Polecane posty

silnik bmw zapewne 2.8

ecu master DET3 tylko po co? skoro oryginalny DME ma wszystko co jest potrzebne chyba że nie ma się pojęcia jak to przeprogramować a i tak korzysta dalej z oryginalnego DME już wolał bym założyć PMU  no ale co do silnika to mam takowy mogę ci go oddać za free :) bo jak budować to bestie ;) wracając to tobie chyba chodziło a AFR a nie o analizator bo analizator do benzyny i do diesla to 2 różne urządzenia

i jak już wspominałem wcześniej   ty masz swoje racje ja mam swoje racje wydaje mi się ze temat można uznać za wyczerpany bo nie ma co dalej mierzyć sobie bo nas jeszcze admin zbanuje ;) jak chcesz to zapraszam do siebie pogadamy posiłujemy się i jeszcze się nadziwisz

https://ibb.co/g4c4P0S

https://ibb.co/9HYDxdy

https://ibb.co/55FqdNj

https://ibb.co/nnGpp3z

 


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    11

Silnik nie miał turbo w Ori.  Świnkę kupiłem używaną za 300zł. Więc mi to pasowało. I szybciej zrobiłem i podłączyłem wymagane czujniki.  Teraz kończę leksusa z kombinowanym 2JZ też ECU master.

Nie AFR tylko normalnie porządny analizator. Łącznie z NOx. I bardzo ładnie widać co się zmienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Steyerek8100    50

Pytanie. Co może głośno  rzęzić w okolicy rozrządu w silniku Deutz BF6L913T . Przy dodawaniu gazu albo jak schodzi z obrotów. 1. pompa oleju silnika kończy swój żywot  2. Zamontowana  nowa pompa oleju 3. Została zmieniona któraś zębatka. 4.?  Planuję rozbiórke dopiero na wiosnę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    11

Przez internet nie słychać. Równie dobrze możesz spytać wróżki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Steyerek8100    50
Laval napisał:

Przez internet nie słychać. Równie dobrze możesz spytać wróżki. Słychać nie słychać. Wrzucę ścieżkę dźwiękową jutro to może coś Sz.P wywróży

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Przed remontem też hałasowało ? U mnie też hałasowało z tej strony silnika - przyczyną było wybite gniazdo łożyska wentylatora 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Steyerek8100    50
pawel885 napisał:

Przed remontem też hałasowało ? U mnie też hałasowało z tej strony silnika - przyczyną było wybite gniazdo łożyska wentylatora 

Jest to,, stary nowy zabytek "więc pewnie kiedyś remont będzie. Paski od wentylatora i altka zostały zdjęte, żeby wykluczyć ale ten hałas dalej występuje Jutro wstawię film

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    11

Normalny klekot diesla. Do tego  chyba wyje pompa oleju. Masz zapchany smok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
Dnia 3.12.2020 o 19:24, Steyerek8100 napisał:

Jest to,, stary nowy zabytek "więc pewnie kiedyś remont będzie. Paski od wentylatora i altka zostały zdjęte, żeby wykluczyć ale ten hałas dalej występuje Jutro wstawię film

Gdzie go kupiłeś ? Ile to jest koni ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kiedyś taki wyjec trafił do mnie i wył i falował okazało się że ktoś nie dość że źle założył wałki wyważające to jeszcze za ciasno i zmieliło cały rozrząd


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Oglądałem też takiego wyjca w podlaskim.. 😋

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Steyerek8100    50
Laval napisał:

Normalny klekot diesla. Do tego  chyba wyje pompa oleju. Masz zapchany smok.

Też tak sądzę , że coś związane z pompa oleju silnika .. Dzięki


ogarek napisał:

Dnia 3.12.2020 o 19:24, Steyerek8100 napisał:

Jest to,, stary nowy zabytek "więc pewnie kiedyś remont będzie. Paski od wentylatora i altka zostały zdjęte, żeby wykluczyć ale ten hałas dalej występuje Jutro wstawię film

Gdzie go kupiłeś ? Ile to jest koni ? 

Maszyna DX 6.50 137 KM W tamtym roku kupiłem, południe Polski ja i też w południowym rejonie kupiony.


piotrbm_211320 napisał:

kiedyś taki wyjec trafił do mnie i wył i falował okazało się że ktoś nie dość że źle założył wałki wyważające to jeszcze za ciasno i zmieliło cały rozrząd

Nie wiedziałem,że takie bajery ten silnik posiada. Patrząc po śrubach to dawno obudowy i miski nikt nie zrzucał choćby jeśli to pewnie jeszcze jak Helmut użytkował. .


Silnik chodzi dobrze, pali od strzała, nie dymi z odmy też mało co paruje, ale oprócz tego rzężenia z przodu to po konkretnym rozgrzaniu na 1 cyl główka korbowodu stuka. 😎 Ale to dopiero wiosną wszytko postaram się ogarnąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    11

Wystarczy że kawałek szmaty przysłoni smok. A wrzucisz przez korek wlewowy. 

Tak w opcji są wałki, tylko między bajki możesz włożyć zmielony rozrząd bo za ciasno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 5.12.2020 o 21:50, Laval napisał:

Wystarczy że kawałek szmaty przysłoni smok. A wrzucisz przez korek wlewowy. 

Tak w opcji są wałki, tylko między bajki możesz włożyć zmielony rozrząd bo za ciasno.

ty widzę że masz jakieś dziwne problemy emocjonalne

taka sama opcja jak ktoś wymieni uszczelkę od adaptera sprężarki w silniku same i nie zmierzy luzu międzyzębnego  i też pewnie to jest bajka że miele ;)


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    11

Ta mam same problemy emocjonalne. Wiadomo. Tylko jak rozpatruje Deutz, to nie wyjeżdżam z SAME. W Deutz ma napęd rozrządu przez koło pośrednie. A wałki przez inne koło pośrednie. Więc nie da rady. Wstawić zdjęcia?

Oto one. Więc jak widać nie daje się zmielić rozrządu.  Widać mamy inne podejście do tematu jak i do klienta. Ja robię i mówię co. Za to należy mi się tyle i tyle. Nie wymyślam nie stworzonych rzeczy. I dopisuje sobie do rachunku.

 

 

 

 

Screenshot_20201207-181534.jpg

Screenshot_20201207-181422.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie rozumiem to znaczy że co? że wałki wyważające nie są od stron rozrządu? hmm dziwne ...

oczywiście nie ma możliwości zmielenia trybów i oczywiście rozrząd nie może ucierpieć ? dziwne ...

może i ty robisz tak jak piszesz ja zawsze zapraszam i szczegółowo pokazuje i wyjaśniam klientowi co jest uszkodzone itp. nie ukrywam swojej roboty nie chowam się gdzieś tam ...

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    11

 

Zaznaczone na żółto koło rozrządu, ma napęd od koła pośredniego zaznaczonego na fioletowo. A to z kolei koło ma napęd o wału korbowego, zaznaczonego na biało. Tu się luzów miedzyzębnych nie reguluje.

Teraz przejdźmy do wałków, zaznaczone jak wyżej na biało koło na wale korbowym napędza koło pośrednie wałków zaznaczone na zielono. I same wałki napędzane zębatka zaznaczona na pomarańczowo. I tu luz miedzyzębny reguluje się podkładkami.  Więc jak widać na załączonych zdjęciach przy za małym luzie tylko koła zaznaczone na zielono i pomarańczowo będą ulegać przyspieszonemu zużyciu.  Trzy koła dalej zużycie nie nastąpi. Tam luz jest stały i nie podlega regulacji, tylko sprawdzeniu czy nie są nadmiernie zużyte koła podczas remontu silnika. Natomiast po dostaniu się ciała obcego może nastąpić uszkodzenie kół współpracujących, powtórzę współpracujących, a nie z gruszki czy pietruszki koła od rozrządu, które to ma się zmielić i tylko one. Przypomnę że jest trzecie po drodze od za małego luzu.

 

 

 

 

 

Screenshot_20201210-120601.jpg

Screenshot_20201210-121343.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bardzo dobrze i dokradnie opisałeś zgadza się wszystko prócz:

1 godzinę temu, Laval napisał:

Trzy koła dalej zużycie nie nastąpi

więc według ciebie koło zębate nie! nadmiernie zużyte tylko zmielone gdzie nie istnieje połowa! zębów nie uszkodzi koła na wale korbowym i na pewno nie uszkodzi pozostałych?! no to panie "profesorze" to se wsadź między bajki !!!


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    11

Widzisz to są efekty takich hautycznych wypowiedzi bez ładu i składu. I nie rozumieniu wypowiedzi innych.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no nie no odpowiedz na pytanie czy jak koło pośrednie będzie zmielone to czy uszkodzi koło wału korbowego czy nie  ?


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Steyerek8100    50

BF6L913 Podłączyłem zegar ciśnienia oleju silnika, na zimnym 2 bary i wraz z dodawaniem gazu rośnie przy pełnym gazie prawie 8 Bar pokazuje Niestety na gorącym pomiarów nie mam Czyżby to zawór bezpieczeństwa przy pompie? Czy co innego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dwojakowski    6
28 minut temu, Steyerek8100 napisał:

BF6L913 Podłączyłem zegar ciśnienia oleju silnika, na zimnym 2 bary i wraz z dodawaniem gazu rośnie przy pełnym gazie prawie 8 Bar pokazuje Niestety na gorącym pomiarów nie mam Czyżby to zawór bezpieczeństwa przy pompie? Czy co innego?

miałem podobny problem ale w innym silniku wina pompy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zawór pompy


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Steyerek8100    50

Rozbiórkę zacząłem. Pompa olejowa wleci nowa. Obecnie będę zabierał się wymontowanie tłoka nr.1 przy okazji wrzucam zdj. Panewek  lewa górna, prawa dolna  oryginalne deutz   

Możliwe że deutz stosował różne numery panewek? 

IMG_20210108_163040.jpg

Edytowano przez Steyerek8100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj