Skocz do zawartości

Zdjęcie

SILNIKI DEUTZ

456 odpowiedzi na ten temat

#1 Share AGEPOWER

AGEPOWER

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 16 postów

Napisany 13 kwiecień 2010 - 10:24

SILNIKI DEUTZ Witam,
jestem nowy na forum. Zajmuję się od 11 lat silnikami DEUTZ. Chętnie pomogę wszystkim użytkownkom:-) Odpowiem na każde pytanie, doradzę, zdiagnozuję, naprawię.
Zapraszam do zadawania pytań.

www.age-power.pl
DEUTZ - CZĘŚCI, SILNIKI, SERWIS

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
SILNIKI DEUTZ Dzisiaj, 03:05
  •  

#2 Share Ferdek07

Ferdek07

Ferdek07

• Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów

Napisany 13 kwiecień 2010 - 10:54

SILNIKI DEUTZ Czym się różni deutz od same-owskich silników w sdf, układ paliwowy, czy pompotryski w deutz są wrażliwsze na kiepskie paliwo, czy nie, czy stosować asekuracyjnie czasami jakieś dodatki do paliwa jak olej mixol czy olej do pił motorowych?

#3 Share AGEPOWER

AGEPOWER

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 16 postów

Napisany 13 kwiecień 2010 - 11:03

SILNIKI DEUTZ Niewiele wiem o silnikach SAME. O silnikach DEUTZa, tych chłodzonych cieczą, mogę powiedzieć tyle, że układ paliwowy jest rzeczywiście wrażliwy na jakość paliwa. Pompy wtryskowe (bo nie są to pompowtryski, ale jednosekcyjne pompy wtryskowe) siadają dosyć często przy kiepskim paliwie. Ratunkiem jest montaż wstępnego filtra paliwa z odstojnikiem (o ile wiem starsze ciągniki tego nie miały). Jest jeden model idealnie radzący sobie z problemem. Wydłuża to znacznie żywotność pomp. A jeżeli chodzi o dodatki do paliwa to absolutnie odradzam. Nie ma takiej potrzeby.

#4 Share emillo1212

emillo1212

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 284 postów
  • Zainteresowania:Maszyny rolnicze

Napisany 13 kwiecień 2010 - 11:32

SILNIKI DEUTZ A jak to jest z schłodzeniem w tych silnikach? Chodzi mi o silniki które są chłodzone powietrzem.
Deutz is Power!

#5 Share AGEPOWER

AGEPOWER

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 16 postów

Napisany 13 kwiecień 2010 - 11:37