Skocz do zawartości

Zdjęcie

SILNIKI DEUTZ


456 odpowiedzi na ten temat

#321 Share zpdaczc

zpdaczc

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 9 postów

Napisany 09 grudzień 2015 - 19:27

SILNIKI DEUTZ

Witam. Panowie co ile motogodzin wymieniacie olej w Deutz DX 6.30? Jaki olej lejecie? Kupiłem taką maszynę i chciałbym zasięgnąć więcej informacji :)

 

Ja leje Turdusa i zmiana co 250 motogodzin.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
SILNIKI DEUTZ Dzisiaj, 04:45
  •  

#322 Share agrotron85x

agrotron85x

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 10 postów

Napisany 10 grudzień 2015 - 18:14

SILNIKI DEUTZ

@Nismo, ogólnie te silniki są bardzo żywotne, ja sprawdzam je (tyczy się to także do innych silników) wyciągam bagnet i sprawdzam przedmuchy, jak są duże i wychlapuje olej to raczej silnik jest do remontu. Druga rzecz to spaliny, silnik DEUTZ-a chłodzony powietrzem nie powinien dymić, może pojawić się dymek podczas zapalania lub dodawania gazu i musi być czarny, jak puszcza niebieski to do remontu. Co do stanu "dołu" to tylko sprawdzisz manometrem.



#323 Share Laval

Laval

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 150 postów

Napisany 12 grudzień 2015 - 18:07

SILNIKI DEUTZ Manometrem nie sprawdzisz tak naprawdę nic.

Edytowany przez Laval, 12 grudzień 2015 - 18:09.


#324 Share agrotron85x

agrotron85x

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 10 postów

Napisany 13 grudzień 2015 - 11:28

SILNIKI DEUTZ

Jak nie sprawdzisz? Sprawdzisz ciśnienie, to jak nie ma ciśnienia to pewnie wał i panewki są w bardzo dobrym stanie?



#325 Share autoostrowski

autoostrowski

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 925 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 grudzień 2015 - 13:33

SILNIKI DEUTZ

To jaką  masz inną metodę na  sprawdzenie ciśnienia oleju ?  na pewno rozebranie całego silnika w serwisie deutz znając twoje dorady



#326 Share Laval

Laval

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 150 postów

Napisany 14 grudzień 2015 - 00:22

SILNIKI DEUTZ Przeczytaj dokumentację producenta to się dowiesz co na pomiar ciśnienia oleju manometrem pisze producent silnika. Polecam dodatek zwłaszcza dodatek ST strona 6 możesz też zapoznać się z SN 27/99. Ten silnik traci ciśnienie oleju jak pomiędzy panewki możesz włożyć przysłowiowe zapałki. To nie strychnina z PRL.

#327 Share Nismo

Nismo

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 96 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 grudzień 2015 - 17:41

SILNIKI DEUTZ

troszkę rozglądałem się w internecie na temat części do dx-a i zauważyłem że ceny zamienników do deutza dla zwykłego posiadacza 3p są  dość duże ale w porównaniu z fendtem 306lsa nie są tak kosmiczne, ile taki dx potrafi wytrzymac bez remontu? i co psuje sie najczęściej?wizualnie to podoba mi się DX


Edytowany przez Nismo, 14 grudzień 2015 - 17:51.


#328 Share autoostrowski

autoostrowski

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 925 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 grudzień 2015 - 22:42

SILNIKI DEUTZ

To w takim razie dlaczego ciągle stosują kontrolki ciśnienia oleju w silnikach ,również deutz a nie inne metody np. luzu między wałem a panewkami na wyświetlaczach , rację masz oczywiście z tym że nie raz wytłucze panewkę a ciśnienie zostaje również w silnikach po twojemu z PRLu.

ale władek i tak ma lepszą konstrukcję od dzisiejszego deutza odnośnie regulacji ciśnienia oleju



#329 Share Niki20

Niki20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 237 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Harta/Podkarpackie
  • Zainteresowania:Rolnictwo, Motoryzacja

Napisany 15 grudzień 2015 - 21:38

SILNIKI DEUTZ

Ja leje Turdusa i zmiana co 250 motogodzin.

 

15W40 wymieniasz co 250mth?? Ktoś ma większą wiedzę na temat turdusu? Dobry to olej czy chlapy?



#330 Share corrado

corrado

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2076 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. Mazowieckie

Napisany 15 grudzień 2015 - 21:46

SILNIKI DEUTZ

troszkę rozglądałem się w internecie na temat części do dx-a i zauważyłem że ceny zamienników do deutza dla zwykłego posiadacza 3p są  dość duże ale w porównaniu z fendtem 306lsa nie są tak kosmiczne, ile taki dx potrafi wytrzymac bez remontu? i co psuje sie najczęściej?wizualnie to podoba mi się D

 

 

Ceny części zamienny wiadomo wyższe. Ciągniki te są baaardzo wytrzymałem ma  2 modele obecnie i szczerze tak naprawdę nic się nie dzieje wymieniam olej filtry powietrzem czyszczę przestrzenie pomiędzy tulejami aby było dobre chłodzenie bo jak wiadomo silniki chłodzone powietrzem i do przodu zdarzyły się drobne awarie ale to drobiazgi które wszędzie mogą się wydarzyć. 


Jeśli pomogłem nacisnij zieloną strzałkę :)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
SILNIKI DEUTZ Dzisiaj, 04:45
  •  

#331 Share autoostrowski

autoostrowski

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 925 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 grudzień 2015 - 23:59

SILNIKI DEUTZ

Ta kolego te silniki chłodzone powietrzem to jeszcze są bardzo dobre czego nie można powiedzieć o tych chłodzonych olejem lub woda czyli płynem po prostu padaczki  c330 c360 a nawet c360  3p o wiele więcej wytrzymają  od nowszych deutz



#332 Share Arek

Arek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3538 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ziemia Łowicka

Napisany 16 grudzień 2015 - 00:33

SILNIKI DEUTZ

Faktycznie padaka, która wytrzymuje 10-15k h bez remontu :)



#333 Share autoostrowski

autoostrowski

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 925 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 grudzień 2015 - 15:19

SILNIKI DEUTZ

Pewnie mowa o chłodzonych powietrzem, te to nawet dwa razy więcej jak piszesz , te nowsze u mnie wytrzymały chłodzony olejem 7000mg i chłodzony płynem 4300mg .

Zauważ kolego że jak sprzedają fendy to podkreślają że silnik MWM  a nie deutz 


Edytowany przez autoostrowski, 16 grudzień 2015 - 15:26.


#334 Share Arek

Arek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3538 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ziemia Łowicka

Napisany 16 grudzień 2015 - 15:45

SILNIKI DEUTZ

Jakie to konkretnie silniki i co uległo awarii?

 

MWM i Deutz z tych samych lat produkcji to taka sama jakość.

I zapewne znasz problemy z oringami pod tulejami w MWM.


Edytowany przez Arek, 16 grudzień 2015 - 15:45.


#335 Share zbozowy

zbozowy

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 343 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zwoleń

Napisany 16 grudzień 2015 - 20:18

SILNIKI DEUTZ

robiłem remont silnika w ładowarce 6 cylindrów chłodzony płynem po 38 000 godzinach. Były opuszczone tuleje. Miałem takich silników kilka już z takim przebiegiem, a najmniejszy przebieg przy jakim robiłem generalkę to 12 000, ale po regulacji zaworów '' majstry'' zapomnieli włożyć czujnik zapchanego filtra powietrza na swoje miejsce, silnik wytrzymał jeszcze 1000 godzin ale później to już 2 litry oleju dziennie.


Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.


#336 Share autoostrowski

autoostrowski

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 925 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 grudzień 2015 - 21:21

SILNIKI DEUTZ

Odnośnie MWM jestem bardzo zadowolony mam fendt ponad 17000mg żadnego problemu odnośnie silnika i dlatego go chwale zalany zawsze koncentratem ,jak ktoś leje wode to ma problemy z oringami bo woda zostaje a w zimie to bardzo żle .

Cieszą mnie takie opinie o deutz 38000mg może mój będzie teraz dłudo po naprawie chodził nic nie mogę powiedzieć bo zrobiłem dopiero 400mg mowa o chłodzonym płynem

A w ładowarce te 7000mg to i tak zawyżyłem bo po około 5000mg padła uszczelka pod głowicą mowa o chłodzonym olejem

Co uległo awarii to w tym po 7000mg padły pompki brak możliwości rozruchu przy plus 7stopniach

Przy tym chłodzonym cieczą to regulator obrotów i dwie pompki , jak dla mnie to o wiele za dużo może ktoś napisze że to pi...ły ale nie dla mnie.


Edytowany przez autoostrowski, 16 grudzień 2015 - 21:29.


#337 Share Arek

Arek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3538 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ziemia Łowicka

Napisany 17 grudzień 2015 - 09:00

SILNIKI DEUTZ

Miałeś, któryś z tych silników od nowości? I sam zrobiłeś nimi takiego przebiegi? Jeśli nie to jak możesz je oceniać ile wytrzymały skoro nie wiesz jak ktoś o nie dbał wcześniej ? Masz pewność, że oringi nie były wymienione?

Pompki siadają od kiepskiego paliwa.



#338 Share autoostrowski

autoostrowski

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 925 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 grudzień 2015 - 09:41

SILNIKI DEUTZ

Fendem co ma  17000mg zrobiłem około 9000mg dlatego wielki szacun do MWM

Ładowarki nie miałem od nowości jak i żadnej maszyny nie stać mnie na nowe ale do wszystkich leję to samo paliwo i nie będę wydziwiał bo nikogo nie stać żeby przeprowadzać przed każdym tankowaniem expertyzy paliwa bo tankuję DEUTZ

tak na marginesie to kolego ci powiem że starą c klasą z 1994r  zrobiłem 960000 km te same żrudła paliwa i to nie był koniec po prostu sprzedałem dalej.

Może ja mam tylko pecha odnośnie DEUTZ  ale przykro mi bardzo jeśli kogoś zawodzę ale dobrego słowa nie mogę powiedzieć,może po jakimś czasie zmienie zdanie.



#339 Share Arek

Arek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3538 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ziemia Łowicka

Napisany 17 grudzień 2015 - 11:51

SILNIKI DEUTZ

Ale nie posiadając maszyny od nowości, nie znasz jej historii i co właściciel wcześniej z nią robił. Tak samo mogę powiedzieć, że perkins to szmelc.

Jeszcze powiedz, ze po 17tyś godzin silnik jest nóweczka i pięknie trzyma ciśnienie smarowania i sprężania :D

A co ciekawsze MWM przez jakiś czas należało do Deutz AG.

Tak czy siak deutz, cummins, catepilar oraz perkins i mwm, które obecnie nalezą do catepilara to bardzo dobre i trwałe silniki o porównywalnej jakości. Im starsze tym lepsze bo nowsze z ekologicznymi zamulaczami bo to inna historia.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
SILNIKI DEUTZ Dzisiaj, 04:45
  •  

#340 Share autoostrowski

autoostrowski

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 925 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 grudzień 2015 - 13:01

SILNIKI DEUTZ

Tego nigdzie nie napisałem że nóweczka ale że jestem zadowolony

Nie chcę  się  po nad normę rozpisywać można by książkę napisać o silnikach ,wyraziłem  tylko swoje doświadczenie na temat silników deutz i życzę tobie żeby ci chodził jak najdłużej   bez awaryjnie.

Historii ładowarki nie znałem ok ,ale historię fendta z silnikiem deutz znałem kupiłem go od zaprzyjażnionej osoby która sprzedała mi właśnie uszkodzony i posiadała go od nowości i przy 3700godzin zaczeła kląć na niego pomęczyła się jeszcze trochę i sprzedała go właśnie mnie




Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy