Skocz do zawartości

Zdjęcie

problem z renault 145.14 pomóżcie!!!


15 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Piotrus7

Piotrus7

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów

Napisany 11 kwiecień 2010 - 15:31

problem z renault 145.14 pomóżcie!!! Silnik MWM pompa rotacyjna. Pracując w polu po dłuższym czasie ciągnik zaczął tracić obroty, po chwili wrócił na te same. Po przejechaniu kilku metrów zgasł. Z początku myślałem, że zapchał się filtr paliwa, próbowałem odpowietrzyć, ale paliwo szło bez problemu. Odkręciłem jedną rurkę do wtrysku i okazało się, że słabo podaje paliwo, króciec można zatkać palcem, paliwo nie przebije. Co mogło się stać?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
problem z renault 145.14 pomóżcie!!! Dzisiaj, 01:47
  •  

#2 Share AdamZetor12145

AdamZetor12145

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 489 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Cżstochowy

Napisany 11 kwiecień 2010 - 15:58

problem z renault 145.14 pomóżcie!!! Pompa paliwowa do regeneracji...

#3 Share erwin2

erwin2

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 98 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 kwiecień 2010 - 16:04

problem z renault 145.14 pomóżcie!!! Szykuj minimum 1500 złotych

http://www.allegro.p...ault_fendt.html

tu akurat do 4 cilindrów a ty masz 6 wiec troche więcej wyjdzie

#4 Share kostekk1990

kostekk1990

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 194 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Moje miasto to BIAŁYSTOK

Napisany 11 kwiecień 2010 - 16:07

problem z renault 145.14 pomóżcie!!! Przeczyść przewody i moze jakiś odstojnik jest brudny a puzniej zajmuj sie pompą ,też miałem podobne objawy w mwm

#5 Share Piotrus7

Piotrus7

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów

Napisany 11 kwiecień 2010 - 16:22

problem z renault 145.14 pomóżcie!!!

Przeczyść przewody i moze jakiś odstojnik jest brudny a puzniej zajmuj sie pompą ,też miałem podobne objawy w mwm


przeczyściłem odstojnik i nic to nie dało

#6 Share daniel12342

daniel12342

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 6 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Glinojeck

Napisany 11 kwiecień 2010 - 16:37

problem z renault 145.14 pomóżcie!!! Możliwe że pompka zasilająca padła

#7 Share Piotrus7

Piotrus7

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów

Napisany 11 kwiecień 2010 - 16:40

problem z renault 145.14 pomóżcie!!! pompka na rozruszniku podaje

a czy pompe można samemu naprawić??

#8 Share Massey1993

Massey1993

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 260 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. lubelskie (okolice Łukowa)

Napisany 11 kwiecień 2010 - 17:12

problem z renault 145.14 pomóżcie!!! poszukaj zakładów do regeneracji z jakiego województwa jesteś regeneracja kosztuje jakieś 700zl a pompa oryginalna jest napewno lepsza nawet regenerowania niż nawet nowa nieorginalna (zależy jeszcze od firmy)
kupię przyczepę wywrotkę 4,5t, sprzedam ursus c330m 1991r, rozsiewacz KOS na podnośnik

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
problem z renault 145.14 pomóżcie!!! Dzisiaj, 01:47
  •  

#9 Share Piotrus7

Piotrus7

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów

Napisany 11 kwiecień 2010 - 17:22

problem z renault 145.14 pomóżcie!!!

poszukaj zakładów do regeneracji z jakiego województwa jesteś regeneracja kosztuje jakieś 700zl a pompa oryginalna jest napewno lepsza nawet regenerowania niż nawet nowa nieorginalna (zależy jeszcze od firmy)


jestem z podkarpacia, okolice Mielca

#10 Share renatka

renatka

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 15 postów

Napisany 13 kwiecień 2010 - 20:27

problem z renault 145.14 pomóżcie!!! Przecież w Mielcu ci to zrobią bez problemu :)

#11 Share endrju00711

endrju00711

    Rolnik - Lotnik :D

  • Members
  • PipPipPip
  • 853 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska , powiat Grodziski

Napisany 14 kwiecień 2010 - 10:55

problem z renault 145.14 pomóżcie!!! Heh akurat ta pompa z tej aukcji na zdjęciu to moja, byłem u gościa osobiście, bo mam do niego 16 km. Może od początku, niedawno kupiłem drugą renówkę 95.12 TX, objawy identyko, akurat przewinęła mi się aukcja tego gościa. Zawiozłem gość zrobił ją super, no nie mogę się nadziwić, dziś renówka chodzi lepiej jak nie jedno auto. :) Ciągnik chodzi po regeneracji już dobrze dwa tygodnie. Wszystko przez to, że ciągnik stał koło roku nie ruszany na zachodzie, stworzył się osad w pompie i głowica się ukręciła. ;/ Odnośnie kosztów remontu nie jest wcale tak, że jak więcej cylindrów, to szykuj za raz więcej kasy, przy okazji dowiadywałęm się o koszt remontu tej mojej mniejszej renówki 75.12 to do niej koszt głowicy koło 270 zł, plus 140 zł uszczelki no i 100 zł robota czyli jakieś 500 zł, skolei do tej głowica nietypowa i koszt samej głowicy 940 zł bodajrze, uszczelki 140 zł no i robota 150 zł. ;/
P.S. Trzeba pochwalić chłopaka po tygodniu dzwonił sam i pytał się jak ciągnik chodzi, czy nie dymi, czy nie warjuje z obrotami, czy czegoś nie ma poprawić itp. Powiem szczerze pierwszy raz się z takim czymś spotkałem, widać interesuje się klientem. Po tych doświadczeniach mogę śmiało dziś napisać o nim dobrą opinię i polecić. :) A tobie radzę, spisz sobie numer i oznaczenia pompy, zadzwoń a on ci określi koszt remontu, będziesz widział na czym stoisz, być może da rade znaleźć zamiennik, ale do tego musi mieć numer seryjny głowicy, czyli musi mieć rozebraną pompę :)

#12 Share kostekk1990

kostekk1990

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 194 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Moje miasto to BIAŁYSTOK

Napisany 14 kwiecień 2010 - 19:08

problem z renault 145.14 pomóżcie!!! sam odstojnik nie wystarczy jak przewody zapchane,ale rób jak chcesz

#13 Share grzesiek19863

grzesiek19863

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 24 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Krasnosielc

Napisany 20 kwiecień 2010 - 20:28

problem z renault 145.14 pomóżcie!!! 1500zl to za malo. Mialem ten sam problem w Massey 399 tam tez jeste ta sama pompa LUCAS CAV. W Polce robili mi ja 5 razy!!! i nie zrobili!!! pompy LUCAS CAV sa ciezkie do naprawiana w Polcse jesli chodzi o jej glowiczkę bo to napewno wina tego. Dopiero z Francji przysłali mi druga nie nowa tylko regenerowana przez firme DELPHI tylko koszt to 2500zl nie liczac napraw w Polsce bo tak to wyszlo mnie znacznie drozej. Pompy dobre,ale jak siadze cos w niej to jest problem.Pozdro

#14 Share michael01989

michael01989

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 175 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 maj 2010 - 13:40

problem z renault 145.14 pomóżcie!!!

Silnik MWM pompa rotacyjna. Pracując w polu po dłuższym czasie ciągnik zaczął tracić obroty, po chwili wrócił na te same. Po przejechaniu kilku metrów zgasł. Z początku myślałem, że zapchał się filtr paliwa, próbowałem odpowietrzyć, ale paliwo szło bez problemu. Odkręciłem jedną rurkę do wtrysku i okazało się, że słabo podaje paliwo, króciec można zatkać palcem, paliwo nie przebije. Co mogło się stać?

Sprawdz sitko na pompce paliwa:) miałem to samo ;p pompa 3 razy u mechanika i dalej nic a rozebraliśmy pąpke i tam sitko całe zawalone:)

#15 Share Massey1993

Massey1993

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 260 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. lubelskie (okolice Łukowa)

Napisany 26 maj 2010 - 20:21

problem z renault 145.14 pomóżcie!!! piotrus pisz na pw jeśli chcesz i masz możliwość pojechania kilku kilometrów za Lublin w strone Siedlec to dam ci numer do typa i zapytasz czy ci zrobi bo oni robią pompy do tirów osobówek itp począwszy od bmw z komputerami itd.
kupię przyczepę wywrotkę 4,5t, sprzedam ursus c330m 1991r, rozsiewacz KOS na podnośnik

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
problem z renault 145.14 pomóżcie!!! Dzisiaj, 01:47
  •  

#16 Share Piotruss

Piotruss

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 17 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 07 sierpień 2010 - 12:54

problem z renault 145.14 pomóżcie!!! czy ktos sie orientuje gdzie jest jakis zaworek albo cos w tym rodzaju regulujący dawke rozruchowa paliwa albo odpowietrzenie pompy paliwowej, mam taki problem w 110-54 ze slabo pali i wszystko wskazuje na to ze ma malo paliwa na start i zauwazylem ze przez przewod paliwowy biegnacy od zbiornika do pompy leci malo paliwa tak jakby pompa slabo zasysala

Podobne tematy