Polecane posty

barteek1989    0

czy można holowac bo poszla mi chyba pompa bo wogole nie daje cisnienia i nie mozna krecic wiec chcialbym podniesc przod i do przodu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

a tak na szybkiego to można tylko to później droga sprawabiggrin.gif


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
barteek1989    0

z tym juz sobie poradzilem:) laweta nic innego sie nie da zrobic napewno taniej mnie wyjdzie niz rewmont skrzyni a w zasadzie tarcz...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel1986    0

Witam co do holowania MF serii 30xx w instrukcji obsługi nic nie znalazłem! Holowanie ze skrzynia powershift to jeżeli masz drążek zmiany kierunku jazdy na neutral i ten od zmiany biegów również na neutral to cała skrzynia włącznie z powershift-em jest w spoczynku tylko most jest w pracy ale on jest smarowany siłą rozbryzgu tak wiec holowanie nie uczyni nic złego skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
barteek1989    0

tak tylko o ile sie nie myle sa to skrzynie półautomatyczne. cisnienie jest podawane przez pompe ktora mi nie dziala bo kompletnie nie chodzi hydraulika chociaz biegi normalie wchodza. szczerze mowiac nikt pewnie do konca w tym temacie nic nie bedzie wiedzial bo nigdzie o tym wszystkim nie pisza;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    22

Witam co do holowania MF serii 30xx w instrukcji obsługi nic nie znalazłem! Holowanie ze skrzynia powershift to jeżeli masz drążek zmiany kierunku jazdy na neutral i ten od zmiany biegów również na neutral to cała skrzynia włącznie z powershift-em jest w spoczynku tylko most jest w pracy ale on jest smarowany siłą rozbryzgu tak wiec holowanie nie uczyni nic złego skrzyni.

I tu się mylisz!!! W skrzyni większość trybów ma zazębienie stałe i gdy obie dźwignie będą w położeniu neutralnym tylko przekładnia rewersu będzie w spoczynku. Właśnie dlatego nie polecam holowania przy braku ciśnienia w skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

szyscy się po trochu mylicie bo raz że tryby tak jak napisał przed mówca cały czas się kręcą a wda skrzynia nie jest smarowana siłą rozbryzgu tzn też ale głównie chodzi o to że skrzynia jest smarowana pod ciśnieniem z pompy hydraulicznej jeśli ona nie działa to nie podaje oleju pod łożyska igiełkowe i przestają sie kręcic jak przestaną to zaczyNAJĄ SIE wycierać i zamiast kręcić to się ślizgają reszty nie muszę chyba mówić że później 20000 może być mało


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel1986    0

I tu się mylisz!!! W skrzyni większość trybów ma zazębienie stałe i gdy obie dźwignie będą w położeniu neutralnym tylko przekładnia rewersu będzie w spoczynku. Właśnie dlatego nie polecam holowania przy braku ciśnienia w skrzyni.

 

 

W przekładni rewersu jest również ten cały mechanizm Powershift i napewno on sie nie uszkodzi! Co do wiekszości zazębienia trybów jak piszesz to ty sie mylisz gdyż jak byś przełączał biegi! Jedyny wałek jaki sie kręci to atak z 4 trybami od każdego biegu a synchronizatory wraz z trybami są w spoczynku. Prawda że w tej skrzyni jest dużo łożysk igiełkowych ale one są smarowane zanużeniowo a część rozbryzgowo stąd jest dość duża ilość oleju w skrzyni 60 litrów!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    22

idac od tyłu kreci się atak, póżniej reduktor i dalej tryby na górnym wałku a że zazebiaja się na stałe z tymi na dolnym to one też będa się kreciły. to ze wyłączysz biegi nic nie da.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel1986    0

idac od tyłu kreci się atak, póżniej reduktor i dalej tryby na górnym wałku a że zazebiaja się na stałe z tymi na dolnym to one też będa się kreciły. to ze wyłączysz biegi nic nie da.

 

 

wszystko sie zgadza ale jest inna sprawe że podczas holowania nie masz obciążeń na wałkach ani na trybach wiec holowanie niczego nie uszkodzi, co innego jak jest obciążenie wtedy to wychodzi jak byś jeżdził z mała ilością oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekxwz    0

witam panowie! sam holowałem swojego masseya jakieś 16km z prędkością około 10km/h jakoś nic się nie stało pracuje dalej na 45ha i jak narazie jest wszystko ok.(holowanie odbywało się rok temu...)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam instrukcje obslugi seri 30xx .po przetlumaczeniu wyszlo mi ze pod zadnym warunkiem nie mozna holowac ciagnika. moim zdaniem skoro pompa nie daje cisnienia oleju ktory smaruje lozyska i tryby tom dluzsze holowanie i wymieniasz wszyskie lozyska. u mnie w mf jest naklejka dwa ciagniki i linka przekreslona . lepiej pare zlotych dac wiecej i spac spokojnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
      ______________________________________________________________________________________________________________________________
      http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
    • Przez andrewk
      Do sprzedania posiadam instrukcję do MF 6110 - 6190. Kupiona za dużo wyższą kwotę, przeczytana i odłożona. Stan jak NOWY. Cena 40zł + 15zł wysyłka. Dla agrofotowiczów równe 50zł.
      Link do aukcji : http://allegro.pl/massey-ferguson-instrukcja-obslugi-6110-6190-i7145241669.html
      AgroDane - Dane techniczne maszyn rolniczych
      AgriDane - Specs of agricultural machinery
      AgriDaten – Technische daten von landmaschinen
      AgriSpec – Technische gegevens voor
      AgriDatos – Datos técnicos de maquinaria agrícola
      AgriDonnées – Données techniques des machines agricoles
      AgriDati – Dati tecnici per macchine agricole
      АгроДанные — Tехнические данные сельскохозяйственной машин
    • Przez aga19892010
      Może ktoś z was wymieniał lub wie jak to zrobić-muszę wymienić rewers w mf 8140 ?nadmienię,że nie jeździ do przodu ,tylko wstecz-kupiłem uszkodzony -proszę o podpowiedzi ale tylko osób które naprawdę coś wiedzą a nie tylko domniemają,z góry dziękuje
    • Przez Radosław142
      Witam. Kupiłem ciagnik na wiosnę. Jest on z 2008r ma teraz obecnie 6tys mth. Wszystko było okej przez dłuzszy czas. Szarpać zaczął przy pracy z ładowaczem, zrobiło się to nagle. Ciągnik szarpie jedynie do przodu ze sprzegłem jak i bez. Zaczeła się rowniez zapalać kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni ale to jedynie po dłuzszej pracy gdy sie olej rozgrzał. Kontrolka gasła gdy sie ciagnikiem zachamowało. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj