Polecane posty

dziarski    0

Witam,mam pytanie na temat silnika deutz F2L511, silnik ten jest zamontowany w ładowarce Zettelmeyer ZL501 a problem z nim jest taki, że podczas pracy strasznie kopci na czarno. Wymieniłem filtr powietrza, zregenerowałem wtryskiwacze i dalej to samo dymi na czarno - może jakaś podpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz159    0

Witam czym moze być spowodowane grzanie się silnika deutz f4l912 chłodzony powietrzem ?

Podczas nagrzania się do temp 90 stopni odcina układ paliwowy. Jakie moga być przyczyny ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

Chłodnice masz czystą? Termostat dobry? czasem go nie wyciągaj bo to jeszcze gorzej działa w tym silniku. te silniki pracują na wyższych temp niż 90 st. Może się pompa zacinać przy tej temperaturze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sztum    0

Mam problem z silnikiem Deutz F4L1011.

 

Mianowicie: po wciśnięciu gazu na maksa, silnik wchodzi na obroty, poczym za pare sekund sam schodzi na wolne obroty ( pedał nadal wciśnięty na maksa )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk2782    19

Ja mam Zettelmeyera ZL502 z 92 roku z 4 deutza chłodzonym powietrzem. Silnik bierze olej? sprawdzałes pompe paliwowa? ona bynajmniej w mojej jest sterowana z wałka rozrządu i jak pójdzie w niej membrana to albo wyciagnie ci olej albo dowali tyle ropy do silnika ile wejdzie:) oba scenariusze sa prawdopodobne

 

sztum

sprawdz ukłąd paliwowy bo wyglada jak by nie dostawał paliwa. jezeli układ bedze czysty to sprawdz sterowanie dawka paliwa moze linka jakas dzwignia nie funkcjonuja prawidłowo no i jeszcze pozostaje kwestia paliwa

Edytowano przez luk2782

Nie ma piękniejszego dzwięku niz ryk 7,1 litrowego Deutza - muzyka dla moich uszu:)

szacunek dla NH ale respekt uznanie i oddanie dla DEUTZ-FAHR-a:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sztum    0

Sęk w tym że układ cały sprawdzony, dźwignie też, wtryskiwacz nowe, pompki sprawne.

nie dodałem że silnik jest po remoncie - możę coś z rozrządem - jak myślicie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gogo500    0

witam trafił mi sie Deutz Dx 120 z silnikiem do remontu i skrzynia biegów ile by mnie to wyniosło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal2005    0

Posiadam Agrotrona 135 MK3 z 2001 roku. Niedawno ciągnik stanął podczas jazdy w mrozie ok -15C i nie chce odpać. Po odkręceniu filtra paliwa okazało się, że paliwo jest ciemne jak by olej się przedostawał do niego. Czy to możliwe? Dodam, że ciągnik został nie dawno zakupiony, został w nim jedynie wymieniony olej w silniku na Fuchs Agrifarm STOU 1040 MC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk2782    19

olej do paliwa nie moze sie przedostac bo pompa paliwowa nie ma łączności ze smarowaniem silnika jezeli mocowanie filtra paliwa mocowany jest blisko olejowego ale nie mozliwe zeby tam sie przedostał olej. raczej masz problem z zasilaniem silnika kto wie co dostało sie do zbiornika paliwa. musisz spuścic paliwo wyczyscic układ paliwowy wymienic filtry. to samo radze zrobic z pozostałymi filtrami. polecam oleje Fusch ja do silników leje 15w40 a do skrzyni 1040mc skoro niedawno go kupiłes sprawdz poziom oleju w przekładniach planetarnych przednij tylniej osi. bo jak ktos zostawia taki syf w zbiorniku to kto wie co tam jest a jak pojedziesz na sucho to moze byc kosztowna naprawa. do tych przekłądni lej olej titan gear 90 LS


Nie ma piękniejszego dzwięku niz ryk 7,1 litrowego Deutza - muzyka dla moich uszu:)

szacunek dla NH ale respekt uznanie i oddanie dla DEUTZ-FAHR-a:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Emil783    0

Witam chciał bym sie dowiedzieć czy da rade przykręcić silnik deutz do lamborghini czy by pasował na sruby ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Emil783    0

a może ma ktoś wał korbowy do sprzedania do lamborghini 4 cylindrowy??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal2005    0

olej do paliwa nie moze sie przedostac bo pompa paliwowa nie ma łączności ze smarowaniem silnika jezeli mocowanie filtra paliwa mocowany jest blisko olejowego ale nie mozliwe zeby tam sie przedostał olej. raczej masz problem z zasilaniem silnika kto wie co dostało sie do zbiornika paliwa. musisz spuścic paliwo wyczyscic układ paliwowy wymienic filtry. to samo radze zrobic z pozostałymi filtrami. polecam oleje Fusch ja do silników leje 15w40 a do skrzyni 1040mc skoro niedawno go kupiłes sprawdz poziom oleju w przekładniach planetarnych przednij tylniej osi. bo jak ktos zostawia taki syf w zbiorniku to kto wie co tam jest a jak pojedziesz na sucho to moze byc kosztowna naprawa. do tych przekłądni lej olej titan gear 90 LS

 

 

Filtry i olej zostały sprawdzone na samym początku. Jeśli chodzi o olej w paliwie to dzwoniłem do serwisu, powiedzieli że na pompach wtryskowych (każdy z sześciu wrtysków ma swoją ) są oringi oraz teflonowe uszczelniacze. Jeżeli one padną to jest możwość dostania sie oleju do paliwa i na odwrót. Poziom oleju też samoczynnie wzrósł więc jakieś paliwo też musiało się tam dostać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk2782    19

w okolicy wtryskiwacza paliwo do oleju tak ale zeby olej dostał sie do paliwa to musi byc bardzo duzy przeciek i olej idzie na powrót do zbiornika i przez to czarne paliwo w filtrze. musisz to szybko usunąc bo moze sie okazac ze remontu bedzie wymagał układ korbowo tłokowy bo ropa nie ma takiego smarowania jak olej.


Nie ma piękniejszego dzwięku niz ryk 7,1 litrowego Deutza - muzyka dla moich uszu:)

szacunek dla NH ale respekt uznanie i oddanie dla DEUTZ-FAHR-a:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal2005    0

Zdaję sobie sprawę , że tak nie można jeździć więc ciągnik na razie stoi aż awaria zostanie usunięta. Patrząc na ilośc oleju jaka przybyła szacuję że dostał się do niego ok 1 litr paliwa więc nic poważnego nie powinno się stać skoro wchodzi tam 18 l oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
eliasz29    0

mam pytanie z jaką siłą dokręcąć szpilki głowicy.?posiadam ciągnik rolniczy deutz dx 90 rok produkcji 1979, studzony powietrzem, 5 cylindrowy, niestety nie mam wiedzy na temat typu silnika i jego oznaczeń.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
eliasz29    0

bo dokręcałem na 120Nm i szpilka mi szpilka pękła szt 1reszta w pożądku, czy może być od tego czy raczej zmęczenie materiału?? i czy może tak zostać czy muszę po mnienić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal2005    0

w okolicy wtryskiwacza paliwo do oleju tak ale zeby olej dostał sie do paliwa to musi byc bardzo duzy przeciek i olej idzie na powrót do zbiornika i przez to czarne paliwo w filtrze. musisz to szybko usunąc bo moze sie okazac ze remontu bedzie wymagał układ korbowo tłokowy bo ropa nie ma takiego smarowania jak olej.

 

 

Robiłem mały test. Podałem paliwo z baniaka i powrót też został skierowany w to samo miejsce. Kiedy ciągnik chodzi długi czas na wolnych obrotach (800) paliwo nie ciemnieje. po dodaniu gazu do ok 1200 obr/min paliwo po minucie robi się ciemne. Wniosek z tego że gdzieś wzrasta ciśnienie oleju i dostaje się on do paliwa. Czy jest jakieś inne miejsce oprócz pomp wtryskowych gdzie olej mógłby by się dostać do paliwa. Skoro pompy nie są smarowane pod ciśnieniem olej nie powinien się tam tędy dostać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

On jest na pompowtryskach? W ciężarówce to mi szło paliwo do oleju z winy pompowtryskiwaczy. Ale na odwrót się nie robiło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal2005    0

Jest na sześciu osobnych jednosekcyjnych pompach wtryskowych z których każda jest połączona przewodem wysokiego ciśnienia do swojego wtryskiwacza. Więc to raczej nie pompowtryski tylko pośrednie rozwiązanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

Coś podobnego do pompowtryskiwaczy, albo to jest ich odmiana. By trzeba popytać obeznanych w tym silniku, trochę zresztą dziwne że olej do paliwa bo w układzie paliwowym panuje większe ciśnienie. Chyba że olej leci jak się zgasi silnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

To są pompy jednosekcyjne (PLD). Z pompowtryskami miałem doczynienia ale z tym nie bardzo.Trzeba zacząć od wymiany uszczelnień i zobaczyć co się będzie działo...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal2005    0

Dzisiaj wyjąłem trzy pompy. Oringi są w idealnym stanie. Ale dla świętego spokoju je wymienię. Zastanawia mnie inna rzecz. Pompy są smarowane natryskowo ale jeśli jakaś pompa (sekcja), która chodzi w oleju jest uszkodzona to może pompować olej z silnika do paliwa. Pytanie jak sprawdzić która.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj