Skocz do zawartości

Zdjęcie

Wentylacja kabiny

20 odpowiedzi na ten temat

#1 Share akaku

akaku

MłodyRolnik

• Members
  • PipPipPip
  • 620 postów
  • Zainteresowania:Rolnictwo i motoryzacja

Napisany 03 kwiecień 2010 - 14:40

Wentylacja kabiny Jeśli zły dział proszę przenieść. Witam. Myśle tak aby zamontować jakiś wentylator w kabinie żeby to w lato chłodziło, bo ciężko jest tak robić cały dzień w kurzu a szczególnie agregatować człowiek po całym dniu wychodzi czarny jak dzik :P W garażu znalazłem taki wentylator http://www.sklep-gre...oducts_id/31995 można go jakoś zamontować aby chłodził? Bardzo bym prosił też jak to podłączyc pod instalacje bo w elektryce jestem zielony a nie chce spalic instalacji.
Case <3

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Wentylacja kabiny Dzisiaj, 05:50
  •  

#2 Share lotnik

lotnik

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 121 postów
  • Zainteresowania:pilka nozna ,starocie

Napisany 03 kwiecień 2010 - 15:13

Wentylacja kabiny ...musisz kogoś poprosić o montaż, wiec wszystkie rady co do zrobienia odpadają, szukaj speca który to zrobi i nie zedrze skory ewentualnie jeszcze podejrzyj u sąsiadów

#3 Share akaku

akaku

MłodyRolnik

• Members
  • PipPipPip
  • 620 postów

Napisany 03 kwiecień 2010 - 15:17

Wentylacja kabiny No tak ale może sam jakoś podłącze ten wentylator tylko jakon bedzie zasysał powietrze w kabinie to nic nie da trzeba zrobic chyba aby zasysał z zewnątrz
Case <3

#4 Share ahme999

ahme999

Leniwiec

• Members
  • PipPipPip
  • 848 postów

Napisany 03 kwiecień 2010 - 15:37

Wentylacja kabiny montuje coś podobnego w '30') tyle że do takiego wentylatorka dorobie jeszcze śluze dzielącą ciepłe i zimne powietrze-jeden przewód będzie szedł w okolice chłodnicy i ssał ciepłe a drugi wyprowadzę w obrys kabiny;) mam o tyle dobrze, że wymontowałem ze starego samochodu taki wentylator razem z włącznikiem trzybiegowym, więc wystarczy, ze podepnę jeden kabelek do instalacji, drugi na masę i mozna się lansować ;p ;d