Zaloguj się, aby obserwować  
Nikita_Bennet

gniazda hydrauliczne w 952.3

Polecane posty

Nikita_Bennet    316

Witam.

Miałem jedną parę gniazd hydrauliki (wtyczki ISO) z tyłu ciągnika + szybki powrót.

Tak przyjechał z PRONARu do dealera.

Przed odbiorem serwis na moją prośbę przeniósł mi parę która była z lewej strony ciągnika na tył.

Czyli mam na tyle ciągnika 2 pary + szybki powrót.

Pozostała para gniazd po prawej stronie którą też chcę przenieść na tył bo na 100% nigdy nie będę jej używał z przodu a z tyłu może się przydać.

 

Czy dużo jest z tym roboty?

Czy przewody które prowadzą na przód starczą mi do tyłu czy muszę skołować nowe?


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

Opisz ten szybki powrót,to ekstra gniazdo,jak działa,gdzie nim sterujesz.A to przeniesienia na tył gniazdek,potrzebujesz kolanka M20x1,5naM20x1,5 z jednej strony gwint musi być dłuższy i mieć nakrętkę ustalającą,tą strona wkręcisz w wykręcone gniazda,do kolanka zakręcisz 1,8m węża z nakrętkami M20x1,5 do końca już z tyłu dokręcisz gniazda np.ISO i następna para,gotowa do pracy oczywiście estetycznie umocujesz gniazda aby całość miała wygląd.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

Szybkim powrotem (spływ) się nie bawiłem bo nie bardzo mam co do niego podpiąć.

 

Co do przenoszenia gniazd - chce przenieść całość a nie ciągnąć od tych przewodów co idą do przodu czyli puścić je od rozdzielacza na tył.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregorius    123

a jak seryjnie montują z tyłu 4 gniazda?? bo wuja w 1025 ma 2 z przodu i 4 z tyłu??


Najbardziej lubię wizualizować sobie ostateczny krach systemu korporacji...

Kupię formownicę bierną do ziemniaków 2x75 cm
Kupię kombajn ziemniaczany Anna
Kupię ciągnik MTZ 82 w nowej budzie

więcej informacji na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

nie wiem jak jest w 1025.

Mnie interesuje tylko jak a raczej co potrzeba aby przenieść te 2 co mam z przodu na tył żeby mieć 3 pary z tyłu ciągnika.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

Uciążliwy jesteś :P ale co tam kup, oczka o średnicy oryginalnych końcówek od rurek przy rozdzielaczy,do nich i tak musisz dokręcić przewody elastyczne i wyprowadzić z tyłu,innej rady nie ma,a te fabryczne rurki zdemontujesz razem z gniazdami ,to tyle.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

Jednak skorzystam z Twojej metody. 2x1250mm przewodu zakutego i gniazda będą z tyłu.

Po prostu za dużo roboty z tym rozkręcaniem aby dostać się do rozdzielacza aby dać po jednym przewodzie a sztukowania i tak nie będzie widać i tak.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

tylko jedno ale ;) Policz dobrze ile Masz dźwigni bo z tego co wiem to 2 sekcje występują w mtz tzn 2 pary po 2 lub inaczej 4 gniazda hydrauliczne

 

TE z przodu idą na tył więc jak Masz z tyłu 4 to skąd weźmiesz 2 dodatkowe :)

 

Chyba żę czegoś niewiem może teraz montują 3 sekcyjny rozdzielacz :) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamis    0

w moim belarusie 820 mam dwie pary z tyłu i dwie z przodu i powrót bezpośrednio do zbiornika oleju a sterować mogę trzema parami na raz . z jednej sekcji w rozdzielaczu są wkręcone trójniki i idą przewody do przodu i do tyłu ciągnika. ja ma rozdzielacz trzy sekcyjny .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek19992    0

Witam! Może ktoś wie jak zamontować swobodny spływ oleju w pronarze 82SA?? To praktycznie to samo co belarus wiec pisze tutaj... Jesli ktos ma fabrycznie to niech podejrzy w wolnej chwili i opisze troche jak to tam wyglada.


Sprzedam cyklopa UNHZ-500
i Pług 2 skibowy info na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
badi    0

Witam.W moim Belarusie swobodny spływ oleju podłaczony jest do zbiornika oleju w dolnej części gdzie znajduje się korek.Można doprowadzić do filtra oleju w zbiorniku tak jak jest zamontowany powrót z rozdzielacza, u mnie z przeciwnej strony jest również powrót z podnośnika Monobloku w sumie dwa powroty.

post-1888-127524738755_thumb.jpg

post-1888-127524759907_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek19992    0

dzięki wielkie badi za informacje i fotki! Będę kombinował


Sprzedam cyklopa UNHZ-500
i Pług 2 skibowy info na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj