Krzysiek12345

Monoblock w ciągniku Belarus

Polecane posty

padre1989    13

dlatego jak sie kupuje trzeba brac wersje 952.3 bo juz952.4 ma przerobiony calkowicie uklad paliwowy i nie trzeba pchac sie w nowe wynalazki tylko wziac stare dobre rozwiazanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Proktor    17

Myślałem że by dało sie przerobić bo przy siłowniku w 1221 mam po 2 wyjścia na olej (zasilanie i powrót) a w 1523.3 to mam jedno wejscie do silownika i jednoczesnie jest ono powrotem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Musiał byś założyć choć jeden dwustronny z zachowaniem średnicy tłoka.

Ogólnie to chyba żaden inny ciągnik nie ma podnośnika działającego w obie strony siłowo. Trudno powiedzieć co jest wynalazkiem. Raczej ruski dwustronny choć trzeba przyznać że to przydatne.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Proktor    17

Ale te silowniki w 1221 to one chyba nie są nurnikowe . Bo mają po 2 wyjścia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Sprawdź czy to drugie to przyłącze hydrauliczne ciśnieniowe czy dren dla ujścia przecieków. Bo przy vtej średnicy tłoczyska względem cylindra nie ma mowy o dwustronnym.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Proktor    17

Tzn te wejście u góry co bym chciał dociążenie podłączyć to to jest tak podłączone na wolny spływ wężyki są na opaski podłączone ... Bo jezeli by poszlo cisnienie tam to by wysadzilo te opaski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tymtus    42

Siemka. Dziś byłem na bednarach i dowiedziałem się, że można wykupić opcje do ciągnika (nawet jeżeli posiadamy go jakiś czas), wymiany siłowników na takie z dociskiem. Cena za taki bajer to 6000 zł netto. (Belarus 952)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tymtus    42

Możliwe. Wiem, że całość kosztuje 6000 zł netto. Nie wiem czy z montażem czy bez.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7969

mtztowski monoblok powinien miec juz docisk seryjny jak tylko z fabryki wyjezdza ale oni wepchali tam 2 regulacje , pozycyjna i silowa co w sumie jedno i drugie to jest to samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Kurna jestem nawalony i nie jestem w stanie napisać elaboratu ale tu chodzi głownie o rozdzielacz i siłowniki.  Temu takla cena.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Silowniki mozna tylko dokupic a rozdzielacz zalozyc zwykly sekcyjny z dwoma wyjsciami, ale bedzie wtedy tylko regulacja kopiujaca (nie bedzie pozycyjnej ani silowej) tzn tylko gora albo dol. Ewentualnie rozdzielacz z zatrzaskiem na opcji plywajacej i tylko taki by byl wskazany. Ciekawe jaki rozdzielacz sprzedaja w komplecie tzn czy beda dzialaly reg. poz. i sil??

 

pozycyjna i silowa co w sumie jedno i drugie to jest to samo.

Nic bardziej mylnego! Edytowano przez Junkers

KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Musialo ci cos nie dzialac.

Regulacji silowej uzywam do agregatu uprawowego bez kolek i pluga jak kolka nie mialem. Pozycyjnej do reszty.

Jesli uzywamy ktorejs z regulacji to druga musi byc wylaczona tzn dzwignia do samego przodu, a rozne cyrki widzialem :D

Edytowano przez Junkers

KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7969

wiesz to byl pronar to bardzo mozliwe ze to nie dzialalo. Ogolnie monoblok byl fajny ale nim sie olej nie rozgrzal, to jeszcze w miare szybko to dzialalo , olej sie rozgrzal to trzeba bylo czekac kupe czasu nim pompa wypelnila silowniki i podnioslo maszyne, niewazneo jakiej masie. Do monobloku seryjna pompa 45 litrow wydaje mi sie ze za slaba, na jakiejs 60 moze by to dzialalo jak nalezy nawet w temperaturze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj