Skocz do zawartości

Zdjęcie

SILNIKI DEUTZ


497 odpowiedzi na ten temat

#221 Share andrys

andrys

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 1 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 kwiecień 2013 - 18:49

SILNIKI DEUTZ Witam mam pytanie . mam deutz fahr agrostar 6.61 i mam problem ze skrzyniom biegow. na zimnym oleju ma cisnienie 20 lub 22 sprzęglo normalnie działa. a jak jest olej rogrzany to zaczyna wskazowka skakac i cisnienie ucieka i nie da sie właczyc zadnego biegu ani nie dziala sprzeglo moze wiesz jak mi pomuc. bardzo prosze o odpowiedz.

pomoze ktoś?

Ogłoszenia agrogrosik

  • agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl
Traktor Deutz-Fahr Agrotron 100


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki Deutz-Fahr
  • 59000.00 PLN
  • 16 cze 2017
DEUTZ-FAHR DX4.50 bardzo dobry stan rur mechaniczny Polecamy części !!


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki Deutz-Fahr
  • 42000.00 PLN
  • 16 cze 2017
Ciągnik rolniczy SAME EXPLORER 90 - POKAZOWY


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki Same
  • 135000.00 PLN
  • 18 cze 2017

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
SILNIKI DEUTZ Dzisiaj, 05:43
  •  

#222 Share ddaanniieell

ddaanniieell

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 73 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 kwiecień 2013 - 21:22

SILNIKI DEUTZ Kolego a to nie będzie pompa od smarowania
Jakie masz ciśnienie na rozgrzanym oleju

nie wiem czy smarowanie skrzyni idzie z tej samej pompy co i hydraulika jest zasilana czy jest inna pompa do smarowania skrzyni

#223 Share gomo

gomo

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 4 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 wrzesień 2013 - 21:13

SILNIKI DEUTZ Witam
Mam problem z silnikiem w Same explorer 80.
Na zimnym silniku ciśnienie jest 29bar na wszystkich tłokach a mimo to dobrze pracuje tylko jeden (wyrzuca gorące spaliny), dwa wyrzucają spaliny zdecydowanie chłodniejsze, a trzeci wyrzuca kolektorem wydechowym mgłę paliwa. Co może być przyczyną.


#224 Share sztum

sztum

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 16 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 październik 2013 - 10:21

SILNIKI DEUTZ Witam

Potrzebuje informacje o silniku Deutz 4FL1011 -
1. ustawianie rozrządu
2. regulacja dawki paliwa

Z góry dziękuje

#225 Share Jack93

Jack93

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 2 postów

Napisany 15 październik 2013 - 10:41

SILNIKI DEUTZ Witam, mam zamiar kupić Lamborghini r3 z 2009 roku lecz traktor na problem z odpalaniem. Musi bardzo długo kręcić żeby wkońcu zaskoczył. Jaka może być przyczyna oraz koszty naprawy? Z góry dziękuje, pozdrawiam:)

#226 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 październik 2013 - 11:10

SILNIKI DEUTZ Wtryski, pompa wtryskowa, zasilająca, brak kompresji-remont silnika, a może po prostu paliwo mu sie cofa.
Ciężko pali tylko na zimnym silniku? Podczas odpalania wydpostaje sie dym z komina, jaki? Jaki dym po odpaleniu?

#227 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4129 postów

Napisany 15 październik 2013 - 15:41

SILNIKI DEUTZ Mój zetor forterra 11741 z silnikiem sdf też tak miał. Przyczyną był zużyte pompy monoblokowe. Sprawdź czy czasami paliwo w oleju się nie znajduje. Czy po odpaleniu silnik jest w stanie utrzymać wolne obroty czy musisz je utżymywać sam? Oczywiście moga wystąpić te wszystkie przyczyny, które opisano wyżej.

#228 Share Arek

Arek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3670 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ziemia Łowicka

Napisany 15 październik 2013 - 20:15

SILNIKI DEUTZ Może to też być błahostka typu sparciałe przewody paliwowe i zasysa powietrze.

#229 Share Jack93

Jack93

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 2 postów

Napisany 16 październik 2013 - 08:38

SILNIKI DEUTZ Przewody sparciałe raczej nie są bo traktor ma 3 lata. Dodam, że traktor jest okropnie zaniedbany. Wszystko jest sprawne ale wygląda jakby wjechał po szyby w bagno i tak został. chyba nigdy nie był myty, czy to może mieć jakiś wpływ na to jak odpala? Czy ktoś orientuje się jaki byłby koszt naprawy tych pomp lub w najgorszym wypadku remontu silnika? Dzięki za szybkie odpowiedzi:) aha i pali ciężko za każdym razem, niezależnie czy zimny czy ciepły. Nie zauważyłem żadnego dymu, a gdy już po dłuższej chwili odpali to chodzi bardzo ładnie i równo.

Edytowany przez Jack93, 16 październik 2013 - 08:41.


#230 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4129 postów

Napisany 16 październik 2013 - 19:10

SILNIKI DEUTZ W mojm zetorze po chwili pracy też silnik ładnie chodził. Nie dymił wkręcał się na obroty itd. Koszt regeneracji jednej pompki to 550 zł. Ze względu na to, że jedna posiadała uszkodzenia dyskwalifikujące ją do regenracji. Facet, który je robił. Załatwił mi nową z niemiec. kosztowała 1400 plus vat. Razem zapłaciłem 4150 zl. 50 mi opuścił. Jeśli były by uszkodzone zawory na wylocie do przewodu wysokiego ciśnienia prowadzącego do wtryskiwacza. Koszt naprawy każdej sztuki wzrósł by o 300 zł. W nowszych wersjach zawory elektroniczne kosztują chyba do 500. Jednak nie da się tak przez internet stwierdzić co konkretnie jest nie tak. Przyczyn może być wiele od drobiazgów po poważne.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
SILNIKI DEUTZ Dzisiaj, 05:43
  •  

#231 Share Deutz7206

Deutz7206

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 12 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 listopad 2013 - 09:07

SILNIKI DEUTZ Witam jakie powinno być ciśnienie sprężania w silniku F4L912

#232 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 listopad 2013 - 23:33

SILNIKI DEUTZ 20-28bar, z maksymalną różnicą ciśnień pomiędzy cylindrami 15% najwyższego odczytu.

#233 Share Marcelix

Marcelix

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 365 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie pow. kolneński

Napisany 11 listopad 2013 - 10:02

SILNIKI DEUTZ Wyjęliśmy wtryskiwacze z ciągnika Lamborghini Champion 135. Po ich sprawdzeniu okazało się, że prawie wszystkie leją, a jeden się blokuje. Końcówki mają symbol: DLLA 145 P 849. Mam pytanie: Czy te końcówki można zastąpić końcówkami o innym symbolu? Np. DLLA 145 x xxx. Tych które wyjęliśmy, na chwilę obecną w Polsce niema, ale są u ciotki Merkel za Odrą. swerwis może je sprowadzić w cenie 200zł/szt. O innych oznaczeniach można dostać od ręki stąd moje pytanie. Oznaczenia silnika nie pamiętam 6cio cylindrowy z trzema zaworami na cylinder.

Edytowany przez Marcelix, 11 listopad 2013 - 10:06.

Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein


#234 Share Arek

Arek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3670 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ziemia Łowicka

Napisany 11 listopad 2013 - 10:14

SILNIKI DEUTZ Jedź do innego pompiarza bo może nagle sie znajdą w Polsce :P Możesz też poszukać zamienników fratelli bosio, dobry pompiarz będzie miał katalog i znajdzie odpowiedni zamiennik.

#235 Share Marcelix

Marcelix

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 365 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie pow. kolneński

Napisany 11 listopad 2013 - 10:43

SILNIKI DEUTZ Dzięki Arku za odpowiedź. Patrzyłem na necie Fratelli Bosio zajmuje się głównie osprzętem do samochodów osobowych i nic specjalnego nie znalazłem w ich katalogach. Zamawiamy oryginalne od Helmuta na piątek już będą gotowe do włożenia. Na tych starych zrobił 5000 mth, na nowych zobaczymy.

Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein


#236 Share Arek

Arek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3670 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ziemia Łowicka

Napisany 11 listopad 2013 - 14:08

SILNIKI DEUTZ U mnie bosche wytrzymały 7000h i 3 lały a 3 były ok. I chyba jednak najbardziej trwałe będą oryginały. Zamawiałeś w serwisie sdf czy bosch?

#237 Share Marcelix

Marcelix

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 365 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie pow. kolneński

Napisany 12 listopad 2013 - 10:02

SILNIKI DEUTZ W żadnym, które wymieniłeś. Zamawiałem w serwisie pomp wtryskowych w Zambrowie.

Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein


#238 Share Arek

Arek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3670 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ziemia Łowicka

Napisany 12 listopad 2013 - 17:53

SILNIKI DEUTZ No tak ale serwisowi pomp bliżej do serwisu boscha bo w serwisie sdf cena zapewne 2 razy wyższa.

#239 Share KAROL4

KAROL4

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 532 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 13 listopad 2013 - 22:19

SILNIKI DEUTZ Mam pytanie które nie raz pewnie się powtarzało ale-, silnik w K 410 (1500h) mam zalany shell rimula 15W chyba 30 od 1 serwisu, a chcialbym zmienić na półsyntetyk-co byście proponowali- kupiłem nowy i nie zamierzam go nigdy sprzedawać ,więc wolę inwestować w bdb oleje.(prawdopodobnie powinien mieć większą żywotność na półsyntetyku).Apropos od nowości pobiera ok 1- 2 l oleju na 250 h.
Drugie pytanie to , jak odciąć AGR (EGR),czy da to się jakoś zaślepić? Mułowaty jest okropnie.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
SILNIKI DEUTZ Dzisiaj, 05:43
  •  

#240 Share Marcelix

Marcelix

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 365 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie pow. kolneński

Napisany 15 listopad 2013 - 19:10

SILNIKI DEUTZ Jakie powinno być ciśnienie na wtryskiwaczach dla silnika 1000.6 V3wTI ? Pacjent, to Lamborghini Champion 135 DT.

Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein



Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy



Jeśli masz konto na Facebooku możesz zalogować się klikając w przycisk