Zaloguj się, aby obserwować  
banban1

blokada w belarusie 920 (97r)sprowadzony z Norwegi

Polecane posty

banban1    0

witam od nie dawna posiadam belarusa 920 i nie wiem jak wlącza sie w nim blokade. problem polega na tym ze brak jest tam jakij kolwiek dzwigni w podlodze nie ma tez przycisku zalączającego blokade elektronicznie.problem jednak jest w tym ze kiedy jade prosto jest ok ale kiedy skręcam cos pęka w kolach tylnich poczatkowo myslalem o hamulcach ale dzieje sie tak tylko gdy skrecam.gdyby jednak byla zablokowana calkowicie to przy obciążeniu by ja polamalo. jesli ktos domysla ,wie lub mial z czyms takim doczynienia to bardzo prosze o pomoc bo boje sie nim jezdzic.z góry dziekuje za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolste    0

swego czasu w belarusach była blokada pod kierownica ciagneło sie taka linke i sie wlaczala a wylaczala sie jak sie mocniej skrecało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banban1    0

kolego czy mówisz o tych trzech wycionganych pod kierownica bo 2 wogule sie nie ruszaja i szczerze nie wiem od czego one sa jesli wiesz cos wiecej prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolste    0

po lewej stronie jest dzwignia ktora sie ciagnie ona jest dokladnie w samym rogu a jakbys mog przeslac zdjecia tych dzwigni to bym ci podpowiedzial do czego sa moze byc to blokada poszukaj sobie tematu bo byl jak sie wlacza blokade i jak jest zepsuta to sie gdzie indziej wlacza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banban1    0

dziś ci zdjęć nie moge przesłać ale moze jutro przeslę, a jak myślisz czy te stukanie moze być tym spowodowane?????????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolste    0

niewiem mozliwe moze cos byc tez z zwolnicami albo hamulce a jak wrzucisz zdjecia to cos zaradze ale poszukaj tematów o wlaczaniu blakad na Af byly tam mowioneo kazdej blokadzie bo widzialem tem temat ale sie nie udzielałem i niepamietam jaki tytól to byl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banban1    0

juz znalazłem ten temat ale tam napisali o 2 typach załaczania blokady w mtz jedna to takie pokrętło przy żaluzji chłodnicy (to w starszych modelach na serwo) ja mam na orbitrol a 2 typ to 3 wajchy i kturąs z wajch pociągnac ale u mnie występują oba typy. jutro ci zdjeciaa przesle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banban1    0

już wiemy co mu było oringi sie zepsuły i przelewało olej do blokady gdzie pomału nalatywał i po pewnym czasie zaciogało blokade i stukało. włacznik blokady (wersja z exportu) jest przy kierownicy tam obok żaluzji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolste    0

o tym wlaczaniu prubowałem ci powiedziec a jakbys zdjecia przysłal to od razu bys wiedzial gdzie sie włacza blokade

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez salas89
      witam mam pytanie o rade w sprawie zakupu białoruski . Uzywana była by do ladowania obornika i wapna  , co rocznego odkopania rowu , wykopania fundamentow pod budowe domu i wielu prac porzadkowych w gospoarstwie . Znajomy chce mi sprzedac 2 białoruski rolnicze w kwadratowej budzie ze wszystkimi łyzkami , widłami , itp posiadaja papiery na jego babcie , chce za to 9500zł ale jedna ma uszkodzony silnik ( brak glowicy) a druga niby sprawna ale nie odpalana od 5 lat , opony troszke kiepskie z tyłu maja (chyba jeszcze orginalne od nowosci). Cena troszke przewyzsza cene złomu wiec duzej straty by nie bylo , tylko czy jest sens sie w to pakowac ? Czy taki jumz moze cos w polu porobic czy juz tylko zlomowisko go czeka ? 
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj