manika

Blokada tylnego mechanizmu różnicowego

Polecane posty

manika    0

Witam mam ursus c-385 i nie wiem co się dzieje z blokadą mechanizmu różnicowego ,gdy ją wcisnę podczas orki szczególnie podczas przyorywania obornika to ona wyskakuje nawet jeśli przytrzymuje ją nogą to uniesie mi nogię do góry i wyskoczy.Tylko raz na pięć razy uda mi się ją na chwile przytrzymać całym ciężarem ciała i wtedy zadziała ale tylko na chwilkie.Proszę o rady dlaczego tak się dzieje .Dzięki z góry za podpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zakrzewiak    8

Prawdopodobnie masz zerwaną blokadę, w tylnym moście jest sprzęgło kłowe i właśnie te kły mogły ulec uszkodzeniu np. niektóre się wyłamały albo ich brzegi zrobiły się półokrągłe i dlatego ją wypycha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stefano1    40

Korzystając z założonego tematu: w moim c385 nie działa blokada (objawy jw. ). Po przeprowadzeniu sekcji zwłok, zdiagnozowałem zużycie sprzęgieł kłowych blokady. Ze sprzęgłem ruchomym nie ma problemu (wystarczy wyjąć stare i zainstalować nowe), ale co z częścią nieruchomą, połączoną z mechanizmem różnicowym? Czy trzeba wymieniać całą połówkę mechanizmu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzarjan8111    271

W moim przypadku blokada wchodzi w podłoge i nawet nie czuc skakania po sprzegle kłowym :/. Jak dostac sie do blokady mechanizmu? wystarczy zdjac prawa zwolnice?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stefano1    40

Samo zdjęcie zwolnicy prawie nic nie da (tj, poza tym, że sprzęgło blokady może Ci spaść na dno mostu :) ). Żeby dobrać się do blokady, oprócz zwolnicy trzeba zdjąć podnośnik- wtedy będziesz miał widok i dostęp do całego mechanizmu. Aczkolwiek, do samej sekcji zwłok, proponował bym Ci najpierw zdjąć sam podnośnik.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
exploode    8

@dzarjan8111 Sprawdź najpierw, czy przypadkiem nie odłączyło Ci się całe mocowanie mechanizmu do skrzyni. - wodziki, którymi porusza pedał. Mieliśmy taki przypadek. Wypadło zabezpieczenie i wykręciła się śruba na wkręcana z boku skrzyni, która podtrzymuje całość. Wystarczyło wkręcić i zabezpieczyć. Może uda się uniknąć większego remontu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal8011    51

Masz za bardzo podciągniętą na cięgle regulacyjnym.

Edytowano przez michal8011

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal8011    51

Obejrzyj ten mechanizm od pedału do wejścia cięgła w tylny most. Może gdzieś się rozpięło/rozkręciło i zklinowało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endrju321    0

Jest jakiś sposób żeby dojść do tego sprzęgła bez ściągania podnośnika?

Edytowano przez endrju321

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dzigit189
      Mam takie odciagi w Zetorze 8011 . Jak je dobrze ustawic żeby talerzowka szła w linii . Ustawienie np. Bolca po obu stronach na ten sam otwór powoduje że i tak na jedną stronę ściąga bardziej.

    • Przez elamir
      Pytanie może głupie ale nie znalazłem odpowiedzi. Zgodnie z danymi technicznymi obroty wom 540/min osiąga się przy obrotach silnika 1890. I moje pytanie czy poniżej takich obrotów silnika wom będzie miał mniejsza prędkość i analogicznie przy większych obrotach silnika powyżej 1890 wom przekroczy 540 obr/min? Czy 540obr/min to są maksymalne obroty wom?
    • Przez freshTomato
      Witam.
      Kolega w swoim ursusie 1614 chciał zmienić koła z 18.4 R34 na 18.4 R38, na przodzie ma 14.9 R24 i pytanie czy coś trzeba zrobić aby zmienić przełożenie i aby przednie koła szybciej się kręciły, czy poprostu je zmienić?
      Z naszych wyliczeń wyszło że uwzględniając przełożenie przedniego napędu dla 1614 prędkość koła R24 wynosi 27,67 km/h, dla tylnego napędu R34 wynosi 27,33 km/h, a dla R38  28,98 km/h na 3 biegu. Stąd pytanie, bo słyszałem że przednie koła muszą się trochę szybciej kręcić od tylnych? 
      Słyszałem że trzeba gdzieś zmienić przełożenie dla większego rozmiaru kół tylko gdzie?
      Pozdrawiam.
    • Przez Kurwer21
      Witam, przychodzę z zapytaniem, mianowicie dziś podczas jazdy Ursusem c385, słyszałem takie specyficzne pukanie mniej-więcej na zwolnicy. Później, gdy w ciągniku jeździła ze mną druga osoba, to też to słyszała i czuła to pukanie pod siedzeniem pasażera. Wie ktoś o co może chodzić?
    • Przez Mati2006
      Witam,przerabiałem skrzynie biegów z 3 na 4
      z 3 lata temu,nie ma wzmacniacza (wyjęty) i  skrzyna strasznie wyję na 3 i 4 biegu. Zrobione już ponad 200 mtg.
      Co to może być?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj