Gość

Opony. Jakie wybrać ?

Polecane posty

ochen    65

ja bym nie ryzykował nie znam tej marki mogą np szczypać dętkę. jak chcesz coś tańszego to polecam markę REKORD albo ruskie bo są sprawdzone przynajmniej u mnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    314

Do zetorka wstawiliśmy na przód EKO PRO (stomil) a na tył rosyjskie Voltyre. Następne jakie będę kupował to też będą pewnie jakieś rosyjskie. Tanie i mocne. Kumpel na tył do C360 wstawił EKO i w 2 roku jedna się przetarła na boku.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrValterka    4

@prox7441 Kurdę mój sąsiada w mf 255 ma na r28 ale on chyba ma inną felgę chyba od C-360, na pewno ma takie same jak ja bo kupowaliśmy 4 opony i taniej wyszło. Ale i tak polecam opony bkt.


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Ja ostatnio kupiłem taką oponkę (firmy Petlas) do swojego mf, ona ma 8 płócien, przez co jest wytrzymalsza. Drugą oponę mam firmy Barum (6 płócien ma juz 10 lat), jest ona wg mnie troche za miekka i sie szybko zdziera bieżnik. :lol: Petlasa mam juz okrągły rok i mogę powiedzieć, że dobrze sie sprawuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Tak szukam 12.4 r 32. dziękuje za wszystkie odpowiedzi :lol: wszystkie posty bardzo mi pomogły. Dziękuje i wesołych świąt ;[:( Jeżeli ktoś ma jeszcze jakiś pomysł pisać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr6530    1

Jak oponki to najlepsze będą radialne jak się ich nie przepąpuje to na prawdę mają lepszą przyczepność,polepsza się również komfort jazdy.Ja polecam Firmę BKT :lol:


widły 50zł, śipa 40zł ,wyrzucanie obornika bezcenne!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kostekk1990    0

Tez mialem opony petlasa na mf tylko ze na 3080 110 km .Bardzo dobre opony jak na swoja cene tylko szkoda ze nie mozna kupic na szerokim kapiciu tak jak np michelin albo good year

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

To w końcu nie wiem, waham się pomiędzy BKT & Petlas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FARMER1313    1

Polecam BKT mam przy MF 255 BKT 135 i super się sprawdzaja ale mam diagonalne bo on w sumie do prac pomocniczych ale jak byś chciał coś więcej w polu nim to warto dołożyć i kupić RADIALNE mają lepsza przyczepność i to sie przekłada na oszczędność paliwa :lol: pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Radialne jak koledzy pisali w pole są lepsze, ale juz na drogi to lepsze diagonalne, gdyż sa twardsze i mniejszą powierzchnią przylegają, jest mniejsza przyczepność, a zarazem mniejsze opory i mniejsze zużycie paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Temat do zamknięcia. Dziękuje za odpowiedzi :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrev1822
      Witajcie. Otóż mam problem z MF 690 83r. Dzisiaj byłem w polu z gruberem 2.2m na 9 łap. Niby wszystko ok ale nie wiem jak ten ciągnik powinien iść. Na 1 biegu głównym środkowa do przodu a prawa do tyłu. I tu moje takie zaniepokojenie tak jakby nie wkręcał się na obroty pod obciążeniem raz zbiera dobrze a raz dusi się i schodzą mu obroty. Druga sprawa to to że jak wracałem do domu gruber w górę i na asfalcie 3 bieg na najszybszym przełożeniu i w pewnym momencie jakby coś go zaczynało dusić. Schodził z obrotów. Zatrzymałem się sprzęgło i gaz do oporu i ledwo ledwo i zaczął się wkręcać. Ewidentnie brak mocy. Podobnie zauważyłem jak ciagalem przyczepę że zbożem że nie ma siły pod delikatne wzniesienie. Musiałem redukować. Co może być? Pompa wtryskowa wtryski? Luzy ustawiałem już zaworowe na 0.3mm a ompe chcialem oddać ale gdzieś po robotach polowych. Doradzcie może ktoś miał taki przypadek
    • Przez deymonnn
      Kupiłem MF 255 i mam problem z podnośnikiem. Mianowicie cały czas jest maksymalnie podniesiony ( regulacja dźwignią od regulacji siłowej nic nie zmienia tzn nie ma żadnej reakcji) natomiast przy użyciu dźwigni od regulacji pozycyjnej są następujące objawy. przy ustawieniu na zakres regulacji ciśnieniowej przy minimalnym wydatku (dźwignia max do przodu) i obciążeniu ramion podnośnik opada natomiast po zwiększeniu wydatku lub przesunięciu w zakres regulacji pozycyjnej podnośnik idzie w górę i słychać jak pompa pracuje. Jeżeli ktoś miał taki problem proszę o pomoc bo nie chcę się za dużo narozbierać. Poprzedni właściciel jak pomajstrował przy tej dźwigni pod siedzeniem ( zmiana hydrauliki z podnośnika na zewnętrzną) i dźwignią od hydrauliki zewnętrznej uruchomił podnośnik że niby działał normalnie. Inna uszkodzona rzecz to WOM (jest ukręcony wałek włanczający przekaźnik i WOM chodzi cały czas w położeniu biegów zależnych) być może to ma jakiś związek. Od wtorku zabieram się za naprawę więc proszę o jakieś wskazówki
    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, 2 miesiące temu w moim mf 255 wystąpił problem, zaczął w dużych ilościach pobierać olej. Oddałem go do mechanika bo niestety w temacie perkinsa jestem ciemny jak noc. Mechanik stwierdził że przyczyną były zdecydowanie za ciasto ustawione zawory i że silnik jest w bardzo dobrym stanie i nie trzeba nic robić prócz ustawienia zaworów. przy okazji wymieniony olej i wszystkie filtry. ciągnik pracował ok 2 godziny z rozsiewaczem i 4 godziny z pługiem 2 skibowym, zauważyłem jednak że ciut oleju ubyło, olej jest czysty, dobrze się nawet nie ubrudził. ciągnik ma moc,nie kopci, brzmi zdecydowanie lepiej jak przed ,,remontem,, Tak powinno być? silnik przy cięższej pracy ma prawo ciut oleju brać?
    • Przez rumcajsm10
      Witam serdecznie, Mam problem z EHR w MF3065, przestał działać z dnia na dzień, sterownik Autotronic, napięcia na złączu C1 pomierzone zgodnie ze wskazówkami w odnalezionym temacie i wszystko jest poprawnie (masa, stały+, napięcia po alternatorze 13,8v). Czujnik położenia ramion wygląda że ok oporność pomiędzy skrajnymi pinami 43,3 a pomiędzy sąsiednimi po 22 om. Nie jestem pewny zasilenia tego czujnika, gdzieś w książce wyczytałem że niby pomiędzy 6,2 a 7,2v prąd przemienny...? Ja nie mogę się tam niczego domierzyć, do tego środkowy pin w tej kostce zasilającej jest cofnięty (czy tak powinno być?). Jakie napięcie powinno być na zasileniu tego czujnika i na jakich pinach? @marian3p wygląda że Ty masz dużo wiedzy w tych tematach, może masz jeszcze jakieś pomysły? Będę wdzięczny za podpowiedź. Pozdrawiam Paweł.
    • Przez podkarpacierolnik71
      Witam
      w moim mf3070 licznik nie nabija motogodzin. Obroty pokazuje motogodzin już nie liczy . Pytanie moje gdzie  ten kabel zielony od kostki(zdjęcie) ma być podłączony?
      napiecie na nim pokazuje 7,8v
      z góry Dziekuje za pomoc 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj