Skocz do zawartości

Zdjęcie

SILNIKI DEUTZ


456 odpowiedzi na ten temat

#81 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 25 kwiecień 2010 - 22:45

SILNIKI DEUTZ Jak ustawialiśmy zawory, to były uszczelki metalowo - (jakieś tworzywo). Za oryginalny komplet uszczelek pod pokrywy zaworów zapłaciliśmy około 120-130 zł. Poza tym @szczepek2 masz katalog przecież, więc możesz sprawdzić czy w silnikach 912 i 913 były takie same uszczelki pod głowicę. :D Odnośnie pasowania uszczelki od Władka, to jestem zwolennikiem robienia na częściach dedykowanych.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
SILNIKI DEUTZ Dzisiaj, 20:48
  •  

#82 Share szczepek2

szczepek2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 117 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podkarpackie koło Dębicy

Napisany 26 kwiecień 2010 - 21:29

SILNIKI DEUTZ Wczoraj miałem chyba jakiś gorszy dzień (zatrzymanie myślenia). Sprawdziłem w katalogu i rzeczywiście silniki 912 (np. w DX 4.xx) i 913 (np. w moim AgroXtra 6.17) mają takie same uszczelki pod głowicami - ten sam numer katalogowy. Dzięki Bobek_Farmer. Dzisiaj tylko dokręciłem śruby na dwóch głowicach (miały lekko okopcone żeberka) i silnik przestał "szczekać". Ale to tylko tymczasowo - niedługo muszę kupić 6 kompletów uszczelek pod głowice.
Brak roboty, nadmiar kasy = popieprzone w głowie. Rolnictwo ratuje mnie przed jednym i drugim.

#83 Share Leo

Leo

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 65 postów

Napisany 05 maj 2010 - 21:20

SILNIKI DEUTZ Ile oleju biorą wam silniki Deutza między zmianami oleju i co ile wymieniacie olej? Interesują mnie szczególnie te chłodzone powietrzem. Ja zmieniam co 250h i trzeba dolać 3l.

#84 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 maj 2010 - 07:44

SILNIKI DEUTZ @Leo czytałem o twoich problemach, nie próbowałeś zmienić olej na inny? bardzo dużo musisz dolewać max 1/3tego to maksymalna norma

#85 Share Leo

Leo

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 65 postów

Napisany 06 maj 2010 - 12:17

SILNIKI DEUTZ Ja problemów nie mam, ale ciągnik owszem :) . Gdzieś ucieka mu olej i trudno zlokalizować przyczynę. Zmiana oleju na gęściejszy wiele tu nie pomoże, a raczej może dać wrażenie, że wszystko jest w normie.
Ciekaw jestem ile pobierają oleju inne silniki Deutza. Słyszałem, że stare DX'y też lubiły go trochę wypić.

#86 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 06 maj 2010 - 12:33

SILNIKI DEUTZ Ja mam silnik taki jak w Agrostarze chłodzony powietrzem i nie bierze oleju wymiana co 250-300h. Zależy jaki masz, przebieg i jak traktujesz silnik. Olej jest sprawdzany regularnie i nie zauważyłem jakiegoś wzmożonego poboru. Trzeba brać uwagę, że olej, obok powietrza, to też chłodziwo, więc zawsze w tego typu silniku zużycie jest większe, niż w chłodzonym cieczą.

#87 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 maj 2010 - 13:01

SILNIKI DEUTZ

Ja problemów nie mam, ale ciągnik owszem :) . Gdzieś ucieka mu olej i trudno zlokalizować przyczynę. Zmiana oleju na gęściejszy wiele tu nie pomoże, a raczej może dać wrażenie, że wszystko jest w normie.
Ciekaw jestem ile pobierają oleju inne silniki Deutza. Słyszałem, że stare DX'y też lubiły go trochę wypić.

Zaraz tam gęstszy, olej olejowi nierówny, choć by tej samej klasy lepkości był czy właściwości myjące były takie same, nie wiem co lejesz teraz, ale spróbuj zmienić na innego producenta, poczytaj sobie różne fora motoryzacyjne, na jednym oleju silnik brał olej a na innym mniej lub wcale, może akurat aktualny olej nie lubi Twój silnik :)

#88 Share mirasek

mirasek

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 06 maj 2010 - 14:09

SILNIKI DEUTZ @Ferdek
-odparowalność
-lepkość w temp. roboczej (ok. 100 st.C) i HTHS
-stabilność lepkościowa

Poprzez te parametry olej sam w sobie określa swoje ubytki w czasie eksploatacji. Stąd różnice. Reszta to silnik (wycieki, spalanie oleju). Olej nie wyremontuje silnika, to raz, dwa to że silnik może mieć pewne predyspozycje techniczne do zwiększonego poboru oleju (np. natrysk oleju na denka tłoków, itp.) i trzeba znac jego "normę" chociarz te normy wg producenta są mooocno naciągane, z dużym zapasem aby uniknąć odpowiedzialności gwarancyjnej w niektórych przypadkach.

#89 Share volf

volf

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 173 postów

Napisany 06 maj 2010 - 22:42

SILNIKI DEUTZ

@Leo czytałem o twoich problemach, nie próbowałeś zmienić olej na inny? bardzo dużo musisz dolewać max 1/3tego to maksymalna norma

Czyli 3 litry na 250 mth to bardzo dużo :) Według mnie to jest ok i nie szukałbym dziury w całym, przecież ciągnik ma już parę ładnych lat. Druga sprawa to większe zużycie oleju w silnikach chłodzonych powietrzem w stosunku do tych chłodzonych cieczą jest sprawą normalną.
Sam mam dx 3.70 i mam podobną konsumpcję oleju. Co ciekawe francuska instrukcja obsługi przewiduje wymianę oleju w silniku w zależności od klasy oleju :) :
dla oleju CC-250mth
dla oleju CD-500mth

#90 Share Lucek157

Lucek157

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 4 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Grabowiec

Napisany 13 maj 2010 - 22:17

SILNIKI DEUTZ Witam , posiadam agrostara 6.61 z 90r ,145KM, jaki olej moge zastosować w tym silniku ? napewno 15w40 ale może jakiś konkretna marke polecicie , i jaki olej do skrzyni biegów ?, aha jeszcze mam pytanie odnośnie pompy paliwa , mam takie wrażenie że zawiesza sie na wolnych obrotach tzn wolne obroty ma rzędu 8-9 tyś , czasem zejdzie do 7 , co to może być ? regulator obrotów zaczyna niedomagać ?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
SILNIKI DEUTZ Dzisiaj, 20:48
  •  

#91 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 maj 2010 - 06:45

SILNIKI DEUTZ ha ha to wolne obroty to masz silnik od F1 chyba he he
jak już to 800-900 obr :lol:

#92 Share Lucek157

Lucek157

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 4 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Grabowiec

Napisany 14 maj 2010 - 07:25

SILNIKI DEUTZ no tak pomyliłem sie :lol: ma 800-900 obr to normalne ?

#93 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 maj 2010 - 10:34

SILNIKI DEUTZ

olej nie spływa z filtra! W obudowie jest specjalny zawór, który się otwiera w momencie odkręcania filtra (wkład się unosi i olej spływa). Nie ma potrzeby nalewać oleju ponad stan. Wężyk rzeczywiście nie jest najlepszym rozwiązaniem i olej szybko by uciekł. Jeżeli chodzi o filtry - myślę, że mogę zaoferować super ceny na oryginale filtry do silnika:-) Potrzebowałbym tylko numer seryjny silnika spisany z tabliczki znamionowej.

User @Agpower chyba już do Nas nie zagląda :lol:
Właśnie wymianiłem filtr i faktycznie jest tam ten zaworek i po odkręceniu filtra spłyneło jeszcze z 0,5l oleju, ale ten zaworek jest właśnie na kroćcu na którym jest osadzony ten gumowy wężyk, więc jeśli ten zaworek faktycznie spełnia swoje zadanie, to chyba nawet po zerwaniu tego wężyka olej nie powinien wycieknąć tym wężykiem nawet podczas pracy silnika?

#94 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 maj 2010 - 10:58

SILNIKI DEUTZ

Czyli 3 litry na 250 mth to bardzo dużo Dodany obrazek Według mnie to jest ok i nie szukałbym dziury w całym, przecież ciągnik ma już parę ładnych lat. Druga sprawa to większe zużycie oleju w silnikach chłodzonych powietrzem w stosunku do tych chłodzonych cieczą jest sprawą normalną.
Sam mam dx 3.70 i mam podobną konsumpcję oleju. Co ciekawe francuska instrukcja obsługi przewiduje wymianę oleju w silniku w zależności od klasy oleju Dodany obrazek :
dla oleju CC-250mth
dla oleju CD-500mth


Aż usiadłem-Twoim zdaniem 3 l na 250 mth to nie jest dużo ?A wyobrażasz sobie ciągnik w którym od wymiany do wymiany nie trzeba dolewać oleju ?

#95 Share volf

volf

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 173 postów

Napisany 15 maj 2010 - 22:46

SILNIKI DEUTZ Do jaro
3 litry na 250 mth to naprawdę niedużo. Co do drugiego pytania, owszem wyobrażam sobie taki ciągnik..., ale czy mówimy o ciągniku ponad dwudziestoletnim z nalotem pod 10 000 mth?
Druga sprawa-jak się ma koszt tych dodatkowych 3 litrów oleju względem kosztu remontu generalnego silnika.
Trzecia sprawa-silniki chłodzone powietrzem mają wyraźnie większe zużycie oleju.

#96 Share deutz611

deutz611

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 21 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mazowieckie
  • Zainteresowania:Wszystkim co ma koła i silniki...

Napisany 16 maj 2010 - 00:58

SILNIKI DEUTZ Posiadam DF Agrostara 6.11 licznik wskazuje obecnie prawie 9 tys.h., dla tego mówię że licznik wskazuje ze względu na fakt iż nie mam pewności czy to prawdziwy przebieg, maszyna sprowadzona zagranica jakieś czas temu....

1)Jaki olej do tego silnika (takiego przebiegu) najlepiej zastosować ?
2) Jakie ciśnienie powinny utrzymywać końcówki wtryskiwaczy dla optymalnej pracy silnika (ciśnienie do otwarcia końcówek wtryskiwaczy)?
3) Czy dym wydostający się lewej strony z rurki (najprawdopodobniej odpowietrzenie skrzyni korbowej) to normalna sprawa dla tego silnika? Oczywiście po rozgrzaniu i paru godzinach pracy, kolor dymu-jasny.

Z góry dzięki za odpowiedzi.


PS. Nie wiem czy ktoś zauważył ale masz specjalista od silnika tego producenta się już nie udziela, a chciałbym zauważyć że zaczął ciekawie i rzeczowo pisać. Bez zbędnego.. "słyszałem...", "mój sąsiad mówił...", albo jeszcze "szwagier wujka syn teściowej powiedział, że...", ale mniejsza o to...
Z tego co widziałem to koleś chciał odpowiadać na pytania, a nie pierdzielić jak potłuczony o pierdołach i nikomu nie potrzebnych sporach..więc jak masz pytanie to zadawaj!!!
Jeszcze jedno..do osoby zarządzającej tym tematem: jak widzisz że koleś zaczyna sprowadzać wątek do innej marki nie mającej nic wspólnego z DF to ostrzeżenie i usuwaj pierdoły!!!
To tak jakby porównać mercedesa i "malucha"...wiadomo, że i tym i tym się pojedzie...ale to nie ta liga.

#97 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 maj 2010 - 01:12

SILNIKI DEUTZ

Do jaro
3 litry na 250 mth to naprawdę niedużo. Co do drugiego pytania, owszem wyobrażam sobie taki ciągnik..., ale czy mówimy o ciągniku ponad dwudziestoletnim z nalotem pod 10 000 mth?
Druga sprawa-jak się ma koszt tych dodatkowych 3 litrów oleju względem kosztu remontu generalnego silnika.
Trzecia sprawa-silniki chłodzone powietrzem mają wyraźnie większe zużycie oleju.

@Leo od nowości ma taki problem z agroplusem i takie zużycie oleju!!!

#98 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 maj 2010 - 07:17

SILNIKI DEUTZ @volf-tak jak napisał @ferdek-chodziło o ciągnik praktycznie nowy-ze swojej strony mogę tylko powiedzieć że mam Zetora 7211 z przebiegiem ponad 10000 mth i ponad dwudziestoletniego i od wymiany do wymiany dolewam (albo i nie Dodany obrazek ) około 1/4 litra oleju (faktem jest że od prawie pięciu lat nie chodzi w najcięższych pracach)

#99 Share bandi

bandi

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 2 postów

Napisany 31 maj 2010 - 11:05

SILNIKI DEUTZ

Witam,
jestem nowy na forum. Zajmuję się od 11 lat silnikami DEUTZ. Chętnie pomogę wszystkim użytkownkom:-) Odpowiem na każde pytanie, doradzę, zdiagnozuję, naprawię.
Zapraszam do zadawania pytań.

www.age-power.pl
DEUTZ - CZĘŚCI, SILNIKI, SERWIS



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
SILNIKI DEUTZ Dzisiaj, 20:48
  •  

#100 Share Andrzej24871

Andrzej24871

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 846 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pisać na PW

Napisany 01 czerwiec 2010 - 11:32

SILNIKI DEUTZ

Aż usiadłem-Twoim zdaniem 3 l na 250 mth to nie jest dużo ?A wyobrażasz sobie ciągnik w którym od wymiany do wymiany nie trzeba dolewać oleju ?

Jak miałem starego JD 430 (kombajn zbożowy) to silnik nic nie brał oleju nic!!! ani kropelki ..... aż w końcu.. się zatarł :D :) coś mu się stało i wypił cały olej a nikomu do głowy nie przyszło sprawdzić stanu oleju w trakcie sezonu .
O to chodzi , że każdy zachwala i uwielbia zachodnie ciągniki za KOSMICZNE ceny, chociaż wielu tych maszyn nie widziało na oczy i sobie ich nie kupi, a Pronara nie chcą za darmo nawet, bo wstyd nim jezdzić, bo ktoś tam powiedział komuś ze mu się popsuł kiedyś.


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy