Filipkowski15

Mułowaty cyklop

Polecane posty

Siemano wszystkim .Problem polega na tym że cyklop jest strasznie słaby pomimio tego że ma nową pompe,dzielnik oleju i nowy olej.Strasznie powoli podnosi i drży wymieniałem juz filtr ssawy w zborniku i nic a nawet wyjmowałem filtr i dalej to samo.Jednynie obrót i łapy w miare szybko działają,dodam jeszcze że nie reaguje na obroty czy na niskich czy na 5 przez skrzynie w c 360 i gaz na maska chodzi tak samo.Forumowicze pomużcie bo już mi nerwy ouszczają z tym całym cyklopem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Shreku94    0

a może masz zamało oleju jak u mnie jest mało oleju to drży i też niema różnicy ile gazu dasz,ile oleju nalałeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

rozdzielacz do regeneracji bo już olej przepuszcza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol323    104

Sprawdź zawór pod roździelaczami.. ;[ Troszke roboty i będzie dobrze chodził.. dolej jeszcze oleju i będzie chodził jak burza :lol:


Mały, Skromny, Lubiany, ŁośQ :D
Pozdrawiam ! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Baza18    9

U mnei tak sie działo jak była stara pompa - ale biorac pod uwage to ze u Ciebie jest nowa to raczej nie jej wina, ale moze przykrec jej cisnienie na wieksze moze pomoze. U mnie mechanik wkrecał zegar w pompe i jakos ja tam ustawiał po swojemu jak wymianiłem jesienia przy moim ładowaczu. Wiem ze cos mu sie tam nie podobało jak było orginalnie i przestawił - efekt c 330 1300 obrotów i trzeba delikatnie rozdzielaczem pracowac ;] . tyle moge Ci podpowiedzec.


Baza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ageimuk    0

kolego jezeli obrot i lapy chodza szybko to jest sprawa dzielnika oleju musisz odkrecic ten kolpak tam jest tloczek ale musisz to mocno dociskac zeby sie nierozlecialo a tam w nim jest taka podkladka z otworkiem w srodku i musisz zmniejszyc ten otworek najlepiej zalutowac i i rozwiercic malym swiderkiem lub ta podkladka sie wywrocila i olej zamiast isc na 3 sekcyjny rozdzielacz idzie na 2sekcje czyli lapy i obrot a zebys byl pewny ze to to wez podnies lapy do konca i czymaj a druga reka steruj np podnoszenie jezeli bedzie podnosil to jest tylko to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichalL    0

Miałem identyczną sytuację, obrót i łapy aż miło, a na trzysekcyjnym zero mocy. Jeżeli jest to cyklop z łącznikiem strumienia(t-214/1) (strumień oleju z pompy jest podzielony na łapy, obrót, i obsługę ramienia, lecz jeżeli nie wykorzystujesz podwójnego rozdzielacza to cały strumień jest kierowany na obsługę ramienia (rozdzielacz trzysekcyjny)a jak masz uszkodzony uszczelniacz na łączniku strumienia to wtedy część strumienia przewidziana na obsługę ramienia ma wolną drogę do zbiornika) to prawdopodobnie rozleciał się oring na wyjściu z dwusekcyjnego rozdzielacza. Gdybyś był zainteresowany to prześle ci zdjęcia gdzie to się znajduje w cyklopie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saherb    36

Wlane jest 40 litrów oleju hydraulicznego

Powinno być 100 litrów. Masz za mało oleju i pompa zasysa powietrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paatrykk    0

a może smok co wciąga olej jest zapchany!

 

lub olej za gęsty

jak gęstrzy olej to lepsze wtedy ma ciśnienie jedynie że nie odpowiedni olej i się gryzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blacha    26

Przyczyna tego stanu rzeczy o który pyta się kolega została już wyjaśniona do cyklopa trzeba wlać ok. 100 l oleju (jeśli dobrze pamiętam to wchodzi chyba coś tak 120 l). No, a jeśli taki stan rzeczy będzie dalej trwał po uzupełnieniu poziomu oleju to należało by spróbować z inną pompą, bo nowe nie znaczy dobre (zdarzają się nieraz uszkodzenia jak np.pęknięcia obudowy itd.


Pomogę tyle co mogę - dalej się zobaczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miszka31    31

miszka31 a masz dobrze wyregulowany łańcuch ten od obrotu :P

 

z łańcuchem jest wszystko ok, coś w hydraulice, tylko co?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichalL    0

Na wyjściu z rozdzielacza dwusekcyjnego masz wkręcony trójnik, jeżeli podnosisz łapy lub wykonujesz obrót to olej kierowany jest do zbiornika oleju, natomiast jeżeli nic nim nie wykonujesz to olej jest kierowany do rozdzielacza trzysekcyjnego (dzięki temu przepływa przez niego cały strumień oleju który pompuje pompa; w cyklopach bez łącznika strumienia jeżeli nie wykorzystujesz dwusekcyjnego to olej i tak wraca do zbiornika, a trzysekcyjny ma do dyspozycji tylko część oleju przydzieloną przez dzielnik oleju) a wracając do tematu to po wykręceniu trójnika powinien na nim być oring (u mnie skruszał) przez co strumień oleju z rozdzielacza trzysekcyjnego miał wolną drogę przez uszkodzony oring wprost do zbiornika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GUCIU    0

Zawór jest na belce za pompą hydrauliczną, do niego idzie rurka od pompy. Najpierw trzeba sprawdzi ciśnienie za tym zaworem, np na wężu od łyżki. Jak jest ok 100-110 atm to dobrze. Jak jest mniej to albo zawór otwiera się za wcześnie, albo pompa nie daje ciśnienia. Ja stawiałbym na zawór, bo pompa nominalnie daje jakieś 400 atm to musiała by by strasznie zajechana żeby nie dać 100. Sam zawór jest bardzo prosty, to tłoczek i sprężynka, otwiera się powyżej ustalonego ciśnienia. U mnie zawór puszczał za szybko i słabo podnosił. A twoi sąsiedzi prawdopodobnie mają zwiększone ciśnienie, wystarczy podkręci zawór, ale nie można przesadzać z obciążeniem. Rama na pewno większą wytrzymałość niż 500 kg, ale trzeba wtedy obserwować czy nie ma pęknięc itp, ogólnie podnosząc duże ciężary trzeba obchodzi się delikatnie z ładowaczem. Kiedyś ojciec wyciągał cyklopem silnik z Jelcza(980 kg), bez chwytaka, i dał radę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbigi123    4

A filtry wymieniałes??? Mój też wolno chodził, wymieniłem filtry, i popmpa okazała sie dobra, teraz chodzi elegancko nawet na małych obrotach. 


 Landini Powerfarm 95, MTZ 82+TUR, Zetor 7745, 3xC-360 i ich 61ha pola do popisu... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
makowiaczek    27

A jaka może być przyczyna,że po pół godziny pracy cyklop obraca się coraz wolniej aż praktycznie przestaje się obracać w lewo-prawo a reszta funkcji działa dobrze??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichalL    0

Praeczytaj kolego uważnie obrut i łapy działają, gdyby puszczał zawór bezpieczeństwa to nic by nie działało, a po przykręceniu zaworu bezpieczeństwa to prędzej pękną węże niż rama

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    461

To nie koniecznie musi być wina regulacji ciśnienia, może po prostu zawór ten co idzie do niego wąż od pompy jest zepsuty i cały olej tłoczy z powrotem do zbiornika. Jak się trochę olej rozgrzeje to złap za rurkę prowadzącą z tego zaworu do zbiornika, jak będzie ciepła to znaczy, że zawór chrzani. Trzeba wtedy zaślepić wyjście na ten wąż, podkłada się tam złotówkę chyba :D . Po takiej naprawie staraj się nie przetrzymywać dźwigni od rozdzielacza w skrajnych położeniach siłowników bo będą Ci węże pękać.


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez piotreksz231
      Witam mam takie pytanie, otóż wymieniam uszczelniacze w obu siłownikach obrotu w cyklopie t 214 i zastanawia mnie czy po złożeniu siłowników i zamontowaniu na miejsce trzeba je jakoś odpowietrzać, chodzi mi głównie o to połączenie z tyłu które łączy oba siłowniki stalową rurką jeden z drugim, bo tak na mój rozum to nie ma tam się skąd wziąć olej bo nie ma połączenia z rozdzielaczami.
       
      Dziękuje z góry za odpowiedź.
    • Przez hos
      Witam wszystkich serdecznie.
      Poszukuje instrukcji obsługi Trolla T-274. Może ktoś takową posiada, może nawet w wersji elektronicznej 🤪?
      Z góry dzięki za pomoc.
    • Przez Bonex157
      Pacjent cyklop t214
      Uruchamiany w obecnej temperaturze cyklop dosłownie nie podnosi nawet na obrotach, obrót i łapy płynnie działają. Dopiero po 5-10 min zaczyna działać sekcja od ramion po wciśnięciu równoczesnie obrotu i podnoszenia siłownik się wysuwa, bez obrotu muł. Dzielnik strumienia uszczelniony został. Zazwyczaj pracował latem więc nie było problemu. 
      Poszukuję ramienia chwytaka do cyklopa
    • Przez mariusz031992
      Witam serdecznie. Chciałbym zbudować łyżkę podsiębierną do ładowacza troll. Niestety brak mi wizji wymiarów samej łyżki jak i mocowań czy też tej "przekładni" pod siłownik. Macie może jakieś rysunki techniczne (nawet i odręczne) czy też  może podacie wymiary wszystkich elementów? https://www.youtube.com/embed/ZOfuYrYxVJI 
    • Przez rolnikgospodarny95
      Chciałbym pomalować ładowacz jakie farby wybrać popielaty i pomarańczowy mam do wybrania ale nie wiem jak oryginalnie z odcieniami RAL było 


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj