Skocz do zawartości

Zdjęcie

Zapotrzebowanie mocy w prasach


55 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Adex

Adex

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 106 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj.Podlaskie

Napisany 07 kwiecień 2010 - 18:02

Zapotrzebowanie mocy w prasach Witam
Chciałbym dowiedzieć się jakie zapotrzebowanie mocy mają następujące prasy: welger rp12, john deere 540, 545, 550 oraz carraro 1200 ponieważ poszukuje prasy do c 360 nie wiem jaka będzie do niej najlepsza. A może polecicie jakąś inną prasę w niewielkiej cenie do tego traktorka aby go nie zajeździć. Zależy mi na prasowaniu siana, sianokiszonki oraz słomy.

Z góry dzięki za odpowiedź:lol:

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Zapotrzebowanie mocy w prasach Dzisiaj, 23:12
  •  

#2 Share Piotruniu25

Piotruniu25

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2176 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team.

Napisany 07 kwiecień 2010 - 18:28

Zapotrzebowanie mocy w prasach Krone KR 125 i 130.

A ile masz kasy?

#3 Share kostekk1990

kostekk1990

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 194 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Moje miasto to BIAŁYSTOK

Napisany 07 kwiecień 2010 - 18:33

Zapotrzebowanie mocy w prasach Na dzien dobry mowie ci ze carraro po 1 .twoj ciagnik bedzie ją kręcił bez żadnego problemu po 2.czesci pasuja od sipmy(bo nie wiem czy wiesz?)po 3. Jest tania i dobrze wykonana technicznie ma zamnki itp .Mam tez carraro ,wczesniej mialem claasa i sipme nie zdały egzaminu.Nie wiem jak welger i jd ale mysle ze 360 bedzie miala co robic z welgerką bo ma wałi, a to jest duże obciązenie.

#4 Share Shreku94

Shreku94

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 67 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie(Okolice Łowicza)

Napisany 07 kwiecień 2010 - 18:36

Zapotrzebowanie mocy w prasach jeśli chodzi o welger rp 12 to rade z nią da ale przy dobijaniu ma ciężko jak ja się rozgładalem to się pytałem znajomego bo ma rp 12 i 60-tką jeździ to powiedział ze w słomie ma co robić przy dobijaniu a w sianie i sianokiszonce to bedzie miala jeszcze ciężej to welgera do 60-tki to odradzam a co do carraro 1200 to myśle że bedzie spokojnie śmigać z nią mała prasa dużo mocy ciagnika nie potrzebuje, co do reszty pras to niewiem jak to jest ale może niech się wypowiedza ci co maja te prasy

#5 Share Adex

Adex

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 106 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj.Podlaskie

Napisany 07 kwiecień 2010 - 18:52

Zapotrzebowanie mocy w prasach

Krone KR 125 i 130.

A ile masz kasy?



Myślałem przeznaczyć jakieś 15tys.

A może macie jakieś ciekawe ogłoszenia pras do c 360 w ładnym stanie za niewielkie pieniądze? :lol:

#6 Share zetorki

zetorki

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 146 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Tymianki
  • Zainteresowania:rolnictwo no i moja ulubiona pasja dziewczyny :D

Napisany 07 kwiecień 2010 - 19:02

Zapotrzebowanie mocy w prasach mój kumpel @Pudelek (u mnie w ziomkach) ma cararro 1200 i bardzo sobie chwali bo chodzi z nią ursus3512 i części są do niej tanie. Więc polecam cararro 1200 :lol:
Pzdr
Zetor 7340 + tur MetalFach
Zetor 5320
URSUS c-330 + tur1
3 konie na 35ha ;)

#7 Share zetor10045

zetor10045

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 749 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 07 kwiecień 2010 - 19:12

Zapotrzebowanie mocy w prasach

jeśli chodzi o welger rp 12 to rade z nią da ale przy dobijaniu ma ciężko jak ja się rozgładalem to się pytałem znajomego bo ma rp 12 i 60-tką jeździ to powiedział ze w słomie ma co robić przy dobijaniu a w sianie i sianokiszonce to bedzie miala jeszcze ciężej to welgera do 60-tki to odradzam a co do carraro 1200 to myśle że bedzie spokojnie śmigać z nią mała prasa dużo mocy ciagnika nie potrzebuje, co do reszty pras to niewiem jak to jest ale może niech się wypowiedza ci co maja te prasy

Ten znajomy to chyba sam nie wie co ma, w prasie Wegler RP12 to ciągnik ma najciężej w słomie, w sianie i kiszące to 60 radziła sobie jakoś ale też rewelacji nie było, żeby praca szła dość sprawnie to ta prasa potrzebuje ok 70km wiem z własnego doświadczenia :lol:

#8 Share Dziedzio92

Dziedzio92

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 279 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Brzeg Dolny

Napisany 07 kwiecień 2010 - 19:16

Zapotrzebowanie mocy w prasach Ursus 360 jest slabym ciagnikiem jak na prasy jesli chcesz prasowac sianokiszonke. Sianokiszonka musi byc dobrze zgniecona w bela nie jakieś gówno pozniej nie zakisi sie tobie bo za duzo powietrza bedzie, tak juz mialem
Dodany obrazek

#9 Share emillo1212

emillo1212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 284 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Maszyny rolnicze

Napisany 07 kwiecień 2010 - 19:17

Zapotrzebowanie mocy w prasach @zetor10045 ma rację że w prasie Welger rp12 ciągnik ma najciężej w słomie, w sianie i w kiszące jest trochę lepiej. Też wiem to z własnego doświadczenia :lol:
A co do sianokiszonki to 60tka mi dobrze zbija i baloty są dobrze zakiszone i dobrze się przechowują.
Deutz is Power!

#10 Share Adex

Adex

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 106 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj.Podlaskie

Napisany 07 kwiecień 2010 - 19:43

Zapotrzebowanie mocy w prasach A co myślicie o połączeniu c 360 z JD 540, 545 albo 550, a może ma już ktoś taki zestaw. Jak tak to jak się sprawuje.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Zapotrzebowanie mocy w prasach Dzisiaj, 23:12
  •  

#11 Share andrewDF

andrewDF

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 8 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:sza/kol/kmi

Napisany 07 kwiecień 2010 - 19:50

Zapotrzebowanie mocy w prasach Znajomy ma prasę JD 540 i 2 lata temu prasował c-360. W tamtym roku prasował zetorem 8111. Mówił że c360 trochę ciężko miała. A co do prasy rp12, to wujek dopóki nie zakupił MTZ-a to 5 lat prasował c-360, tak ok.20-30 hektarów rocznie i dawał rade.

#12 Share jaco512

jaco512

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 663 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sokołów Podl.
  • Zainteresowania:technika rolnicza,mechanika itp.

Napisany 07 kwiecień 2010 - 19:55

Zapotrzebowanie mocy w prasach Myślę że lepiej będzie się pracowało pasową zmiennokomorową, np.JD 545,550 ale i inne marki.Dobre ubicie beli od samego rdzenia, stałe zapotrzebowanie na moc,nie jak w stałej komorze że pod koniec traktor dostaje "w kość".Jest wielu użytkowników takich pras: endrju,luke16,pongO - mogą tobie doradzić.

#13 Share Adex

Adex

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 106 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj.Podlaskie

Napisany 08 kwiecień 2010 - 07:12

Zapotrzebowanie mocy w prasach A c 360 nie będzie miała za ciężko w prasach pasowych John Deera?

A wie ktoś może jakie zapotrzebowanie mocy mają prasy JD 540, 545 i 550?

#14 Share zetor10045

zetor10045

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 749 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 08 kwiecień 2010 - 11:30

Zapotrzebowanie mocy w prasach

Znajomy ma prasę JD 540 i 2 lata temu prasował c-360. W tamtym roku prasował zetorem 8111. Mówił że c360 trochę ciężko miała. A co do prasy rp12, to wujek dopóki nie zakupił MTZ-a to 5 lat prasował c-360, tak ok.20-30 hektarów rocznie i dawał rade.

Tylko jak mocno była dobita bela? i z jaką prędkością prasował? u nas też w początkach prasowaliśmy 60 ale nie dało rady dobrze dobić beli i uzyskać zadowalającej prędkości.

#15 Share andrewDF

andrewDF

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 8 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:sza/kol/kmi

Napisany 08 kwiecień 2010 - 11:59

Zapotrzebowanie mocy w prasach Prędkość nie była zbyt duża i bele nie były odpowiednio dobite. Ale jak nie miał innego ciągnika to nie było wyjścia. U mnie w okolicy do c360 najczęściej zapinają Claasa lub z-230

#16 Share Adex

Adex

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 106 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj.Podlaskie

Napisany 08 kwiecień 2010 - 12:15

Zapotrzebowanie mocy w prasach

Prędkość nie była zbyt duża i bele nie były odpowiednio dobite. Ale jak nie miał innego ciągnika to nie było wyjścia. U mnie w okolicy do c360 najczęściej zapinają Claasa lub z-230


z-230 to robi trochę za duże bele. A claasy to są trochę za wielkie do c360 :lol: .

A macie może jakieś ciekawe ogłoszenia pras do c 360 w jakimś ładnym stanie? ;[

#17 Share kostekk1990

kostekk1990

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 194 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Moje miasto to BIAŁYSTOK

Napisany 08 kwiecień 2010 - 14:00

Zapotrzebowanie mocy w prasach Ja mam carraro na sprzedaz jak chcesz to wpadnij zobaczyc bo widze ze tez jestes z podlaskiego

#18 Share Adex

Adex

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 106 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj.Podlaskie

Napisany 08 kwiecień 2010 - 17:37

Zapotrzebowanie mocy w prasach

Ja mam carraro na sprzedaz jak chcesz to wpadnij zobaczyc bo widze ze tez jestes z podlaskiego


A tak dokładniej to skąd jesteś i za ile ta carraro?

#19 Share zetor10045

zetor10045

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 749 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 08 kwiecień 2010 - 20:11

Zapotrzebowanie mocy w prasach

Prędkość nie była zbyt duża i bele nie były odpowiednio dobite. Ale jak nie miał innego ciągnika to nie było wyjścia. U mnie w okolicy do c360 najczęściej zapinają Claasa lub z-230

A skoro tak jest to chyba lepiej kupić prasę z która ciągnik sobie poradził i się nie będzie męczył. Z tego co wiem to carraro ma małe zapotrzebowanie na moc i do tego ceny nie są jakieś strasznie wygórowane, dlatego rozglądał bym się raczej za taką właśnie prasą.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Zapotrzebowanie mocy w prasach Dzisiaj, 23:12
  •  

#20 Share kostekk1990

kostekk1990

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 194 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Moje miasto to BIAŁYSTOK

Napisany 08 kwiecień 2010 - 20:37

Zapotrzebowanie mocy w prasach Ja swoja belowalem jd 55 km i bez zadnego problemu .Nawet i 3p nienarzekał. cena okolo 18 tys garazowana piszcie na gg jak kogos interesuje 5055729

aa i mieszkam 3 km od bialego

Podobne tematy