akaku

Wentylacja kabiny

Polecane posty

akaku    79

Jeśli zły dział proszę przenieść. Witam. Myśle tak aby zamontować jakiś wentylator w kabinie żeby to w lato chłodziło, bo ciężko jest tak robić cały dzień w kurzu a szczególnie agregatować człowiek po całym dniu wychodzi czarny jak dzik :P W garażu znalazłem taki wentylator http://www.sklep-gre...oducts_id/31995 można go jakoś zamontować aby chłodził? Bardzo bym prosił też jak to podłączyc pod instalacje bo w elektryce jestem zielony a nie chce spalic instalacji.


Case <3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lotnik    0

...musisz kogoś poprosić o montaż, wiec wszystkie rady co do zrobienia odpadają, szukaj speca który to zrobi i nie zedrze skory ewentualnie jeszcze podejrzyj u sąsiadów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akaku    79

No tak ale może sam jakoś podłącze ten wentylator tylko jakon bedzie zasysał powietrze w kabinie to nic nie da trzeba zrobic chyba aby zasysał z zewnątrz


Case <3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ahme999    116

montuje coś podobnego w '30') tyle że do takiego wentylatorka dorobie jeszcze śluze dzielącą ciepłe i zimne powietrze-jeden przewód będzie szedł w okolice chłodnicy i ssał ciepłe a drugi wyprowadzę w obrys kabiny;) mam o tyle dobrze, że wymontowałem ze starego samochodu taki wentylator razem z włącznikiem trzybiegowym, więc wystarczy, ze podepnę jeden kabelek do instalacji, drugi na masę i mozna się lansować ;p ;d


-----PRODUKCJA MASZYN ROLNICZYCH NA ZAMÓWIENIE-----

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akaku    79

Ursus c-385. Mój tez jest od jakiegoś samochodu. Tylko nie wiem pod co go podłączyć bo muszę go podłączyć pod + i - i dam wyłącznik. A i w jakim miejscu bo zamontować myślałem żeby to zamontować tam gdzie się montuje wentylator do nagrzewnicy


Case <3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paatrykk    0