#163 Share Emil783

Emil783

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 4 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 luty 2012 - 19:22

SILNIKI DEUTZ a może ma ktoś wał korbowy do sprzedania do lamborghini 4 cylindrowy??

#164 Share rafal2005

rafal2005

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 26 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 luty 2012 - 20:06

SILNIKI DEUTZ

olej do paliwa nie moze sie przedostac bo pompa paliwowa nie ma łączności ze smarowaniem silnika jezeli mocowanie filtra paliwa mocowany jest blisko olejowego ale nie mozliwe zeby tam sie przedostał olej. raczej masz problem z zasilaniem silnika kto wie co dostało sie do zbiornika paliwa. musisz spuścic paliwo wyczyscic układ paliwowy wymienic filtry. to samo radze zrobic z pozostałymi filtrami. polecam oleje Fusch ja do silników leje 15w40 a do skrzyni 1040mc skoro niedawno go kupiłes sprawdz poziom oleju w przekładniach planetarnych przednij tylniej osi. bo jak ktos zostawia taki syf w zbiorniku to kto wie co tam jest a jak pojedziesz na sucho to moze byc kosztowna naprawa. do tych przekłądni lej olej titan gear 90 LS



Filtry i olej zostały sprawdzone na samym początku. Jeśli chodzi o olej w paliwie to dzwoniłem do serwisu, powiedzieli że na pompach wtryskowych (każdy z sześciu wrtysków ma swoją ) są oringi oraz teflonowe uszczelniacze. Jeżeli one padną to jest możwość dostania sie oleju do paliwa i na odwrót. Poziom oleju też samoczynnie wzrósł więc jakieś paliwo też musiało się tam dostać.

#165 Share luk2782

luk2782

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 664 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Borszyn k. Góry
  • Zainteresowania:Kazda porażka jest nawozem sukcesu!

Napisany 02 luty 2012 - 22:00

SILNIKI DEUTZ w okolicy wtryskiwacza paliwo do oleju tak ale zeby olej dostał sie do paliwa to musi byc bardzo duzy przeciek i olej idzie na powrót do zbiornika i przez to czarne paliwo w filtrze. musisz to szybko usunąc bo moze sie okazac ze remontu bedzie wymagał układ korbowo tłokowy bo ropa nie ma takiego smarowania jak olej.
Nie ma piękniejszego dzwięku niz ryk 7,1 litrowego Deutza - muzyka dla moich uszu:)
szacunek dla NH ale respekt uznanie i oddanie dla DEUTZ-FAHR-a:)

#166 Share rafal2005

rafal2005

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 26 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 luty 2012 - 09:12

SILNIKI DEUTZ Zdaję sobie sprawę , że tak nie można jeździć więc ciągnik na razie stoi aż awaria zostanie usunięta. Patrząc na ilośc oleju jaka przybyła szacuję że dostał się do niego ok 1 litr paliwa więc nic poważnego nie powinno się stać skoro wchodzi tam 18 l oleju.

#167 Share eliasz29

eliasz29

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 3 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 luty 2012 - 17:01

SILNIKI DEUTZ mam pytanie z jaką siłą dokręcąć szpilki głowicy.?posiadam ciągnik rolniczy deutz dx 90 rok produkcji 1979, studzony powietrzem, 5 cylindrowy, niestety nie mam wiedzy na temat typu silnika i jego oznaczeń.

#168 Share pawel885

pawel885

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2721 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisany 10 luty 2012 - 17:16

SILNIKI DEUTZ 40Nm 45°+ 45°+ 45°+ 30°

#169 Share eliasz29

eliasz29

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 3 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 luty 2012 - 12:54

SILNIKI DEUTZ bo dokręcałem na 120Nm i szpilka mi szpilka pękła szt 1reszta w pożądku, czy może być od tego czy raczej zmęczenie materiału?? i czy może tak zostać czy muszę po mnienić.

#170 Share rafal2005

rafal2005

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 26 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 luty 2012 - 15:07

SILNIKI DEUTZ

w okolicy wtryskiwacza paliwo do oleju tak ale zeby olej dostał sie do paliwa to musi byc bardzo duzy przeciek i olej idzie na powrót do zbiornika i przez to czarne paliwo w filtrze. musisz to szybko usunąc bo moze sie okazac ze remontu bedzie wymagał układ korbowo tłokowy bo ropa nie ma takiego smarowania jak olej.



Robiłem mały test. Podałem paliwo z baniaka i powrót też został skierowany w to samo miejsce. Kiedy ciągnik chodzi długi czas na wolnych obrotach (800) paliwo nie ciemnieje. po dodaniu gazu do ok 1200 obr/min paliwo po minucie robi się ciemne. Wniosek z tego że gdzieś wzrasta ciśnienie oleju i dostaje się on do paliwa. Czy jest jakieś inne miejsce oprócz pomp wtryskowych gdzie olej mógłby by się dostać do paliwa. Skoro pompy nie są smarowane pod ciśnieniem olej nie powinien się tam tędy dostać.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
SILNIKI DEUTZ Dzisiaj, 11:40
  •  

#171 Share dawidg2

dawidg2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2807 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 12 luty 2012 - 19:33

SILNIKI DEUTZ On jest na pompowtryskach? W ciężarówce to mi szło paliwo do oleju z winy pompowtryskiwaczy. Ale na odwrót się nie robiło.

#172 Share rafal2005

rafal2005

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 26 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 luty 2012 - 07:12

SILNIKI DEUTZ Jest na sześciu osobnych jednosekcyjnych pompach wtryskowych z których każda jest połączona przewodem wysokiego ciśnienia do swojego wtryskiwacza. Więc to raczej nie pompowtryski tylko pośrednie rozwiązanie.

#173 Share dawidg2

dawidg2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2807 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 13 luty 2012 - 16:49

SILNIKI DEUTZ Coś podobnego do pompowtryskiwaczy, albo to jest ich odmiana. By trzeba popytać obeznanych w tym silniku, trochę zresztą dziwne że olej do paliwa bo w układzie paliwowym panuje większe ciśnienie. Chyba że olej leci jak się zgasi silnik.

#174 Share pawel885

pawel885

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2721 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisany 13 luty 2012 - 18:22

SILNIKI DEUTZ To są pompy jednosekcyjne (PLD). Z pompowtryskami miałem doczynienia ale z tym nie bardzo.Trzeba zacząć od wymiany uszczelnień i zobaczyć co się będzie działo...

#175 Share rafal2005

rafal2005

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 26 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 luty 2012 - 21:44

SILNIKI DEUTZ Dzisiaj wyjąłem trzy pompy. Oringi są w idealnym stanie. Ale dla świętego spokoju je wymienię. Zastanawia mnie inna rzecz. Pompy są smarowane natryskowo ale jeśli jakaś pompa (sekcja), która chodzi w oleju jest uszkodzona to może pompować olej z silnika do paliwa. Pytanie jak sprawdzić która.

#176 Share Arek

Arek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3534 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ziemia Łowicka

Napisany 13 luty 2012 - 22:12

SILNIKI DEUTZ Założyć przezroczyste przewody powrotne z wtrysków?

#177 Share dubielewicz

dubielewicz

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 4 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 luty 2012 - 22:23

SILNIKI DEUTZ AGEPOWER Mój problem to luzy zaworowe w silniku F6L913 w kombajnie zbożowym DEUTZ FAHR M 35.75 chłodzony powietrzem oraz schemat regulacji.
Jakie powinny być te luzy??

Mój problem to luzy zaworowe w silniku F6L913 w kombajnie zbożowym DEUTZ FAHR M 35.75 chłodzony powietrzem oraz schemat regulacji.
Jakie powinny być te luzy??

#178 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 luty 2012 - 22:49

SILNIKI DEUTZ Już chyba gdzieś dziś widziałem podobny problem i charakter pisma na innym forum. :rolleyes: (zbieg okoliczności :huh: ?)
Luz na ssącym i wydechowym 0,15mm.
Ustawia się jak w każdym 4 suwowym silniku, gdy tłok jest w GMP.

#179 Share rafal2005

rafal2005

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 26 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 luty 2012 - 12:00

SILNIKI DEUTZ

Założyć przezroczyste przewody powrotne z wtrysków?



Już to zrobiłem przed wyjmowaniem pomp. Każdy powrót wtrysku podłączyłem osobnym wężykiem do osobnego zbiornika. Problem w tym, że tam idą tak małe ilości paliwa, że nie sposób nic rozpoznać. Pozatym na wtryskiwacz olej może dostać się tylko poprzez paliwo z pompy. Brałem pod uwagę inną sytuację w której wtryskiwacze są chłodzone olejem i gdyby wtryskiwacz był pęknięty to olej mógłby się dostawać. Ale w tym silniku nie ma takiego układu. Więc jedyna droga to albo uszczelnienia na pompach które są w idealnym stanie lub popma z dołu gdzie jest smarowana olejem go zbiera. Pytanie czy jeśli dam je do sprawdzenia jest szansa wykrycia takiej nieszczelności.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
SILNIKI DEUTZ Dzisiaj, 11:40
  •  

#180 Share rafal2005

rafal2005

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 26 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 luty 2012 - 14:51

SILNIKI DEUTZ Czy ktoś wie jak z powrotem montować pompy paliwa do silnika w agrotron 135 MK3 ( silnik BFM1013). Chodzi o krzywkę/bolczyk na pompie który zapewne jest odpowidzialny za dawkowanie paliwa. Musi on być wstawiony w prowadnicę widoczną przez otwór do którego jest wkładana pompa. Pytanie brzmi czy wystarczy poprostu wstawić bolczyk w prowadnicę, czy może trzeba to wyregulować np obracając delikatnie pompą.?


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy